1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik heb zelf een Elite, ik zal vanmiddag wel even wat posten, heb wat opgenomen van eergister. (Running Bug)
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik kan me voorstellen dat bepaalde spelers die runbug niet hebben gehad.
    Als je een passer bent en geen dribbelaar namelijk.
    De runbug treedt op als je zo'n 30 virtuele meter met de bal sprint, zeg dus 1/3 e van het veld op sprintsnelheid.
    Ik had het eerst ook niet, tot ik uit een soort test eens lang ging rennen met de bal.
    Daarom hebben goede spelers als Cyrax en Dyonko daar geen last van, want die bouwen meer op...
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2011
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Heb nog geen 1x een 'runbug' gehad.
    Geen idee dus wat het is?

    Heb ook bar weinig gespeeld hoor :+
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent gewoon een fenomenaal passer.
     
  5. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Nou, bij mij treedt het al eerder op hoor ;) Ik ben ook een passer (speel op topplayer, dus kan niet eens teveel lopen/rennen met de bal), maar als ik moet meelopen met een aanvaller (verdedigend opzicht), dan kan ik weinig passen heh ;)

    Dan is het gewoon zwaar irritant. Ook als je countert en het middenveld en even los wil komen van je tegenstander, dan is het irritant als hij plotseling stopt waardoor je wordt ingehaald.

    Heeft zogezegd niets met het spelletje te maken wat ik speel. Je hebt er blijkbaar last van of niet. Op SD ook niet, dus het zou best iets met mijn Xbox an sich te maken kunnen hebben.
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb me inderdaad meer gefocust op het dribbelen met de bal.
    Het schijnt echter met de demo te maken hebben, want in DIT filmpje is daarvan niets te ontdekken, ook niet het freeze-momentje dat de demo bij mij steeds heeft bij een goal ( dan blijft de bal even tegen het net plakken ).
    Dat filmpje is van een preview-versie ( Een echte DVD-versie dus, met alle mogelijkheden er al aan zoals de spelmodes en het commentaar ).
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb echt geen runbug, ook ik loop weleens met de bal hoor 8) Ik heb ook al tegen mensen gespeeld en niets gemerkt. En ik ben erg gevoelig voor freezes, het lijkt op lag en daar ben ik allergisch voor.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Nee joh ik speel alles over de flanken, heb al een paar flinke runs er op zitten.
    Vanavond zal ik wel wat meer spelen en mijn mening spuwen over deze demo.
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Heb jij ook niet dan het beeld even bevriest als bij een goal de bal tegen het net gaat?
    Dan zou ik wel van je willen weten of je misschien een Xbox met extra harddisk geheugen hebt of zo. Welke resolutie staat het bij jou? Dat soort vragen.
    Ik heb een LCD TV met 1080i en 720p en een Xbox slim 256 GB.
    Graag jouw specs...
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik speel op de PS3, op 720P, ik heb een LED televisie Full HD.

    Ik heb nog nooit gescoord, dus ik weet het niet 8) Nee grapje, ik heb ook geen freeze als er is gescoord.
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ah, nee dat is logisch! Het probleem doet zich alleen voor bij de Xbox en niet de PS3 of de PC versie.
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, nee het verband dat HanTerp schetst leek me ook al niet heel waarschijnlijk hoor. Ik maak bijna nooit een actie en pass alleen maar, heb toch veel last van die renbug. Al moet ik bekennen dat ik in m'n eerste 7 potjes alleen bij de eerste last had.
     
  13. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel ook op de PS3 en heb geen last van deze problemen.

    Game is gelukkig toch iets pittiger dan ik dacht.
    Gisteren wel een wereldsolo gemaakt met Eto'o. Dat gaat wel een stuk makkelijker dan in PES2011.
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Toen ik jouw message zag, dat het zo gemakkelijk was, schrok ik goed. Helemaal toen ik het helemaal niet makkelijk vond haha... Ik vind het makkelijker dan de 1ste demo, maar het is niet poepsimpel ofzo.... Op Topplayer heb ik best last van de CPU. Het gaat wel wat beter, maar echt een hoog niveau haal ik nog niet.
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Zou er iets fout zijn met de knoppen-configuratie? Ik speel altijd met aangepaste knoppen-settings.
    Mijn sprintknop zit op RT en niet op RB
    In feite heb ik de hele config anders zitten.
    Oud->Nieuw:
    ------------
    ...LT->RB
    ...LB->LT
    ...RB->RT
    ...RT->LB
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2011
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Zo stel ik het ook in Han, dus dat zal het niet zijn. Heb ook op de reguliere wijze getest, maar daar treedt het ook op. Zal hoogstwaarschijnlijk met de compressie te maken hebben, maar ik blijf dat wel gek en klunzig vinden van Konami. Zeker zo'n 2e demo moet perfect werken!
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik begin haast te geloven dat de eerste demo nòg klunziger was en dat het daarom geweigerd was door Microsoft 8)
     
  18. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net wat meerdere potjes gespeeld met pes op de 360 en heb totaal geen last van een runbug.
    Ik vind de game steeds lekkere spelen.
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Heb je hem ook op de PS3 gespeeld?
     
  20. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    nee nog niet , die moet ik nog downloaden en zal dat zo even doen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina