1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2014

Discussie in 'Games' gestart door ManoMoker1982, 14 mrt 2013.

  1. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    licenties vind ik niet eens erg. Dit is altijd zo geweest bij pes. En zonder licenties was pes ook gewoon top in zijn hoogtij dagen. Maar ik kan begrijpen dat als de gameplay slecht is het gebrek aan licenties meer opvalt.
     
  2. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ja, ik kan me daar wel aan storen. Geen gamebreaker hoor, dat niet, maar vind het zelf wel prettig als alles 'straight out of the box' goed zit.
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Als je alles maar gewoon kunt editten vind ik het allemaal niet zo'n probleem, die licenties. Helemaal niet met een actieve community die redelijk snel een complete competitie up-to-date heeft met de juiste kits en namen enzo.

    Belangrijkste (qua editing) vind ik ook dat je de spelers zelf aan kunt passen qua looks en skills, wat bij FIFA niet kan helaas.

    Neemt niet weg dat op de eerste plaats de gameplay gewoon goed moet zijn, en dat is helaas sinds PES5/6 eigenlijk al niet meer beter geweest dan FIFA.
     
  4. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Licenties zijn wel leuk, maar niet het belangrijkste vind ik.
    Als ze een voetbal spel zouden maken dat zo realistisch is dat het net lijkt of je naar een echte wedstrijd kijkt dan maakt het mij niet veel uit met wat voor teams ik speel. Helaas heeft zowel PES als Fifa dit niveau nog niet bereikt.
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat gaat ook nooit gebeuren. NBA 2K wordt (terecht) gezien als de beste simulatie in het basketbal. Ook die game is niet zo realistisch dat je het verschil niet ziet of voelt.
     
  6. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Precies en daarom spelen modi en licenties toch (helaas) zo'n grote rol.
    Ik kan me trouwens nog altijd die intro filmpjes van PES 4 (5?) herinneren, hoop dat het op bepaalde punten, met de nieuwe engine, een beetje daarop gaat lijken.

     
  7. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik denk eigenlijk dat we pas bij de volgende generatie consoles weer echt 'sprongen vooruit' gaan maken qua look, feel en realisme, etc.
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ah, nieuw topic geopend... ik ga eens lezen... :)
     
  9. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    [​IMG]

    Hideo Kojima geeft woensdag 27 maart om 19 uur (NL tijd) een presentatie op GDC in San Francisco Deze presentatie gaat voornamelijk over de FOX engine die is aangekondigd als de engine voor PES 2014. Deze engine is gemaakt voor Metal Gear Solid: Ground Zeroes, maar wordt nu ook toegepast voor de enige voetbalgame die het in zich heeft om de strijd met EA's FIFA aan te gaan.

    [​IMG]

    Men kan hier de presentatie deze woensdag live meekijken via Gamespot.com!

    bron: www.pesholland.nl
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    De moeite waard om er naar te gaan kijken!
     
  11. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb alleen het idee dat ze geen PES beelden laten zien, maar voornamelijk MGS
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Oh, vergeten te kijken, iemand wel, die kan vertellen wat er besproken is?
     
  13. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Het is vandaag dinsdag hanterp :) morgen is de presentatie.

    Maar nogmaals, ik verwacht geen beelden van pes2014
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, klopt, was een dag te vroeg :)
     
  15. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Het zou wel een optimale mogelijkheid zijn om een sneak peak te geven voor de hype. Maar konami kennende zullen ze deze kans niet pakken.
     
  16. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    en mannen?
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
  18. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    niet echt interessant, was te verwachten he.. nog ff geduld
     
  19. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Dat het productiebedrijf Kojima Productions nu voor KONAMI de nieuwe PES editie zal maken, betekent dat er gebruik wordt gemaakt van de FOX engine. Aangezien de FOX engine oorspronkelijk voor Metal Gear Solid is gemaakt, is er gisterenavond een presentatie gegeven met behulp van de aankondiging van Metal Gear Solid : Phantom Pain (samen met Metal Gear Solid: Ground Zeroes onderdeel van Metal Gear Solid V).

    [​IMG]

    De basis en de definitie van de FOX engine ligt niet bij het simpelweg nabootsen van de realiteit door middel van digitale graphics per setting na te maken, maar om per type setting en omstandigheden de graphics en animaties zelfstandig beïnvloed worden. Bijvoorbeeld de reflectie van licht op muren, in kreukels van kleren, met regen in de atmosfeer en met warmte omstandigheden zoals vlammen. Bijvoorbeeld, alle variabelen die ertoe leiden dat er in de avond op straat een lantaarnpaal op een bepaalde manier de straat belicht, zijn als data ingevoerd in de FOX engine. Wat dus als gevolg heeft dat dezelfde regels gelden met licht, zwaartekracht, geluid etc etc.

    [​IMG][​IMG]

    De presentatie op GDC in San Francisco duurde anderhalf uur en betrof ook een groot stuk uit beelden van Metal Gear Solid V. Dit was een lange trailer en een uitgebreid deel met werkelijke game play.

    Bekijk deze presentatie hier:

    http://www.youtube.com/watch?v=FQMbxzTUuSg

    Omdat dit allemaal automatisch zal verlopen met de FOX software, is het mogelijk in real time te spelen met een gewelddadigheid aan polygonen. Dit leidt dus naar nog scherpere graphics en animaties. Hideo Kojima legde uit dat er met hun engine ook 3d modellen kunnen worden gemaakt uit foto's, en dus niet meer alleen uit scans. Dit scheelt in tijd, maar ook in mogelijkheden. Denk aan gezichten van voetballers, daarom zijn er ook een groter aantal spelers herkenbaar in PES 2014.

    Op het xboxworld forum plaatste ene 7Quaresma een youtube filmpje met beelden van de intro van PES4. Hij sprak tevens de hoop uit dat PES2014 er zo uit zou komen te zien. Wij kunnen niet anders dan met deze mening meegaan. Bekijk hier het filmpje van PES4:

    http://www.youtube.com/watch?v=fPtzg6c3ojo

    bron: www.pesholland.nl
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2013
  20. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik mag hopen dat het er niet zo uit gaat zien als het introfilmpje van PES4. Oogt allemaal erg statisch enzo.

    Kan en wordt veel mooier, zeker als je die presentatie goed hebt bekeken. Mooie is dat je nu gewoon een tijd kunt opgeven wanneer je wilt spelen. De belichting zorgt ervoor dat het stadion automatisch anders wordt belicht.
     

Deel Deze Pagina