1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2014

Discussie in 'Games' gestart door ManoMoker1982, 14 mrt 2013.

  1. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    MM rijswijk hoef ik zeker niet te proberen? Ben nu thuis en heb geen zin om nu naar delft te rijden naar de gamemania omdat het vast erg druk is. Maar wil wel graag spelen. Denk dat ik toch zo de MM probeer en anders speel ik morgen wel!
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Bel ze anders even ;)
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Sinds gamespot Luigi's Mansion 2 een 6 gaf kan ik ze niet meer serieus nemen. Dat is echt een topgame.

    Pes 2014 gaat ontzettend diep, iedere x als ik het speel zoals ik voorgaande delen speelde lijkt het nergens op. Ik moet mezelf dwingen om anders te denken. Vet hoor. Jammer dat die verschrikkelijke framedrops de ervaring verpesten. En er zijn meer pes delen geweest die daar last van hadden. Het stoort enorm. Zonde, punt eraf wat mij betreft. Ik ben benieuwd of ze het weg krijgen met de patch. Verwacht er niet teveel van.
     
  4. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ja dat heb ik in het verleden wel vaker gedaan en dan krijg je zo'n huppelkutje aan de lijn die er niks vanaf weet en zegt dat ze hem nog niet mogen verkopen en een uur later dan lees je hier op XBW dat ze hem verkopen. Rijd zo wel ff langs!

    Heb in de laatste 5 jaar alleen pes2012 gekocht en die heb ik maar 1 maand gespeeld. Heb het gevoel dat ik me met 2014 echt ga vermaken! Demo was al goed!
     
  5. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Heey jij hebt m al ;)

    Ik nog niet :+

    En hoe ver ben je al?
     
  6. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Game Mania in Arnhem verkoopt de Xbox 360 versie.
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    MM in Rijswijk heeft 'm niet. Ze kunnen geen nieuwe spellen uitbrengen vanwege een inventarisatie. Vandaag nog geprobeerd, nul op het request.
    Ook Bart Smit heeft hem niet. Ik moest helemaal naar de andere kant van den Haag om hem te kopen bij Gamemania. Delft was geen optie voor mij omdat ik op het kaartje zag dat het voor mij met openbaar vervoer nogal lastig te bereiken was.
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Op 50% |:- Schiet lekker op. Wanneer krijg jij hem, Appie? Weet je al een plaats bij je in de buurt waar je hem kan kopen?
     
  9. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Dit ga je niet menen!
    80 minuten gedownload, de boel wordt geïnstalleerd en ik krijg de melding "het gedownloade pakket is stuk."

    Leuke kennismaking zo. :mad:
     
  10. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ik ga de data pack zo eens installeren. Volgens mij zijn de transfers daar nog niet mee bijgewerkt. Alleen de sponsoren op enkele shirts zijn bijgewerkt, wat derde shirts toegevoegd bij verschillende teams en twee nieuwe ballen. Daarnaast nog wat gameplay tweaks etc. Ben benieuwd!
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ai, rot zeg... ben benieuwd of ik dat straks ook krijg. Hoever ben jij, Jows?
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Bij mij zegt-ie na 88% verbinding verbroken...
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Het zou PES ook niet zijn wanneer het allemaal vanaf dag 1 fatsoenlijk zou werken natuurlijk ... ;)
     
  14. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Raar. Ik heb zelf verder geen idee hebben wat de reden zou kunnen zijn.
    Vanavond tijdens de Champions League probeer ik het wel opnieuw. Mijn online code wordt wel geaccepteerd.
     
  15. domienr

    domienr Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    4
    Ze hebben de datapack duidelijk offline gehaald.
    Nu staat er een melding
    Problemen met het toepassen van het gegevens pakket
     
  16. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Die melding kreeg ik bij het opstarten van het spel al, terwijl het gegevenspakket beschikbaar bleef. Dat bericht betekent toch gewoon dat je je HDD in je console hebt moeten zitten? En dat heeft vast iedereen.
     
  17. domienr

    domienr Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik niet. Ik heb nog zo een old skool xbox 360 zonder hdd. Gebruik usb om games op te slaan.

    Ik heb duidelijk een probleem :p
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik kreeg die opmerking ook, terwijl ik toch echt een harddisk in mijn console heb zitten.
    Ben'm maar opnieuw aan het proberen te laden.
     
  19. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik ben nu het gegevenspakket aan het downloaden. Ik doe dit NOOOOIT via p2p. Altijd via HTTP (ben je niet afhankelijk van de uploads van anderen). Gaat veel sneller, nu 3min bezig en op 54%.

    18:54 => 70%
    18:56 => 100%

    18:57 (nog dezelfde minuut is eea geinstalleerd). Ik wist niet dat die Xboxjes van jullie zooooo traag waren :D
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Maar jij hebt het hier zeker over de PC-versie?
    Via de Xbox heb je weinig keus, dat moet dan via het info menu in PES.
    Hoe doe je dat dan? Biedt Konami via de PC keus uit P2P en HTTP?
     

Deel Deze Pagina