1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2014

Discussie in 'Games' gestart door ManoMoker1982, 14 mrt 2013.

  1. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha ben er al achter, ik heb de salaris limiet in de competitie waarin ik zit bereikt... Want die hebben ze met de patch aangepast volgensmij, lekker snugger. Toch bedankt voor de hulp.
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ah, vandaar! Dat had ik nooit kunnen weten want ik speel die competities nooit :)
     
  3. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Wat speel jij dan wel Han?
    (online zie ik je ook nooit!)
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, ik ben uberhaupt op dit moment weinig online. Beetje druk, maar ook een beetje andere spellen aan het doen die niet via Xbox Live gaan. Zo is er een Pool/snooker spel waar ik wat meer mee bezig ben.
    Maar het ligt er ook aan dat zowel PES als FIFA op dit moment niet hun beste versie hebben. Zo speel ik de clubs-mode in FIFA ook nog maar weinig, iets wat ik een paar maanden geleden nog veel speelde. Dat laatste ligt ook aan mijn medespelers die niet meer echt enthousiast zijn.
    Kortom, ik wacht op betere tijden bij beide spelen. :)
     
  5. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Naast de PES 2014 World Challenge DLC voor 7,99 schijnt er dus ook een gratis update te zijn waarbij o.a. de gameplay wordt aangepakt. Ik lees hier en daar positieve geluiden. Ben er zelf nog niet aan toegekomen:

     
  6. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Nice, schieten en dribbelen schijnen te zijn verbeterd. Ook CPU is beter.

    Vanavond maar even gauw downloaden.
     
  7. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    http://www.pesholland.nl/pes-hollan...andert-gameplay-ingrijpend-de-fans-zijn-blij/

    Sinds gisteren zijn de Xbox 360 spelers van Pesholland erg tevreden gesteld door Konami. De gratis update van gisteren heeft dusdanige veranderingen aangebracht in de gameplay. Bij het spelen van PES 2014 merken de spelers nu onder andere een aanpassingen van de volgende zaken:

    - A.I. werkt beter en denkt sneller

    - Verdedigen voelt stabieler aan

    - Schieten op goal van afstand geeft je nu een kans tot scoren!

    - doorsteekpassjes en hoge steekballen zijn niet meer zo krachtig

    - gecontroleerd schot werkt weer goed

    - wegsprinten bij de tegenstander met de bal aan de voet gaat niet meer zo makkelijk

    - Keepers boksen de bal naar de zijkant, niet meer in de voeten van de tegenstander

    - onmogelijk om lobjes goals te maken zonder dat de keeper ver uit zijn goal is

    - zigzaggend rennen is niet meer zo krachtig



    Al met al zijn we dus erg blij met deze ontwikkelingen. Het is nog even afwachten wat de Playstation update brengt, deze staat gepland voor vandaag.

    Ook is er content beschikbaar die men kan kopen voor 10 euro. Het is een offline modus waarmee men de weg naar de WK trofee kan bewandelen met zijn favoriete nationale elftal. Wij raden het af om deze aan te schaffen, omdat het weinig nieuws brengt voor de online speler.
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Zozo... versie 1.10 ! De laatste tijd is Konami actief met patches! Ook een nieuw gegevenspakket. Niet slecht :)
    Wat ik hierboven lees klinkt me goed in de oren. Zal het vanavond eens proberen.
    Ook de download snelheid van het gegevenspakket is veel hoger. Niet te vergelijken met die in het begin van PES 2014.
    Beterschap dus, al is het een beetje laat...
     
  9. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Een heel jaar zonder voetbalspel is nog best lastig.
    Als de verbeteringen daadwerkelijk zo groot zijn dan koop ik deze wellicht nog ergens.
    Demo was zeker veelbelovend, hopelijk komt het weer in de buurt daar van.
     
  10. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Moet snel zorgen dat ik PES 2014 terug krijg (uitgeleend) want de gameplay van FIFA 14 is echt binnen no-time saai ben ik maar weer eens achter gekomen deze week.

    Een footie tussendoor spelen is en blijft toch een must voor mij, ieder jaar weer... :p
     
  11. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Zouden we ook geld terug kunnen krijgen na het afleveren van dit wanproduct? Gelukkig heb ik deze game al maanden geleden de deur uit getrapt wat een shit footie game. Leek wel of ze de beta versie uit hebben gebracht.
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Typisch voorbeeld van verkeerde timing. Dit zou een maand geleden nog een relevante post zijn geweest.
     
  13. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Zelfs een paar dagen terug. Maar in de kern heeft ie wel gelijk natuurlijk dat het zo lang heeft moeten duren voordat ie echt goed was....
     
  14. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Belachelijk dit spel [ps3]. Zeggen een patch uit gebracht te hebben dat de bug niet meer voor komt dat je de aftrap niet kan nemen. Nou ik heb er nog steeds last van... Zucht
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Aftrap niet kunnen nemen? Onder welke omstandigheden dan? Daar heb ik nog nooit van gehoord...
     
  16. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Werkt jou controller nog wel helemaal 100%?? :D

    Heb mijn PES 2014 sinds kort terug, uitgeleend en in de tussentijd FIFA 14 (uit)gespeeld. Na flink wat patches downloaden en installeren kon ik eindelijk weer het spel van Konami spelen, wat een verademing! _O_

    Grafisch lijkt de game nu trouwens ook nog ietwat beter te zijn geworden op de 360, of komt dit alleen omdat nu alles helemaal vloeiend draait?
    Enfin, ik ben weer helemaal happy met PES 2014 terug in mijn console!
     
  17. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    De match begint je kan A drukken wat je wilt maar hij neemt de aftrap niet. De timer van 5 seconde blijft uiteindelijk haken op 0.

    Maar lijkt wel of het aan sommige teams ligt, want met België hebben we dit probleem nauwelijks.
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Vreemd. Misschien heb je een patch geïnstalleerd die door iemand van een forum gemaakt is? Mogelijk ligt het daaraan.
     
  19. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Weten jullie waar ik de beste/compleetste option file kan downloaden voor de 360?
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik vind die van Daymos de beste. Hier een link van waar je verder kunt zoeken.
    http://www.pesgaming.com/showthread.php?t=94582

    Ik hoop dat je handig bent in het installeren ervan; ik namelijk niet dus zal je bij eventuele vragen aan anderen moeten vragen.
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2014

Deel Deze Pagina