1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2015

Discussie in 'Games' gestart door zino, 5 jul 2014.

  1. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    [​IMG]

    [​IMG]
    Platforms
    Xbox One/Xbox 360/Playstation 3/Playstation 4/PC
    Uitgever
    Konami
    Developer
    PES Productions
    Genre
    Sports
    Release datum
    13 november 2014

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]





    [​IMG]

    [​IMG]

    Created by Tyrant. Thanks​
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2014
  2. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    @Han Terp en anderen: ik overweeg om dit jaar de stap weer terug te maken van fifa naar pes op de ps4 (ik behoor tot de pes fans van het eerste uur, maar die ivm de bagger van de laatste jaren noodgedwongen was overgestapt).

    Kan iemand vertellen hoe het de laatste jaren met het online gedeelte is gesteld in pes?
    En weet iemand hoe dit in pes 15 zal zijn?
    Kan je gewoon lobby maken en op afstand met vrienden bijv 2 vs 1 of 2 vs 2 spelen? En hoe is het met onlinge lag?

    In fifa 14 ps4 kan je overigens (gek genoeg) nu geen lobby met friends spelen (slechts 1 vs 1 friends online).
     
  3. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635

    Je hebt toch coop seasons in FIFA14?
     
  4. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    jep, maar als ik gewoon met 2 vrienden of 3 vrienden 2 vs 1 of 2 vs 2 gewoon een wedstrijdje of wat wil doen in een lobby met eigen settings (tijd, stadion, weer etc) nou forget it.
     
  5. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik kijk uit naar deze versie!
    Komt hij ook uit voor de PC?
     
  6. domienr

    domienr Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    4
    Benieuwd of het dit jaar wel een goede game zal worden. Pes2014 vond ik de minste versie die ik ooit gespeeld heb.

    Ondertussen al heel wat nieuwtjes gelezen over Pes2015. De demo die beschikbaar werd gesteld op het WK PES in Manchester bevatte nog steeds heel wat bugs en zaken die nog heel wat verbeteringen nodig hebben.
    Zo zou de free kick bug er nog steeds zijn. (Die was er al sinds Pes2013 :p)
    Over de keepers kan ik momenteel nog maar weinig goeie commentaar lezen ook (al jaren een belangrijk werkpunt voor de serie).

    Ergens heb ik nog steeds positieve hoop om een top versie van Pes2015, maar ik hou mijn hart al vast.

    Het is zowat alles of niks dit jaar voor de Pro Evolution soccer serie...

    Op youtube is er ondertussen wel al gelekte gameplay video's beschikbaar, maar (zoals meeste pesgamers weten) speel je de game best zelf vooralleer je een oordeel kan hebben.

    Ik volg alle nieuwtjes op de voet en wacht op mijn mening te vormen van zodra ik de demo zal gespeeld hebben.
     
  7. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    apart dat een freekick bug in pes13 (oude engine) zat, maar ook in de pes 14 en 15 (nieuwe fox engine). Slecht om zo'n bug niet te fixen; bizar om een mee te nemen in je nieuwe engine ;-)
     
  8. domienr

    domienr Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    4
    Online vond ik een ramp in Pes2014. Amper online wedstrijden gespeeld die ik vlot kon uitspelen. Nee ik was snel klaar met het online gedeelte.

    Dan brachten ze nog een online 11 vs 11 gamemode uit ook :p 1 vs 1 werkte online al onvoldoende, dus ik moet je niet vertellen hoe dit 11 vs 11 werkte ;) ;)

    Online is ook een groot werkpunt voor Konami, (lag, duurzame online gamemodes)

    Hopelijk zijn ze zich er van bewust :)
     
  9. domienr

    domienr Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja dit begrijp ik ook niet echt goed!
    Bepaalde code gewoon copy paste vermoed ik dan :p

    Hopelijk kunnen ze deze fixen tegen de release dit jaar ;) (of met een day 1 patch ;))
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Heee... is hier een topic over PES 2015 geopend? Wist ik niet!

    Er zijn van de nieuwe PES verschillende podcasts gemaakt en men is wel optimistisch.
    In een paar regels gezegd zal men zich hoofdzakelijk op de gameplay richten en in het gelekte filmpje ( HIER ) kan je duidelijk zien hoeveel soepeler het loopt.
    Moet wel bijgezegd worden dat die verbeteringen zich vooral richten op next gen consoles Xbox1 en PS 4. Ook op de PC geldt dit. In hoeverre de verbeteringen doorgevoerd ( kunnen ) worden op de 360 en de PS 3 weet ik niet. Het spel komt daar in ieder geval wèl ook op uit.
    Van online is nog niets bekend.
    Voor het overige heb ik wat info en links verzameld op Digitaalgras
    Daar staat onder meer het Konami-statement over het nieuwe spel en de links naar de podcasts.
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2014
  11. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Die nieuwe FOX-engine was te zwaar voor de 'last-gen', maar nu met de nieuwe krachtigere hardware zou de nieuwe PES zomaar een echt pareltje kunnen gaan worden. :)

    Word sowieso mijn eerste footie voor de nieuwe console, maar of het Xbox One of PS4 word weet ik nog steeds niet. :lol:
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Voor mij de Xbox 1. Alleen al omdat ik bijna niemand ken op de PS4.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik ga voor de PS4. Of ik dan voor PES ga weet ik niet. Vorig jaar voor het eerst zonder footie, maar dit jaar toch maar een keuze maken. PES heeft wel een deukje opgelopen sinds vorig jaar.
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Afgaande op de berichten hebben ze een gerenommeerde garage bezocht en is er goed uitgedeukt :D
    Jammer dat je voor de PS4 gaat!
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ja ook dat wordt nieuw voor me.. Laatste PS was de PS1 :lol:
     
  16. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Berichten op pes forums en media zijn gemixed. Je leest veel over de vloeiendere gameplay. 60 fps. Dat is wel mooi. Er het gevoel van pes5 is weer terug. Dat zegt overigens niet iedereen hoor, sommige zijn positief en andere weer negatief.
    Graphics wise is er niet veel voorruitgang geboekt. Het is te vergelijken met een opgepoetste versie van pes2014.
    En keepers schijnen nog steeds de raarste blunders te maken.
     
  17. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Las gisteren in de PU wel een behoorlijk positieve preview...
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Tja, PES fora zijn totaal niet te vertrouwen. Ik hoor al jaren op de grote sites hoe geweldig de nieuwe PES gaat worden en het is altijd bagger eigenlijk. PES 2014 is helemaal een drama, de laatste redelijke PES was PES 2011. Ik wil vooral dat het weer vloeiend gaat worden, vanzelfspreken. Niet dat vechten wat je nu moet doen om je speler onder controle te kunnen krijgen of houden. Ben vaak meer bezig met corrigeren door een buggy AI dan dat ik echt lekker kan ballen in PES.
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Cyrax, jij gaat zeker weer naar Gamescom? Daar is PES 2015 vast weer te spelen dus dan kan je op je eigen inzichten afgaan.

    EDIT: Ik zit er even over na te denken, maar misschien is PES 2015 helemaal niet voor het grote publiek te spelen op GC.
    Konami heeft namelijk al gezegd dat de gewone demo geen vroege build meer zal zijn maar dezelfde versie als het uit te brengen product omdat ze de verwarring niet meer willen tussen gameplay van de demo en de retail-versie.
    Als ze diezelfde logica aanhouden tijdens de Gamescom, dan zal er geen speelbare demo vam PES 2015 zijn, omdat die dan immers nog niet een volledige build is.
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2014
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik verwacht geen speelbare demo, ik verwacht ook eind oktober pas de retailversie in de winkels. Overigens had hij het over vroege builds als demo om te downloaden, niet op gamebeursen.
     

Deel Deze Pagina