1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2015

Discussie in 'Games' gestart door zino, 5 jul 2014.

  1. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Han, ik vraag me af of FIFA zoveel mooier is. Ik heb begrepen dat het veld van PES ook aan slijtage onderhevig is en een gozer van Insidegamer zei dat hij PES er mooier uit vond zien. Ik vind FIFA 15 best prima spelen, maar het gaat teveel op en neer. Mooie van PES is altijd dat het gevecht veelal op het middenveld plaatsvindt.
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat hangt er maar net van af wie speelt. Ik heb inderdaad filmpjes gezien die jouw stelling onderschrijven maar als je wat mindere spelers hebt dan zie je vaak dat effect dat ik altijd omschrijf als paarden-race voetbal. Zo snel mogelijk de bal naar de andere kant en de sprintknop de hele tijd ingedrukt. Daarmee verkracht je het spel natuurlijk. Ik houd ook meer van rustige opbouw van achteruit :)
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Duidelijke Frank de Boer fan ;)

    Ben erg benieuwd naar komende week.
     
    Saaslijer vindt dit leuk.
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wanneer komt de demo online? Ga hem weer eens spelen en kijken of ie beter is dan de demo van vorig jaar. :p
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Komende week. Dinsdag of woensdag uit m'n hoofd
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Woensdag voor consoles. Later voor PC
     
  7. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    Fifa wordt hem toch niet voor mij. Heb gisteren een lange sessie gedaan met een vriend van me (op de ps4) en moet zeggen dat het niets veranderd is... Blind ping pong tikken, hoge steekbal en de speelsnelheid maken deze game zo arcade. En het scoren is vrijwel altijd op dezelfde manier. Alles behalve de GAMEPLAY is tip top in orde hoor, maar het spel op het veld is het gewoon weer niet. Als ze zich nou n keer daarop focussen ipv bewegende cornervlaggen en doellijntechnologie... Maar nee hoor, omdat kinderen vinden zulke randzaken 'vet' vinden besteden ze hun tijd daaraan. A.s. woensdag mag ik als introducee de final game gaan spelen bij EA kantoor bij Schiphol Rijk, omdat een vriend van me is geloot bij een loting van VI. Maar eens kijken of de final game nog heel anders is dan de demo...maar denk toch dat het uiteindelijk PES wordt voor mij dit jaar.
     
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Het hangt ervan af hoe je zelf speelt natuurlijk. Ik heb vroeger vooral met PES 5 fantastische potjes gespeeld met een maatje die het spel ook begreep. Dan krijg je mooie duels. Met FIFA zal dit denk ik ook echt wel kunnen, mits je de snelheid op slow zet.

    De standaard snelheid is idd behoorlijk arcade. FIFA on steroïden zeg maar. Die hoge steekpass is voor mijn gevoel veel minder effectief, ook moet ik echt mijn best doen om op te bouwen. Komt denk ik door manual settings.

    Verder deel ik je mening wel hoor, al moet ik toegeven dat ik voor het eerst af en toe het wow-gevoel ervaar zoals vroeger bij PES.

    Ik ben benieuwd naar je mening als je woensdag de retail versie hebt gespeeld. Als jij FIFA speelt, spelen wij de PES demo :)
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nou, ik ben op dit moment meer nieuwsgierig naar de PES demo dan FIFA retail :)
     
  10. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik wacht het allemaal af. Ik heb wel mijn xbox 360 nog maar geen gold.
    Ik wacht rustig op de pc demo af en kijk vaak in dit topic
     
  11. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    bij Gamedumper.nl issie al te pre-orderen voor €48,- (XB1,PS4) of €40,- (X360,PS3 )
    *kijkt reikhalzend uit naar de demo*
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat lijkt me èrg goedkoop!
     
  13. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    appie21 vindt dit leuk.
  15. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Beetje jammer. Ik nam hem nog eigenlijk best serieus. Maar nu blijkt dus eigenlijk dat Insidegamer nog commerciëler is dan de link met Veronica al deed vermoeden.....
     
  16. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Hopelijk vandaag de demo via de US Store.
     
  17. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik vond dat betoogje van die gast ook belachelijk. Zonder licentiemonopolie zou FIFA ook minder aantrekkelijk zijn.... Zo werkt t nu éénmaal.
     
  19. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    hij rept er ook van dat zowel pes als fifa onlipe crap is, maar als er nou iets goed is bij fifa is het de online stability. En idd pes heeft ie niet eens gespeeld, dus journalistiek erg erg zwak
     
  20. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    wishfullthinking of ook nog reeel?
     

Deel Deze Pagina