1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2015

Discussie in 'Games' gestart door zino, 5 jul 2014.

  1. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Reëel. De US Store update altijd op dinsdag.
     
  2. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    vorige week toch ook fifa pas laat in de US store op woe? Dacht Jap eerder nog. Maar we gaan het zien. Ik heb voor het eerst sinds pes6 ps2 weer goede hoop. Edit: dat klopt niet helemaal. Dat was de laatste goede; maar hoop heb ik altijd gehad tot 2011 ongeveer...

    kortom: konami laat t maar weer eens zien.
     
  3. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Tsja, anders morgen maar. :)
     
  4. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
  5. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
  6. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Gezichten zijn mooi maar ik mis wel sfeer. ook het gras oogt veel minder mooi als bij Fifa. Animaties lijken vloeiender. Moet het toch echt even zelf spelen.
     
  7. domienr

    domienr Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    4
    ziet er inderdaad héél goed uit. op het eerste zicht weinig op aan te merken.
    Morgen zelf eens testen uiteraard :)
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik ben wat minder onder de indruk. Ziet er wel wat vloeiender uit, leuk om te zien dat de CPU ook fouten maakt in de passing. Human player zuigt enorm. Morgen maar eens zelf spelen. Geen sfeer iig, na het spelen van de demo van FIFA 2015 zal dat een bittere pil zijn. Zo moeilijk is dat toch niet om wat sfeer te maken in een voetbalgame? Het is echt nog hetzelfde als met kick off op mijn commodore 64
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Sfeer, gras, wat is nou het belangrijkste?

    Voor mij iig geen sfeer of gras. :p
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Voor mij ook niet, ik speel liever PES maar het zou fijn zijn als alles totaal eens wat toffer zou zijn
     
  11. domienr

    domienr Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    4
    ja de sfeer is in vergelijking met FIFA 15 demo heel wat minder.
    Maar dat heeft voor mij niet zoveel invloed op mijn beleving van het spel.

    Ik blijf erbij, gameplay en online zullen voor mij bepalen hoeveel ik deze game ga spelen.
    Hopelijk terug het verslavende gevoel van de pes van vroeger :)
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik begrijp wel wat je bedoelt met geen sfeer. Je hoort het publiek wel, maar het lijkt op een soort random chant. In FIFA 15 kon je Liverpool's spoinkop duidelijk herkennen. Hier wordt dezelfde chant voor beide teams gebruikt op een zeldzaam 'barca, barca' na.
    Maar dat is wel het enige negatieve wat ik op dit filmpje kan aanmerken. Ja en het niveau van de spelers natuurlijk :D
     
  13. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    Ben echt benieuwd naar de demo. Ziet er nog een stuk beter uit dan de Gamescom video's.
     
  14. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Het enige wat mij in negatieve zin opvalt is dat de keepers heel vaak in slow motion duiken. Dat geeft zo een nep gevoel zeg.
    Bijv hier @2:08 Kijk hoe sloom cassilas naar de grond gaat. Lijkt alsof hij geen gewicht heeft. Zo zijn er nog meer gevallen, ook hoe hij de bal wegslaat @2:22. Lijkt wel alsof die animatie ineens in slow motion gaat. Zou een realistischer gevoel geven als de keepers sneller doken. Bij het spelen van de fifa demo merkte ik wel dat de keepers soms katachtige reflexen hadden en bij pes zie ik dat totaal niet.
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Eens, ziet er vreemd uit. Ik ben benieuwd hoe het 1op1 met de keeper is. In PES 2014 kwam hij soms heel dom uit zijn doel, een oase van ruimte overlatende voor de aanvaller.
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Neem me niet kwalijk hoor, maar de keepers in FIFA zijn slechter dan in PES. Het mooie is dat bij PES 2015 is dat ze duidelijk verbeterd zijn dan 2014. Natuurlijk maken ze wel fouten, maar heb jij in het echt keepers gezien die geen fouten maken? Nee hoor, ik ben tevreden over de keepers die ik in de meeste filmpjes van PES 2015 heb gezien.
     
  17. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
     
    HanTerp vindt dit leuk.
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Euhm... dat bedoel ik. I rest my case :D
     
  19. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ik heb niet gezegd dat ze in fifa beter zijn hoor. In fifa maken ze ook blunders. Maar over het algemeen vind ik dat de keepers in fifa realistischer duiken en reageren en ze hebben ook meer animaties denk ik. In pes gaat het in mijn ogen te traag soms, niet altijd.
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Gewoon te ver gezocht hoor. Dat is echt spijkers op laag water zoeken. Als je op dit niveau moet zoeken naar mindere punten van PES dan zit het blijkbaar wel goed want dan zijn er blijkbaar geen grote fouten meer te vinden door critikasters ;)
     

Deel Deze Pagina