1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2015

Discussie in 'Games' gestart door zino, 5 jul 2014.

  1. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    het is echt weer Konami dit
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Hoe maak je een Hong Kong account aan op PSN?
     
  3. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
     
  4. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    hoe krijgt Nokami het voor mekaar... echt typisch...

    nou maar hopen dat ie in de Hong Kong store blijft staan.. :)
     
  5. domienr

    domienr Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    4
    wederom mooie reclame van Konami :)
     
  6. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb hem op ps4 net even uit de Hong Kong store gehaald maar hij speelt toch best lekker hoor moet ik zeggen. Ik scoorde in de eerste 5 minuten al mijn eerste goal met Benzema uit een kopbal na een voorzet van Ronaldo en alles speelt beter dan ik zelf had verwacht. Steekpassjes gaat erg lekker en schieten gaat ook makkelijker dan in de laatste pes die ik speelde, 2012 was dat volgens mij. Ik heb nog maar 1 potje gespeeld maar ik ben positief! Het ziet er ook zeker goed uit qua graphics!
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik ga morgen mijn Xbox 1 maar eens op taal Engels en land Hong-Kong zetten en dan kijken of ik zo ook die Winning-Eleven versie binnen kan halen... Dat zou best wel eens kunnen werken! Hoef je niet eens een apart account voor aan te maken. De Xbox-versie voor Hong-Kong komt morgen namelijk pas uit, niet vandaag, zoals de PS versie.
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Eerste potje ; positief.

    Speelt erg lekker.
     
  9. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    net ook een potje gespeeld. Speelt inderdaad lekker.

    een zeikpuntje dat ze opstelling maken weer moeten veranderen. Dat was in 2013 echt perfect
     
  10. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Kan iemand mij vertellen of het naar de grond koppen er weer in zit? Op het moment dat je de bal met je hoofd raakt (en met X al de snelheid hebt bepaald) moet je dan Y indrukken op de Xbox. Hoop echt dat ze die functie erin gelaten hebben.
     
  11. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    @han: je kunt je zorgen laten varen: eerste indruk: fantastisch! en ik weet, dat is heel voorbarig, maar dit gevoel heb ik sinds pes6 niet gehad. Het is mega lastig, maar je merkt aan alles dat het goed lijkt te zitten. Dat het een pes6 hd versie is, is bullshit. Ik zie het meer als een geslaagde kruizing van pes6 met pes14 HD en dan lijkt van beide het goede te zijn genomen.

    Hoor graag wat de rest vindt. Overigens Hong Kong account aanmaken op je ps4 is kinderlijk eenvoudig.
     
  12. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    Ook ik heb een Honk Kong account aangemaakt en een aantal potjes gespeeld. Het speelt echt zo lekker en zo realistisch!! Kan nu wel stellen dat PES helemaal terug is. Ben het ook helemaal eens met een post van hierboven. Een kruising tussen PES6 en PES2014. Goed verwoord! Nu weer verder spelen.
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Het voordeel van Honkong is dat ze vijf uur op ons voor lopen.
    Dus wie weet is het er morgen vroeg voor de Xbox 1 :)
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Graphics en ambiance zijn erg matig, maar de gameplay is wel stukken beter dan die van fifa. Je kan zo lekker combineren :D.
     
  15. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Oef, jullie maken me wel nieuwsgierig en jaloers! Hoop dat ik hem morgen ook kan downloaden op de Xbox One..
    Hoe zou ik dat dan moeten doen? Mn Local op HongKong zetten?
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, maar je vindt Hong Kong alleen als je ook je taal verandert. In Engels.
    Let wel, ik dènk dat het zo werkt, maar ik moet het ook nog proberen morgen.
     
  17. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Taal staal al op engels..Ik hoop echt dat t werkt..
     
  18. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3


    Demo live
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Graphics matig? WTF

    Wat een heerlijke demo zeg, gameplay is echt top, de AI zoveel slimmer, passen en schieten voelt beter, en ik ben het dus niet eens met Dyonko voor wat betreft de graphics, die zijn nml prima en zeker de player models zijn mooier dan in de FIFA demo, ik heb die voor de zekerheid net nog eens aangezet.

    Wat mij betreft is PES terug al is dit uiteraard wel nog pas gebaseerd op 4 x 10 minuten in de demo.
     
  20. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Deze posts las ik ook over PES2014.. en iedereen weet wat men daar van vond.
     

Deel Deze Pagina