1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2015

Discussie in 'Games' gestart door zino, 5 jul 2014.

  1. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    Heb de mijne (FIFA15 PS4) zojuist op marktplaats gezet voor €45. Vind het niet normaal arcade. Intresse? ;)
     
    appie21 vindt dit leuk.
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Heb 'm al :).
     
  3. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.761
    Heb op beide levels gespeeld. Maakt niet veel uit, alleen de tegenstander is wat beter. Ook daar lijkt het bij een steekpass dat de aanvaller wordt gelanceerd met +10 Speed en de verdedigers -10 krijgen. Dit geldt overigens ook zo voor de CPU. En waarom bouwt de CPU zo vaak op met een hoge bal naar de spits?

    Verder wel een paar onvoorspelbare momenten, goals via de rug van de tegenstander, dat is wel goed gedaan.
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Hmm... je beleeft het spel beslist anders dan ik en waarschijnlijk ook anders dan 99.9 % van de andere spelers :D
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nou, er zit een kern van waarheid in. Je staat gemakkelijk en soms zelfs onbedoeld door een steekbal alleen voor de keeper.

    Het speelt lekker hoor, maar het on rails gevoel is aanwezig. Jammer, want veel dingen werken goed.
     
  6. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.761
    Knap dat jij dat weet, van die 99,9%. Niet aangevallen voelen omdat ik je spelletje niet perfect vind, vind het namelijk best aardig spelen. En vind Fifa ook gewoon net zo gammel. Ik meen het van die steekbal gewoon echt, sta zo vaak onbedoeld met een geweldige steekbal vrij voor de keeper. En de tegenstander speelt vrijwel altijd kick and rush/lange halen snel thuis.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Oef, vanavond eerst 2 potjes FIFA gespeeld (was leuk!) daarna weer door naar de pro evo demo. Wat een heerlijke demo zeg. Ik speel het bijna meer dan de full FIFA game.

    Wat mij betreft de nodige tweaks: steekballen en schoten ff wat downgraden, zijn echt zwaar overpowered. Ik geef Garret 100% gelijk! Heb straks een videootje waar je het ziet.
     
    Garrett vindt dit leuk.
  8. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.761
    Grappig dat je net een reactie voor mij plaatst, ik heb net nog wat potjes gespeeld:

    Ik laat mijn kritiek vallen wat betreft kick and rush, dat bleek alleen Juventus te doen. Met Barca als tegenstander was dat al veel minder. Maar élke steekbal is goed, sterker nog, perfect. Via de meest belachelijke manieren gaat hij tussen 3 man door en sta je vrij voor de goal. Echt lachwekkend gewoon. Als ze daar iets aan doen ga ik weer een keer PES proberen.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Haha o ik heb echt hele avond tegen Juve gespeeld en zij spelen idd echt alles lang?!

    Als dat echt als speelstijl is vind ik het wel geniaal hoor. Want bij FIFA word je ook weggetikt door RKC.

    Pro Evolution Soccer 2015 overpowered through ball:


    Zie dit filmpje btw.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2014
  10. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Die steekpasses zijn wel fakking heerlijk. Maar idd overpowered


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
     
  11. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Nog niet superveel gespeeld, maar de gameplay bevalt mij wel wat beter dan FIFA. Het lijkt erop alsof er wat minder vertraging in zit. Steekpass en ook de lange bal zijn te krachtig, ja. Dan ontstaat er een soort krachtveld waar je zonder supercancel niet doorheen komt.

    Daarnaast heb ik stiekem weer zin om met Ajax of AS Roma aan een Master League te beginnen. Toch gemist vorig jaar...
     
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dat met die steekpass zei ik eerder al. Zelfs als spelers de bal kunnen onderscheppen doen ze het niet. De bal lijkt op de eindbestemming te moeten aankomen.

    Wel heb ik gisteren alles op advanced gezet en dan speelt het al een stuk beter, ook heb je meer gevoel van vrijheid. Wel vind ik dat de rails (vaste looprichting) nog te aanwezig is. Ook vind ik de keeperanimaties erg slecht en voelt het schieten nog raar aan. De bal gaat of té hard in de goal of juist te zacht. Heb daardoor niet dat oude PES gevoel als ik scoor.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ja het schieten is soms echt zo hard, daar is Adriano uit PES5 nog jaloers op.
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Overigens is het tegen mensen beter gesteld met de steekpass. Dan lukt het me niet zo snel, tegen goede spelers dan he.
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Als je bedoelt in vergelijking met PES 2014, dan is dit het understatement van het jaar :+
     
  16. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Heeft konami al nieuws gegeven wat ze zouden willen verbeteren ten opzichte ven de demo?
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Meest uiterlijkheden... gameplay laten ze zoveel mogelijk in tact en dat lijkt me verstandig.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Bron?
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Eén of twee weken geleden een twitter van Adam Bhatty
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Maar toen was de demo nog niet uit?

    Ze hebben een feedback topic op WE blog, dus als daar opeens dikke bugs uitkomen in de gameplay gaan ze dat echt wel fixen lijkt mij!
     

Deel Deze Pagina