1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2015

Discussie in 'Games' gestart door zino, 5 jul 2014.

  1. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    rasta man, ik kreeg bijna kleine hartverzakking: idd friendly lobbies EU servers maar das 1 vs 1. Teamplay idd mogelijk om 2 vs 2 enz te doen, zag ik alleen US servers, maar gelukkig kan gewoon lobby opzetten en friends inviten ;-)

    eerste indruk is trouwens mooi spel!
     
  2. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    Nedgame schijnt hem al te verkopen
     
  3. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Het zal vandaag wel losgaan idd....

    Lekkere video dit btw. TTB geeft aan dat het toch wel anders speelt dan de demo. Minder snel, een realisitischer tempo. Blijkt ook wel uit zijn video. Vind het er echt goed uit zien!

     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2014
  4. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Kan niet wachten tot ik kan spelen vrijdag!
     
  5. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Gisteravond na een paar potjes FIFA 15 waarbij de irritatiescore weer enorm hoog was, en met de welbekende review en reacties van Graddus in m'n achterhoofd, heb ik besloten om FIFA 15 weg te doen.. Maar nou wil ik wel minimaal 1 footie in huis hebben.. Ik was altijd erg gecharmeerd van PES 6 (zoals velen hier), denken jullie dat ik me met deze PES weer ouderwets ga vermaken, iig meer als FIFA 15? Heb de laatste jaren met plezier FIFA gespeeld hoor, maar deze editie is gewoon echt echt niet te doen.. Hoop graag wat dingen te horen van mensen die de game inmiddels binnen hebben..
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Zo te lezen wel.
    Probeer anders eens de demo Saas en realiseer je dat de fullgame waarschijnlijk nog lekkerder speelt :D
     
  7. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Jaa die heb ik al geprobeerd, maar eigenlijk te weinig om er echt een oordeel over te kunnen geven al.. Maar alle gameplay movies die ik hier voorbij zie komen, stemmen me wel positief ;)
     
  8. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    gisteren de Demo uitgebreid gespeeld. Vermakelijke game. Als je fifa 15 zat bent en dus weg doet is het een goede vervanger.
    Ik vind de gezichten levendiger overkomen dan bij FIFA15.

    Qua Graphics, audio en presentatie is het wel een stuk minder. De menu's ogen ook zwaar gedateerd.
    Dat geluidje wat je hoort als je op de lat schiet.... Die kerel die daar voor verantwoordelijk is moet ontslagen worden. :)

    Ik houd het dit jaar nog bij Fifa aangezien ik die al aangeschaft heb en wat vaste onlinevrienden heb waar ik tegen speel.

    Maar goed om te zien dat PES de goede kant op gaat. Dat belooft veel voor volgend jaar.
     
  9. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Haha, ja gisteravond nog wel even gespeeld van 9 tot 3 . Daarna te moe om het hier nog even te melden. Vanochtend weer om 8 uur op het werk.
    Maar gelukkig heb je het zelf ontdekt


    Echt wat een geweldige game. MyPes is zeker een leuke toevoeging.
    Niet verwacht dat ik doe zou spelen, maar tot nu toe best verslavend.

    Nu weer aan het werk vanavond weer een paar potjes spelen en dat is iets wat ik lang niet heb gehad. Op het werk denkend aan mijn volgende speelsessie.

     
  10. Nky88

    Nky88 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Net gesproken met iemand van game mania den bosch. Hij is bereid de game mee te geven als ik hem een foto van het spel met bon kan tonen. Zou iemand er 1 online kunnen gooien aub ? Dan kan ik vandaag lekker met pes aan de slag.
     
  11. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Wel een beetje klaar met FIFA, van 98 tot 2008 altijd PES gespeeld, toen geswitched naar FIFA. Maar ben er wel klaar mee eigenlijk. Dit jaar maar weer PES oppakken? Zal de filmpjes en reacties hier wel even lezen.
     
    Ajax*** en hayabusa halo vinden dit leuk.
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Kijk gewoon even op de site van Nedgame. Daar staat dat de game direct af te halen is. Game Mania is altijd een moeilijke winkel.... Als de verkoper m dan nog niet wil verkopen haal je hem toch ergens anders?
     
  13. Nky88

    Nky88 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zojuist de rest hier in den bosch afgebeld en die zegge allemaal morgen. Juist die vent van game mania was wel meegaand. Plus dat ik nog een waardebon heb van game mania. dus das zowiezo wel relaxed. Zal is kijken op nedgame. Tnx
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Waar staat dat dan? Na zoekopdracht staat levertijd 1 dag. Ja hèh dan heb je hem nog morgen....
     
  15. Nky88

    Nky88 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je op de game klikt op de website zie je onder verzenden. Afhalen. En bij almere staat direct afhaalbaar. Ik heb zojuis ook met nedgame gebeld om te checken en de embargo is erafgehaald omdat de levering van de game vlekkeloos is verlopen. Konami heeft groen licht gegeven om de game te verkopen.
     
  16. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    MediaMarkt Utrecht The Wall verkoopt ze gewoon. Mijn kameraad heeft hem al meegenomen. Kan niet wachten tot ik thuis ben vanavond.
     
  17. jord

    jord Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor welke console kopen jullie PES ivm option files?
     
  18. jord

    jord Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem niet via de post binnen! Yes!!
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nog nooit iemand zo blij gezien dat zijn game niet binnen is gekomen. Ik zou willen dat ik zo in het leven stond
     
    Achiej, Garrett en Saaslijer vinden dit leuk.
  20. jord

    jord Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem net via de post binnen! Yes!! bedoel ik haha
     

Deel Deze Pagina