1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2015

Discussie in 'Games' gestart door zino, 5 jul 2014.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Adam is wel de grootste clown hoor, weet Han ook wel.
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Is-ie ook, maar als hij met interessante info komt is het prima!
    Per slot van rekening zijn clowns er toch om mensen te vermaken :D
     
  3. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Han, een filmtrailer geef je ook een beeld waar de film over gaat, maar een goede/leuke trailer maakt het niet automatisch een goede/leuke film.
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Een trailer vind ik wat anders. Die is gemaakt door de spelmaker en heeft puur reclame-doeleinden en is dus altijd subjectief. Zo'n filmpje dat geleaked is ( waar ik het over had ) heeft juist als doel om het kritisch te bekijken.
     
  5. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Maar even afwachten dan. Ik heb geen twitter.
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dat hoeft toch ook niet Han? Je kunt die berichten verder gewoon lezen, je kunt er dan alleen niet op reageren.

    De Gamescon begint woensdag toch? Ben benieuwd naar de eerste goede gameplay beelden en impressies (die leaked beelden zeggen mij echt niets). Na de E3 waren ze gematigd positief en zeiden ze dat PES nog wel kon verrassen als het die vervelende zaken kon weghalen.

    Wat me wel opvalt aan die stukjes die die Adam heeft gepost, is dat het veld bij PES ook aan slijtage onderhevig is.

    https://mtc.cdn.vine.co/r/videos/6A...p4?versionId=hqXavW3UkBV309ssCbvVzWpASRknogNK

    Zet eerste frame maar meteen stil. Ook de schaduwen zien er goed uit. Maargoed, het draait uiteindelijk om de gameplay en het moet gewoon op 60fps te spelen zijn.
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, als je een 1080p HD tv hebt, schijnt het inderdaad op 60 fps te spelen zijn.
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Sommige dingen zien er wel goed en realistisch uit. Vind het wel tof dat verdedigers bijvoorbeeld de armen achter hun rug houden.

    In deze vine vind ik het helaas niet zo realistisch overkomen, het geschakel van de aannemen animatie naar de achter het standbeen verloopt niet soepel.
    https://vine.co/v/MVDIDHOvl3I

    Edit; En hier komt Neymaar aanglijden?
    https://vine.co/v/MVDwxpvXt6W
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2014
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Van de tweede weet ik dat de ontwikkelaars daar al van op de hoogte zijn gebracht. Bekend probleem dus. Het eerste is ook bekend, zit er wat onhandig uit ja :D
     
  11. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik hoop wel dat die lelijke animation canceling nog gefixed wordt.
     
  12. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Die uit PES 2014 bedoel je, neem ik aan? Daar hebben ze nu juist veel aandacht aan geschonken. dat is sterk verbeterd, zeggen ze.
    Er zal altijd wel een moment zijn dat het nog voorkomt maar dat houd je altijd, dat zie je bij FIFA ook.
     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Klopt, was al zo in de loop van PES 2014 d.m.v. een update.
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Echt? Niet gezien hoor.
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat zegt wel genoeg met hoeveel plezier jij PES 2014 hebt gespeeld ;)
    Hopelijk gaat dat beter met PES 2015. Dan kan je elke week een update verwachten!
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2014
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Haha, klopt. Ik speel hem eigenlijk helemaal nooit, slechtste PES die ik ooit gespeeld heb. Daarom heb ik ook eigenlijk geen verwachtingen van deze game, ik zou echt niet weten waarom wel.

    Natuurlijk, het klinkt weer fantastisch, maar dat is altijd zo. Dat Adam zegt dat ze het niet kunnen maken om PES5 of PES6 een grafische update te geven en voor € 50,00 in de winkels te leggen, dat maakt me aan het lachen. Want ik betaal al jaren € 50,00 voor een game die verre van af is. Op het moment dat ik voel dat ik eigenlijk alleen maar aan het knokken ben om de controle over mijn spelers normaal te kunnen houden, dan haak ik direct af. Dat en de vele fouten in PES 2014 vond ik echt het ergste van alles.

    Natuurlijk hoop ik dat dit hem zal worden, ik ben blij dat ze het spel nog maken, want anders was er allen maar Fifa.
     
  19. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Zie het nu ook pas En speel het nog best vaak (niet online )
     
  20. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog een paar maanden wachten dus! :D
     

Deel Deze Pagina