1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2015

Discussie in 'Games' gestart door zino, 5 jul 2014.

  1. CrewPlayNL

    CrewPlayNL Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik persoonlijk miste het boekje niet echt, want de enige reden dat ik em niet via bijv. Steam koop is om het hoesje. Ik heb de handleiding eigenlijk ook nooit echt doorgelezen.
     
  2. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Vanochtend myClub gestart. Alleen het niveau staat standaard op amateur ofzo, want het is iets te makkelijk. Kan ik dat ergens aanpassen?

    Verder stoor ik mijzelf nog steeds aan de punten die ik eerder noemde.

    - cursor switching
    - rails

    Grafisch zien sommige stadions er goed uit, bijv. Old Trafford. Andere stadions vind ik minder en het gras is ook niet je van het.

    Die dingen zijn bij viva mooier. Maar goed, de gameplay is best oké verder. Loont om wedstrijden van 15 min te spelen (minstens) als je te gehaast gaat spelen gaat t fout.
     
  3. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Het niveau zal omhoog gaan naarmate jij verder en verder promoveert richting hogere divisies. ;)

    Ik heb 'm na een driverupdate en wat opstartopties in Steam eindelijk goed aan de praat gekregen en kan nu vlekkeloos spelen op de hoogste settings. Ook dan ziet het er nog niet bepaald heel indrukwekkend uit, maar zoals altijd draait het om de gameplay en die vind ik vooralsnog goed in elkaar steken. Heb vooral wat myClub gespeeld en dan is het, zeker online, lekker veel schaken en zoeken naar die paar momentjes. Diepe ballen spammen lijkt voorlopig echt verleden tijd en dat is nu ook makkelijker te verdedigen dankzij de zeer actief meeverdedigende keepers, en anders heb je altijd off the ball control nog. Het is wel een foutenfestival doordat iedereen nog met een groot aantal kneuzen speelt natuurlijk. Hopelijk blijven de wedstrijden even spannend en gevarieerd als men straks wel de beschikking heeft over de Iniesta's en de Pirlo's van deze wereld.
     
  4. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Niemand hier die hem voor de PS4 heeft?
     
  5. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik heb hem besteld, morgen binnen. Heb ook FIFA 15 liggen maar ben daar eigenlijk alweer klaar mee. Hopelijk hier meer plezier mee. Zoals vroeger met PES4 & 5 :D
     
  6. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Oke. Kan je morgen melden of 2vs2 met guest er in zit.. Zie op verschillende forums vragen er over dat ze het niet kunnen vinden..

    Vrees het ergste :mad:
     
  7. Rick90

    Rick90 New Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem op de PS4 hoor
     
  8. TorbenHalverhout

    TorbenHalverhout New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ajax****, hmm werkt nog steeds niet bij mij. als ik hem verwijder, moet ik hem weer zeker opnieuw kopen uit de Ps store? heb hem namelijk digitaal gekocht.
    Versie 1.01.00 is wel de goeie?
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2014
  9. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    pppf ik merk wel weer dat als jouw tegenstander button bashed online, dat alles weer zo op rails verloopt. Er gebeuren dan zulke vreemde dingen, het lijkt wel alsof iemand de controller uit mn handen pakt. Mijn spelers lopen bijv dan niet naar een vrije bal, maar wachten totdat de tegenstander er is omdat die loopt te button bashen, want zijn druk op de knop is dan als het ware geregistreerd en dan MOET zijn speler de ball passen. Dus ik kom er niet tussen. En ik wist dat hij bashste omdat hij 2 keer terug passte en uiteindelijk met zijn keeper in eigen goal passte|:-. pppfff het lijkt wel alsof wie de pass knop bashed eerder bij de bal is. Ja offline is hier nog wel tegen te vechten, maar online waar er al enige vertraging is dan is het echt niet leuk meer tegen te voetballen.
     
  10. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    Heb hem ook op de PS4
     
  11. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    WTF cassilas even snel als ronaldo aan de bal
     
  12. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Dit heb ik dus ook! Ik vind de demo veel beter spelen... Ik word door mensen om mij heen voor gek verklaard, maar de demo speelde als een droom en nu lijkt het wel pes2014 met een redelijke update achter de rug.. Vreselijk die rails en vertraging bij het aannemen. Ook het schieten voelt anders.

    Ik mis de demo
     
  13. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Gister ff op de ps3 gespeeld. Moest erg wennen met alles. Vond wel erg vermakelijk.
    Wat ik nog steeds niet snap hoe Konami het in zijn kop krijgt om de manier van opstelling maken te veranderen. Dat was echt perfect. Serieus, hoe is dit ooit op de agenda gekomen om het te veranderen..
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Heb je het wel vergeleken met dezelfde teams als waarmee je de demo speelde? Mogelijk is de aanname van de bal bij mindere teams ook wat minder.
    Met de PC-versie meende ik inderdaad ook iets te merken, maar ik was op dat moment aan het uitproberen op welke resolutie ik het best kon spelen en hij stond toen op een hoge resolutie en beeldkwaliteit ook op hoog. Ik wijtte de vertraging dus daaraan. Toen ik de resolutie lager zette ging het beter, alhoewel nog niet zoals op de Xbox1.
     
  15. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik speel op PS4 nu :)

    Ja ik heb het op beide versies getest met Napoli tegen Napoli.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  16. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Myclub is echt heel erg leuk. Heb bij Pes day one edition een code gehad voor extras in Myclub. Onder andere een UEFA team of the Year pack. Het was meteen raak

    [​IMG]
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Pfff ik moet het doen met Alaba :mad:

    :+
     
  18. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik kreeg Sergio Ramos en even later via een topzaakwaarnemer volgde Lucio. Achterin staat het dus behoorlijk goed en ik krijg er weinig tegen, maar ik scoor er ook niet veel. Ondertussen wel wat wat divisies gepromoveerd, maar daar heb je ook wel bizar weinig punten voor nodig.
    Het is gelukkig wel lastig om aan topspelers te komen zeg. De zaakwaarnemers die je vrijspeelt geven een minieme kans op een speler van 75+, laat staan de echte top. Ook de topzaakwaarnemers komen niet zomaar met de Ronaldo's van deze wereld. Ik kom daardoor voorlopig behoorlijk wat verschillende teams tegen. Erg leuk natuurlijk.
     
  19. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    We hebben de update verwijderd en hij speelt meteen fijner!! Belachelijk.

    Maar wel weer iets slechter dan de demo nog steeds. Ook de Graphics zijn minder dan de demo.

    Hoe kan dit nou toch


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, dat kan heel fijn afgestemd zijn. Als ze een probleempje links oplossen gaat het rechts weer iets minder snel werken, enzovoorts. Zo'n demo is natuurlijk een vrij kale applicatie, i.t.t. de volledige versie en dan gebeurt dat weer van dat fijn-afstellen.

    Hoe dan ook, ik heb nog een vraag ( voor iedereen die een antwoord weet ) :
    Omdat ik voorlopig nog geen editted option files verwacht, wil ik voor mezelf de namen van de niet- gelicenseerde teams veranderen.
    De namen van de Engelse leagues heb ik nu, maar nog niet van de Spaanse en Portugese leagues.
    En het belangrijkste, ik kan geen site vinden waar alle kits ( shirts, broeken en kousen ) op staan. Wie kan mij daaraan helpen??
     

Deel Deze Pagina