1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2015

Discussie in 'Games' gestart door zino, 5 jul 2014.

  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik speel niet mee hoor :)
     
  2. Numberless Zero

    Numberless Zero Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    19


    62 jaar?? serieus?
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, serieus :)
     
  4. Numberless Zero

    Numberless Zero Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    19
    Wow Han, dat had ik nooit verwacht, top dat je gewoon nog PES speelt. (dik respect ook)
    Krijg van mijn vrouw nog al vaak te horen of ik niet te oud ben voor "videospelletjes" :+ met mijn 30 jaar.

    Maar in ieder geval, ik voeg je toe op de Xbox One, wij zijn denk ik een van de weinige die PES nog op de X1 spelen.
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Zeg maar tegen je vrouw dat het tegenwoordig veel vaker voorkomt dat mensen van jouw leeftijd gamen.
    Ik zal wel een uitzondering zijn, maar ik werk mijn hele leven al met computers ( programmeur ) en dan zit je al dichterbij de games om te spelen :)
     
    Numberless Zero vindt dit leuk.
  6. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Wordt toch steeds frustrerender dat ik in myclub geen goede spelers krijg uit die agents. Ook al heb ik 3 agents met 3 sterren. Ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee
     
  7. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben nog op zoek achter de beste instelling om te schieten. Met basis zijn alle schoten op doel dus dat is te makkelijk.
    Met geavanceerd schieten heb ik het probleem dat er niet direct gereageerd wordt als ik op de schietknop duw. Hij zet altijd nog een stapje en voorzetten die ik direct wil binnen leggen neemt ie altijd nog eens aan.
    Manueel zou misschien het best moeten lukken maar ik speel nog ouderwets met de pijltjes :oops:dus dat lijkt me ook niet echt een optie omdat ik dan niet 360 graden kan richten.

    Hoe staat het bij jullie ingesteld? (offline trouwens)
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2014
  8. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Haha Cyrax.. Ook nog even gereageerd op Graddus vs. PES deel 2:D
     
  9. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik ben al een tijd op zoek naar een trainer dit 4-3-3 kan spelen, helaas staat die nooit in het lijstje van trainers of ze zijn gelocked...
     
  10. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik schiet met basic anders nog te vaak naast. :eek:

    Advanced heeft een vervelende delay, manual moet ik nog proberen eigenlijk...
     
  11. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Precies, dit! Ik heb tot nu toe maar 2 spelers boven de 80 gekregen, fellaini en fucking luke wilkshire van Feyenoord. Ik wacht in ieder geval tot de competities erin zitten tot ik weer ga spelen, want dan wordt het wel weer leuk denk ik.
     
  12. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22

    Wat zegt u? ;)
     
    HanTerp vindt dit leuk.
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Haha je begint zelfs 'u' te zeggen :lol:
     
  14. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    [QhOTE="PBateman, post: 5245411, member: 4687"]Ik schiet met basic anders nog te vaak naast. :eek:

    Advanced heeft een vervelende delay, manual moet ik nog proberen eigenlijk...[/QUOTE]
    In training ingesteld op basic vliegt alles tussen de palen zelfs al richt je compleet mis. In wedstrijden is het gelukkig mogelijk om naast te trappen. Ik ga het dan ook op basic houden.
     
  15. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Is het ook mogelijk om snel wat gps te krijgen. Gaat maar langzaam in myclub. En heb je eindelijk 10.000gp en open je een agent heb je alleen maar troep. Kans is echt klein. Nog kleiner dan in Fifa Fut
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Je kan buiten MyClub ook GP's krijgen. Als je bijvoorbeeld voor het eerst in exhibition mode een sliding maakt of zo.
    Ook andere modes leveren GP's op, al weet ik niet precies welke je waarvoor krijgt.
    Heb je in je inbox gekeken? Daar heb ik in de PC-versie al zeker 30000 Gp's gekregen.
     
  17. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Goh Han, 62 jaar? Dan heb jij zelfs meegemaakt dat er helemaal nog geen computerspelletjes waren ... niet eens PONG (begin/midden 70) http://en.wikipedia.org/wiki/Pong Met mijn 53 viel ik wat dat betreft met mijn neus in de boter. Student en toen kwamen de eerste homecomputers, handhelds, etc:) http://www.maxqubit.com/default.asp?p=max1983 Wat dat betreft heb jij (en ik ook) het dus allemaal vanaf het hele begin mee mogen maken. En tot op de dag van vandaag helemaal top. Eens een gamer, altijd een gamer:)

    Ach, een foto als 'bewijs' waarom ook niet ... Tis dan 1983

    [​IMG]
     
    domienr, Garrett, Numberless Zero en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Numberless Zero

    Numberless Zero Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    19
    En wie ben jij dan Luke Skywalker met Donkey Kong game of Messi? :+

    Jezus wat voel ik me jong bij jullie :p
     
    Dranx, Garrett en inoway vinden dit leuk.
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Geinig om dat te zien! :) Inderdaad, pong op zo'n automaat. Later kwam daar space-invaders op.
    Ik had een van de eerste "computers" in de vorm van niet meer dan een printplaat een een 6-digit uitlezing om hexadecimaal te programmeren. Dat ding heette KIM I . Zat dus ook geen toetsenbord op, alleen de nummers 0 tm 9 en de letters A tm F. ( dit is 'm : http://oldcomputers.net/pics/kim1-b.jpg )
    Later natuurlijk de wat leukere apparaatjes zoals Commodore 64, ach zo kan ik wel doorgaan :)
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2014
    inoway vindt dit leuk.
  20. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb alles al uit mijn inbox gehaald. Morgen gaat gelukkig alles online.

    Hoeveel potjes moet je trouwens winnen voor een hoger niveau tegen de computer. Ik.zit nu op professional en heb al 9 potjes op rij gewonnen. Het is te simpel gewoon.
     

Deel Deze Pagina