1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2015

Discussie in 'Games' gestart door zino, 5 jul 2014.

  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, dat was misinformatie van Manomoker, die niet wil dat je je tijd daar aan besteedt. Je moet online toernooien spelen ;)
    Ik doe ook Myclub en het is inderdaad in het begin makkelijk, maar al gauw promoveer je naar een hoger level en dan wordt het echt leuk hoor!
     
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Nou ja misschien ga ik dan nog eens verder, maar ik ben sowieso niet echt fan van het FUT/MyClub concept.
     
  3. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15

    Ik heb in de periode dat online spelen onmogelijk was ook meerdere potjes offline myclub gespeeld. maar het blijft allemaal te simpel. Ik heb daarin nul goals tegen gekregen en gemiddeld 6 goals voor in 5 potjes. ben maar master league offline gaan spelen omdat ik dit saai vond worden.

    En ik bedoelde niet dat hij online moest spelen bij Pesholland, maar ik bedoelde dat hij Myclub online moest gaan spelen. Offline is wack en vind ik meer voor kinderen. Myclub online vind ik te gek.

    mijn team:
    [​IMG]

    Wij discussieren hier non stop over op Pesholland, alleen in dat topic al is het drukker dan hier:
    http://forum.pesholland.nl/showthread.php?798-PES2015-MyClub

    En wij hebben met 48 PS4 deelnemers, dus genoeg mensen om onze toernooien te vullen, waarbij het er ook nog eens vriendelijk en leuk aan toe gaat.

    Dus ik hoef niemand te ronselen, van waar dan ook :). ik blijf graag informatief
     
    appie21 vindt dit leuk.
  4. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik neig om op je link te klikken...

    O nee geen PC Tournooien? :+ Dan maar naar DigitaalGras
     
  5. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    We willen wel, maar helaas bijna geen animo voor pc toernooien
     
    appie21 vindt dit leuk.
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik ga eens kijken op PES Holland. Misschien wel interessant om zo medespelers te vinden op de PS4.
    Heb mij direct aangemeld! Zijn er meer van Xbw die mee doen behalve ManoMoker1982?
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Jij vraagt om problemen met Han jongeman.
     
  8. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22

    Ik merk het ga denk ik toch maar een sponsor zoeken voor een Xbox One!

    Dus bij deze :
    Wie helpt een arme (en één handige) PES speler aaneen Xbox one ...

    :+
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Er zijn nog andere opties begrijp ik hieruit? :D
     
    appie21 vindt dit leuk.
  10. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Welkom!!

    We gaan je proberen zo snel mogelijk in te delen.
     
  11. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Met al het respect voor deze site, ik raad je dan toch aan om een PS4 te halen. De community van PES is daar voornamelijk op over gestapt. We hebben nu 6 XboxOne mensen die een cup avond proberen op te zetten. En bij de PS4 hebben we nu met Mystery erbij 49 deelnemers. ;)

    Ik weet alleen niet hoe je met die PS controller om kan gaan met jouw hand? er zijn wel xbox controllers voor PS4 te koop online, maar zijn toch weer extra kosten Ap.
     
  12. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik ben morgen overdag toevallig een keer vrij. Iemand zin en tijd om eens een pot te spelen op de PS4?
     
  13. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ja hoor, voeg me maar toe : nyx1978
     
  14. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Same here MANO_MKR

    Voeg me toe
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Het is inderdaad moeilijk om een toernooi voor PC te doen. Voor Xbox zou het wel gaan, maar DG is meer en meer een FIFA-site geworden.
    Daarbij komt dat PS4 inderdaad populairder is voor PES en de meeste DG-PESsers zijn ook op PS 4 overgestapt.
    Daar is DG echter helaas niet op ingesteld en dus gaan die spelers elders toernooien spelen.
    Ik ga op DG wel proberen onderling non-toernooi partijtjes te regelen, zoals met Role-Control of Teamplay.
    Daarover hoop ik binnenkort meer te kunnen vertellen.
     
  16. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb je destijds al gezegd, laten we samenwerken op het gebied van PES. :) nu doe ik het dan ook openlijk.

    Ik nodig je uit om ons forum te gebruiken om een eigen toernooiavond te organiseren als je dat leuk vind. Ik doe dan ook mee.

    Pesholland is er voor iedereen

    Behalve FIFA spelers :)
     
  17. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Net even myClub voor eerst gespeeld. Was benieuwd welke speler ik zou krijgen. Moet het doen met Sergio Ramos (90) in de verdediging.
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Hmmm.... ik zal eens denken hoe dat dan zou moeten, een DG toernooi op PESHolland. Ik sta er niet afwijzend tegenover, zou ik haast politiek willen zeggen :)
    Ik zal je er nog een PM op Digitaalgras over sturen, ik zie dat je daar een account hebt.
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2014
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Trouwens, Be A Legend ( BAL ) is ook nog steeds erg leuk om te spelen. Ben net opnieuw begonnen met een contract bij Excelsior :D
     
    ManoMoker1982 vindt dit leuk.
  20. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Sorry laat maar.
     

Deel Deze Pagina