1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2015

Discussie in 'Games' gestart door zino, 5 jul 2014.

  1. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb het spel besteld en komt dinsdag aan haha dan ga ik het ook eens proberen haha :D
     
  2. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb nog nooit een PS4 controller vast gehad, zalbij de media markt een kijken/voelen! (ik mis nog wel sponsor/donatie geld :+ )

    Ben trouwens met de Europa league bezig met psv maar wat een verschil tegenover top clubs! Je schiet zo vaak naast !
     
  3. CrewPlayNL

    CrewPlayNL Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo gauw als mijn videokaart terug is zal ik bij een eventueel toernooi op de PC zeker meedoen :)
     
  4. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb je hem nog niet? ben op zoek naar een goede tegenstander ;)
     
  5. CrewPlayNL

    CrewPlayNL Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er wel 1, maar die is ergens onderweg naar de fabriek waar die vandaan kwam. Een van de fans deed het niet meer, dus nu wordt ie gerepareerd. Maar ik heb echt geen idee hoelang dat nog gaat duren helaas.
     
  6. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Vanaf ISS pro '98 tot PES 2010 altijd PES gespeeld. Daarna geswitched naar FIFA. Maar dat kon echt niet meer, dit weekend PES (PS4) gehaald en het voelt weer vertrouwd! Heerlijke game zeg!!
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Helemaal mee eens Lucky.
    Nu twee opvallende zaken online meegemaakt. Een daarvan is een game die starte met lag. Kwam boven in beeld ook zo'n sterkte signaal. Er ontstond steeds meer lag dus ik baalde als een stekker. Werd in eens de wedstrijd "afgelast" wegens een slechte verbinding. Wel super prettig dat dit zo opgelost wordt door PES.
    Daarnaast de vraag of het mogelijk is om online via Divisie spelen ook met twee man één team te besturen. Ik zag namelijk in eens tegen een tegenstander twee pijltjes rond rennen. Duidelijk door een mens bestuurd. Uiteraard erg lastig om te verdedigen en niet helemaal eerlijk naar mijn idee. Of is dit een of andere manuele functie? (lijkt mij onmogelijk aangezien ik duidelijk twee poppetjes tegelijk zag bewegen met cursur).

    In elk geval zo'n heerlijk spel!
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Kan het zijn dat je in een Role Control wedstrijd terecht bent gekomen? Die krijg je als je in het controller-selectie-menu op de (Y) drukt.
    Dan nog moet je gemerkt hebben dat je twee tegenstanders had.
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Een rol control wedstrijd zegt mij helemaal niets. Ik speel gewoon online, ranked, tegen andere tegenstanders op de PS4. Heb geen Y of drie hoekje aangeklikt naar mijn idee. Het was ook eenmalig maar wel opvallend. Zal het in de gaten houden!
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Op PESFan staat een uitgebreide uitleg wat Role-Control is. Gek genoeg staat er niet bij dat je die start in het controller-selectie-menu met (Y)
    Lees maar eens; best wel interessant :)
     
  11. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een paar beginners vraagjes over myclub: waarom kan ik alleen "bewerk positie" in voorafbepaalde tactiek veranderen? "Formatiewijziging" en "teaminstructies" blijven zwart. En als ik een match met de computer doe dan komt er eerst ook een gamertag voorbij, waarom is dat?

    Alvast bedankt.
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2014
  12. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    Hmm ik werd ook automatisch bij excelsior gezet met mijn poppetje :eek: Volgens mij begin je altijd bij hun haha.



    haha ik had Thomas Müller gemaakt haha :D
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Iemand die net als ik online Divisies speelt? Ben heel benieuwd of de speelstijl van tegenstanders verandert naarmate je hoger gaat spelen. Ben sinds eergisteren actief begonnen online. Gaat op dit moment prima... Het valt mij echter op dat het lijkt alsof er een hoop Fifa overstappers PES zijn gaan spelen. Veel tegenstanders kiezen toch voor die hoge steek bal inplaats van dat ze het proberen uit te voetballen. Gelukkig prima te verdedigen (ondanks dat het lastig blijft tegen tegenstanders als Real Madrid).
     
  14. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik sta qua rating 364 ongeveer en ik moest tegen iemand die een teammoraal had van 96 en een paar toppers en een rating van 724 en ik maakte 1-1, dat is wel mooi (in online competitie).

    Ik heb nu genoeg clubmunten om een trainer te halen met de hoogste ranking. Ik wil sowieso eentje die mijn huidige formatie heeft (4-2-3-1) maar mijn vraag is, maakt het nog uit welke nationaliteit hij heeft? Want de beste ranking is nu van een Cyprioot, maar ik zal nu en in de toekomst geen Cyprioten in mijn team hebben lopen.
     
  15. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Nadat ik eerst 20 potjes tegen dezelfde gast (ihazadjali12) offline in MyClub heb gespeeld met zn Messi, Zlatan, Hazard, Iniesta etc. Was ik eindelijk van die gast verlost en kon ik tegen telkens verschillende teams spelen. Start ik net PES op, moet ik weer tegen die gast. Gadverdamme, waarom is deze duidelijke fout in de game nog niet gepatched?
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Is dat off line? Nog niet eerder gehad, maar ja, ik speel ook op middelmatig niveau. Weet je zeker dat je niet online speelt? Want dat zou anders een rare bug zijn. Heb je ook geen option file patch waar iets raars in zit, want dit lijkt me nu typisch iets voor een eigen maaksel.
    Je zou op PESFan kunnen kijken, die hebben een klachten-topic in General-PES-2015-Discussions. Staat HIER.
    Mogelijk vind je daar een antwoord.
     
  17. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Dat maakt wel uit ja. Voor je teamgeest is het beter een trainer te hebben welke uit een land komt waar je spelers ook vandaan komen.
     
  18. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Klopt, heb het in die offline potjes in MyClub. Heb dit weekend PES gehaald dus moet eerst ff inkomen en team opbouwen. Heb geen option file ofzo. 3 van de 5 vrienden van mij die PES spelen hebben er ook last van.
     
  19. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik begrijp het niet, hoe kun je offline tegen andere mensen spelen (online)? Als je in myclub tegen de computer speelt speel je toch gewoon tegen de computer? Maar het vreemde vind ik dat je wel een gamertag ziet als hij naar een match zoekt. Maar waarom zou je naar een match moeten zoeken als je tegen de computer speelt? Sorry als dit erg dom overkomt ;).

    En waarom doen ze tegenwoordig geen boekjes meer bij een game? Ik koop ieder jaar alleen de nieuwe PES maar er zit geen boekje bij, is dat iets van de laatste tijd?
     
    HanTerp vindt dit leuk.
  20. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Ik speel ook tegen de computer, maar elke keer speel je dan tegen een team van een bestaand iemand, zodat je wat variatie hebt. Ik heb er dus last van dat ik telkens tegen hetzelfde superteam kom te spelen.
     

Deel Deze Pagina