1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2015

Discussie in 'Games' gestart door zino, 5 jul 2014.

  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Al heb ik wel het idee dat Gamescom een grotere prijs is om te winnen.
    Is goed voor PES, kunnen ze bij Konami goed gebruiken, want dat is natuurlijk wel reclame voor PES 2015
     
  2. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    De Gamescom prijs is inderdaad de grootste prijs, zoals gezegd komt deze voort uit een internationale jury, terwijl de prijs van één website vaak voort komt uit de mening van één of twee redacteurs.
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    In DIT INTERVIEW had Adam Bhatti het vanaf 1:27 min. over een nieuwe mode, ROLE CONTROL, waarin je met drie man speelt, ieder een eigen linie ( verdediging/middenveld/aanval ). Het is een soort multi-player-mode en ik weet ook niet of het voor online is of voor off line, maar het klinkt leuk en er komt in de komende tijd nog meer over uit.
     
  4. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Zou het dan eindelijk? De pers die het spel heeft gespeeld zijn het er in ieder geval over eens dat het een goed spel lijkt te worden. Beste sinds PS2 dagen. Hebben we natuurlijk vaker gehoord, maar het ziet er positief uit. Ook gezien de awards.

    Leuke skills:

    https://vine.co/v/M3Zmpl1LXEx
    https://vine.co/v/M3ZbAiVvJH3
     
  5. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, alleen is die speler die met Nederland speelt wel èrg slecht :D
     
  7. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    Probleem is dat je in de demo niet kunt zien of er online lag is en als ik de berichten over pes2014 online lees, dan maak ik me zorgen en dat is jammer. Zou graag weer de stap terugmaken...
     
  8. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
  9. domienr

    domienr Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    4
    En terecht ook. Ik ga nog enkele dagen na de release wachten zodat ik zeker ben dat het online vlot werkt.
    Want 50-60 euro voor een game die enkel offline goed speelt vind ik veel geld :)
     
  10. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    terwijl anno 2014 het toch tamelijk absurd is dat je je moet afvragen of het online gedeelte wel klopt...
     
  11. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
  12. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Wat denken jullie. Kan PES de strijd weer aan gaan met FIFA dit jaar? Wat ik nu heb gezien van PES daar word ik toch wel vrolijk van.
     
  13. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Qua graphics en gameplay zeker. Qua licenties niet. Maar dat boeit mij minder. En met option files kom je een heel eind.

    Voor mij maakt die strijd ook niet zoveel uit. Als ik maar weer een PES krijg die mij het hele jaar kan boeien. En deze lijkt daar zomaar toe in staat te zijn.
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    PES2015 is op Gamescom uitgeroepen tot beste sportgame en FIFA15 behoorde tot de andere kandidaten, dus daar kan je wel een conclusie uit trekken ;)
    Zie ook de eerder geplaatste link naar de bespreking van Asim:
    http://winningelevenblog.com/blog/pes-2015-gamescom-preview-return-king/
    Asim was een van de weinigen die vorig jaar inzag dat de PES van vorig jaar niet zo goed was als de meesten wel dachten, dus zijn opinie kan je wel vertrouwen.
     
  15. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Helemaal mee eens... :)
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Misschien is het iets bemoedigends als je weet da de 2vs2 tot 11vs11 modes met dedicated servers werkt. Dat geeft altijd betere kwaliteit verbinding dan peer to peer, de manier die Konami altijd gebruikte.
    Ik garandeer niks, maar het lijkt mij daarom dit jaar een verbetering.
     
  17. domienr

    domienr Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    4
    Waar heb je deze info gevonden?
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Graphics? Persoonlijk lijkt het me ontzettend stug, voor zover je dat uit filmpjes kan beoordelen, maar ik verwacht het zeker niet.

    Nah, een conclusie is daar niet uit te halen natuurlijk. Zou je ook niet zeggen als Fifa 2015 de winnaar was geweest :+
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Op PESFan bij de Full Content List:

    https://forums.pesfan.com/showthread.php?256627-PES2015-Full-content-list

    Dan verderop naar beneden zie je staan:
    Online Modes:

    QuickMatch: Simpler ranking match-ups to speed up online games.
    Online Divisions : Accrue points in online matches across a season to aim for a promotion or face delegation.
    Dedicated 11v11 Lobbies: Makes large-scale multi-player games more fluid and easy to set up.
    Cheat Measures: New courtesy system introduced to reduce online cheating.
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2014
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, maar die genoemde link naar de preview van Asim vind ik een grotere aanbeveling. Hem schat ik bijna nog hoger in dan jou qua PES ;)
    Aanbevolen om te lezen!
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2014

Deel Deze Pagina