1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2016

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 10 jun 2015.

  1. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Heerlijk stukje om te lezen!!
     
  2. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Dan weet je niet hoe te verdedigen... :)

    druk manual knop in en ze lopen minder in rails. heb je de pesholland masterclasses op Twitch niet gevolgd?
     
  3. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Misschien is het al voorbij gekomen maar ben hier toch nieuwsgierig naar :). In de vorige PES liep ik altijd te sukkelen met pasen. Als ik al gericht had naar een speler en wilde toch naar een ander pasen ging hij toch naar de 1e keuze. Is dit in 2016 verholpen? Zo ja, dan haal ik hem op zeker :)
     
  4. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ik heb daar nooit last van gehad maar als ik jou was zou ik lekker de demo downloaden donderdag en dan kan je het zelf testen :)
     
  5. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Passing schijnt top te zijn, dus ik verwacht dat dit niet meer het geval is. Ik herken je verhaal overigens. Zelf ook wel eens last van gehad. Wat Exionche zegt, gewoon demo proberen donderdag.

    Thnx!
     
    Dranx vindt dit leuk.
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Die heb ik niet gevolgd en ik wil altijd bij-leren. :) Is die masterclass nog ergens te vinden?
     
  7. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Geweldig Jows! Kan niet wachten zeg. Heb ooit de overstap moeten maken van pes naar fifa, maar als ik dit zo allemaal lees en hoor heb ik heeeeeel veel zin in pes. Eindelijk het oude voetbalgevoel weer terug hoop ik :)
     
  8. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    En er komt iets speciaals aan op Pesholland :)

    good times ahead
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Mijn vraag in post #186 niet gelezen?
     
  10. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Hier twee wedstrijden tegen de CPU. Valt me nog wel op dat de CPU nauwelijks tot geen overtredingen maakt. Zonde....

    PESFan vs Top Player CPU


    PESFan vs Superstar CPU


    Keepers (valt me op dat ze erg random zijn, 1 op 1 zien ze er nog niet altijd even goed uit).
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, 1 vs 1 komen ze niet genoeg uit. Ik heb begrepen dat keepers een paar nieuwe attributes hebben gekregen, waarvan eentje invloed heeft op wel/niet lijnkeeper zijn. Die zou dus aangepast moeten worden.
    Voor de rest vond ik het best wel goed, ik ben het wel eens met de conclusie van de maker van het filmpje: De keepers zijn ruim voldoende.
     
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Misschien wel, maar ook de CPU is blijkbaar nog niet aggressief genoeg.

    Als je de stats na de wedstrijd bekijkt, dan lijkt Superstar beter te zijn dan Top Player. Op Superstar niveau 2 fouls, Top Player 0 fouls, maar wel 89% passing accuracy i.t.t. 79% op Superstar. Het ziet er allemaal lekker vloeiend uit, maar ik wil toch wel eens een vrije trap rond de 16 krijgen als ik tegen de CPU speel. Een van de grootste minpunten van PES 2015 was dat voor mij.
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat is dan mooi iets om met de demo uit te proberen. Blijven die klaarblijkelijke tekortkomingen dan, dan zou je een tweet naar Adam Bhatti kunnen sturen met een screenshot van de full-time statistieken. En natuurlijk een verklarende tekst.
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik ben - zoals ieder jaar - weer benieuwd naar de demo. :)
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    PES2015 speelde grotendeels prima, maar het gebrek aan vrije trappen heeft het voor mij wel flink verpest. Als dat dit jaar niet gefixed is, dan sla ik hem sowieso over. Ik vind het sowieso belachelijk dat ze dat niet gefixed hebben in 2015. Die game was verder echt weer ouderwets goed.

    Voor mij nog niet op het niveau van FIFA14, maar wel beter dan FIFA15 (wat een stap terug was voor FIFA). FIFA14>PES2015>FIFA15.
     
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Lijkt me iets wat ze allang weten (een van de kritiekpunten van 2015). Bovendien playtesten ze zelf ook lijkt me?
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Waarom is het er dan niet allang uit als ze dat al weten?
    Ik verdenk Adam ervan dat hij soms zijn ogen sluit voor tekortkomingen in het spel. Als niemand er over klaagt zal er niets mee gebeuren. Ze hebben het er immers steeds over dat ze luisteren naar de fans? Welnu, als die niets zeggen, zijn ze dus blijkbaar tevreden.
    Die redenatie dus.
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Kevin Bripin ‏@kevinbripin

    @AsimTanvir @Adam_Bhatti Hi bruh, do players miss matches in PES2016 master league mode due to long/short term injuries?
    Adam Bhatti ‏@Adam_Bhatti
    @kevinbripin @AsimTanvir yes. Happens often, and for greater lengths. More details on modes coming soon.
     
  19. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Nou Han, ik heb ff snel een Twitter account aangemaakt en hem een paar berichtjes gestuurd. Zal me benieuwen of hij reageert (vast niet).

     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ben heel benieuwd, laat het ons hier weten :)
     

Deel Deze Pagina