1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2016

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 10 jun 2015.

  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Stoempfel is niet alleen moderator, maar zelfs adminnaar.
     
  2. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    THE KING IS BACK!

    Mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen ;)
    Eindelijk de demo binnengehaald, en wat speelt het lekker zeg! Soepele passing, graphics zijn prachtig. Spelers reageren goed, het loopt enorm soepel etc etc....Dit word toch echt weer sinds PES6 weer voor PES gaan! Ik ben heel benieuwd na alle reviews t.o.v. FIFA 16. Maar dit speelt gewoon weer lekker vertrouwd en speelt voetbal zoals het hoort te zijn.
    Wel helaas weinig tot geen vrije trappen mee gekregen zoals al eerder hier benoemd. Keepers reageren ook erg goed, en heb ze geen 1x rare dingen zien doen. Ook de AI vond ik erg goed tegenstand bieden, en het voelde echt als een wedstrijd aan. De Demo voelt voor mij in ieder geval erg goed aan.

    Weet iemand trouwens hoe ik de controller instellingen verander? Na al die tijd fifa is het toch ff wennen net de omgekeerde toetsen!
     
  3. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Als je de controller kunt selecteren (uit/thuis), dan heb je onderin een knopje waarmee je de controls kunt wijzigen. Enige probleem met de demo's van PES is dat de settings niet bewaard worden. Ik heb 2016 overigens nog niet geprobeerd, dus het kan zijn dat dit in deze demo wel in orde is.
     
  4. dach

    dach Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb net 10 euro uitgegeven voor 1 maand xbox live gold (360)
    maar kan nergens de demo vinden, kan iemand me helpen?
     
  5. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Enige nadeel is dat er nog steeds zo goed als geen overtredingen worden gemaakt door de CPU.
     
  6. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb 5 potjes gespeeld gisterenavond, en gemiddeld 2 vrije trappen per potje.

    Speel je op superstar?
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    En wat vind je ervan?
     
  8. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Ja tof... speelt zo soepel en natuurlijk. De balans is er goed.

    Ik ben wel benieuwd wat de diepte zal brengen, gepaard met welke exploits het zal gaan. Ik ben ook benieuwd naar Myclub
     
  9. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Downloaden gaat rete traag op de Xbox. Staat bijna stil. Ik heb toch bekabeld en alles op open met 120mbit verbinding
     
  10. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Google DNS eens proberen? Heb wel vaker gelezen dat dat een hoop scheelt

    Primary: 8.8.8.8 en secondary: 8.8.4.4.
     
  11. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Ja, en bij PSN werkt het om de download te pauzeren en daarna weer te activeren.
     
  12. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Heb de Xbox opnieuw opgestart. Toen ging het daarna super snel. De demo inmiddels gespeeld en wat een verbetering ten opzichte van 2015. Compleet ander spel. Alles loopt ook erg soepel. Tof tof
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Geef een zoekopdracht naar PRO EVO en dan vindt hij hem. Tenminste, wel met Xbox 1
     
  14. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Even een vraagje maar eerst wat context.
    Ik speelde van midden/eind jaren 90 altijd PES en vond FIFA verschrikkelijk matig tot aan het in mijn ogen verval van PES in 2008 (editie 2009).
    Daarna vanaf Fifa 09 tot aan FIFA 15 de EA serie gespeeld omdat ik vond dat die game zichzelf na 08 goed had verbeterd. FiFa 15 was misschien een iets mindere editie, zeker met de startproblemen eerste maand maar vond de game nog steeds prettiger dan de PES tegenhanger. PES 2015 was wel weer de goede weg aan het vervolgen want sinds 2013 zit daar mijns inziens verbetering in.


    Nu is mijn vraag, als je mijn smaak een beetje kunt inschatten met bovenstaande: In hoeverre verschilt dit weer met PES 2015. Zijn het tweaks of is het een grove verbetering. Denk aan gameplay, soepelheid, schoten, gfx etc.


    Thx bij voorbaat! :D
     
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Nog niet gespeeld, maar uit bijna alle reacties die ik tot nu toe heb gelezen is het een hele verbetering. Zit nu het Insidegamer Twitch kanaal te kijken. Enige wat mij toch echt opvalt (in negatieve zin) zijn de keepers en het feit dat de AI weinig overtredingen maakt (wel wat overtredingen, maar nooit geel ofzo).
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Het is meer dan een beetje. Er zit bijvoorbeeld een hele nieuwe collision engine in en er zijn 3x zoveel animaties als in PES 2015.
    Verder hoor ik van mensen dat ze het de beste PES ever vinden en ook mensen die jaren FIFA speelden die nu zeggen dat ze in jaren niet zo leuk gespeeld hebben, dus teken maar uit :)
     
  17. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Ok Ok. eerste berichten dus goed. Ben inderdaad ook wel benieuwd naar fifa 09-fifa 15 spelers wat die vonden. Heb de demo vanochtend voor werk al gedownload, vanavond zeker checken.
     
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    FIFA09 vond ik destijds serieus goed. Toen was het nog een voetbalspel namelijk. Nu draait het om FUT en niet om voetbal. FIFA15 vond ik in het begin wel oke, totdat ik met minder goede teams ging spelen tegen de CPU. Dan zakt het als een kaartenhuis ineen. Bovendien ontbrak de balans. PES 2015 was niet perfect, maar een stuk beter (qua voetbal) dan FIFA 15.

    Laten ze het commentaar hebben aangepast (nog niet in de demo) en nog wat andere zaken hebben toegevoegd (zoals dynamisch weer enzo), dus qua sfeer zal het ook iets beter moeten zijn.
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Zojuist twee potjes gespeeld, op de PS4, en in beide potjes geen enkele vrije trap gekregen, en in beide potjes scoorde ik in de laatste minuten, vrij makkelijk, oftewel je krijgt een beetje het gevoel alsof de CPU die goals weggeeft, ipv dat je ze verdiend hebt...

    Het speelt wel héérlijk, maar dat zijn dus wel weer even de kritiekpuntjes die ik na 2 potjes wil melden. Het is even afwachten hoe dat over langere termijn zich zal verhouden, maar in die eerste 2 potjes heeft de CPU dus geen enkele overtreding op mij gemaakt.
     
  20. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Is de demo ook op Xbox 360 en downloadbaar als je geen gold hebt?
     

Deel Deze Pagina