1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2016

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 10 jun 2015.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Dat het nu vanwege Adam opeens wel zou worden gefixed ivm zijn contact met de community, lijkt me vreemd. Speelden de developers hun eigen game dan nooit? Als je 5 potjes speelt en je krijgt vrijwel nooit een vrije trap, dan weet je als developer zelf toch ook wel dat het niet klopt? Daar hoef je toch geen klachten uit de community voor te krijgen voordat je doorhebt dat je dat zou moeten aanpakken?
     
  2. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Wij supporten de X1 toernooien op digitaalgras! leuke beleving en betrokken organisatie!
     
    HanTerp vindt dit leuk.
  3. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Klopt, maar de basis is er al. Die codebase is er al wat jaartjes. Het is nooit eenvoudig, maar ze weten waar ze het moeten aanpassen. Die gasten werken sowieso in een debugmode en zien dus alle variabelen terwijl ze spelen.

    Nogmaals, het heeft niet zoveel met Adam te maken. Waar het wel mee te maken heeft is dat men steeds vaker onderzoek doet naar hun product. 10 Jaar terug bouwden wij ook applicaties waarvan wij dachten dat het zo goed werkte. Vaak kwamen we er pas later achter dat mensen het heel anders gebruikten dan hoe wij dit vooraf bedacht hadden, of snapten mensen het niet goed. Als je er vanuit je eigen visie naar kijkt en ook zelf test, zie je de foutjes vaak niet meer. Daarom schakelen grote bedrijven nu altijd onderzoeksbureau's in als ze met nieuwe projecten bezig zijn. Zo'n bureau regelt willekeurige mensen die vooraf bepaalde scenario's moeten uitvoeren.

    Ook zijn beta-testers vaak te enthousiast en roepen ze veelal altijd dat ze het enorm vet vonden, alleen al omdat ze het spel eerder kunnen testen. Waarom denk je dat FIFA in het begin vaak goede cijfers krijgt? Ik ben zelf ook een keer uitgenodigd door EA in Parijs en ik kan je vertellen dat alles zo enorm goed is geregeld en dat je zo in de watten wordt gelegd dat je automatisch positief wordt.

    Of te wel, dat is een normaal gegeven. Het feit dat ze nu al zo vroeg lovende reacties op de E3 kregen, heeft ze doen besluiten om de demo van de Gamescon te releasen. Ze zijn dit jaar namelijk enorm overtuigd van hun eigen product. Extra voordeel is dat ze snel kunnen peilen hoe men het spel vindt. Door alle feedback (forum, Twitter, Facebook) te plotten en samen te brengen, blijven er feitelijk een x-aantal punten over en de top 3 zullen ze m.i. zeker oppakken.

    Vergeet btw ook niet dat die Gamescon demo ook al een maand oud was, voordat hij gereleased werd. Die was ook al stukken beter dan de versie op de E3.

    Nogmaals, ik weet niet zeker dat het gefixt zal zijn op day-1, maar ik weet (als ontwikkelaar) wel dat dit soort zaken "makkelijk" te fixen zijn in een maand tijd.
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2015
    Yi-Long vindt dit leuk.
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Twee gameplayvideos van de retail:



     
  5. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Dit lijkt van PS3

    De PS3 versie is trouwens gelekt.. Kennis van mij speelt hem ook al
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2015
  6. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15


    Next gen full game

    Iemand breekt het embargo ☺️
     
  7. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Wow is dit de normale speelsnelheid? Na 7 jaar stap ik in ieder geval weer terug naar PES. De demo heb ik figuurlijk grijs gespeeld en kan niet wachten tot het donderdag is. De afweging om voor FIFA of PES te kiezen is voor mij hoeveel plezier ik verwacht ermee te hebben en niet welke "beter" is. Sowieso is dat heel subjectief.

    Edit: lees nu in de reacties op dat filmpje dat het de default speelsnelheid is...
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2015
  8. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Ja, en ik denk dat de oude garde daar niet blij mee is hier. Die vingertjes gaan kraken en hoofdpijn wordt voorspeld.

    Ik vind het fijn en brengt de chaos en wanorde terug van vroeger, wat tevens best realistisch is, maar ook fun to play.
     
  9. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Lijkt nog heel erg op de demo. Toch houd ik "hoop" vanwege de eerdere tweet met de tekst: be wary of leaked footage, please wait until the embargo is over for the good stuff."

    Zou dus kunnen dat er een patch op 14 september (embargo) gereleased wordt.
     
  10. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Wow lijkt op sommige momenten wel licht doorgespoeld. Dat wordt lekker op -1 of - 2 spelen. Snap niet waarom ze dit soort dingen altijd aanpassen na de demo, demo was wel goed op 0.

    Beter veranderen ze de slechte dingen ipv de goede :p
     
  11. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    De uploader zegt er wel bij dat ie het zelf niet gespeeld heeft maar iemand anders. Dus is het niet zeker of dit de default snelheid is. Het lijkt me ook erg onwaarschijnlijk. Het is niet een fractie sneller maar echt vele malen sneller. Wat Jows zegt moeten we maar niet teveel af gaan op wat we voor het embargo voor geschoteld krijgen.
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb een deel van het filmpje gekeken en twee dingen vielen op:

    - die speelsnelheid is echt véél te snel, dat zal nooit de default (mogen) zijn.
    + De 1-0 van Messi, die is prachtig. Het simplisme waarmee hij de man voorbij komt en de traptechniek, ziet er érg goed uit. Stuk vloeiender dan in FIFA mogelijk is. :thumbs:
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, het is te snel. Dat wordt ook nog eens in de hand gewerkt omdat er veel ping pong voetbal wordt gespeeld.
     
  14. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Eerste wat ik doe is de snelheid op -1 zetten, elk jaar weer!
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Maar ja, dat kan je niet doen als je online speelt...
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Goed nieuws:
    Deze quote is van Ameppe van Evo-web. Ameppe is betrouwbaar :)
     
  17. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Hij heeft tevens veel vijanden gemaakt in het Konami kamp... iedereen spreekt er de schande van dat hij het embargo heeft genegeerd.

    Daarnaast, hij speelt op professional o_O en krijgt bijna niets voor elkaar. Dus je kan niet zien wat de gameplay echt in huis heeft.

    kan niet wachten, kom maar door met de full game
     
  18. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Zojuist een PS4 promo mogen ontvangen voor reviewdoeleinden ... heb alleen geen PS4 =(
     
    hayabusa halo vindt dit leuk.
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Wat ik wel gehoord heb ( via via van Jows dacht ik ) dat de full game nòg soepeler speelt... :)
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ga effe op bezoek bij Manomoker en maak dan gezamelijk een preview :D
     

Deel Deze Pagina