1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2016

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 10 jun 2015.

  1. proevo

    proevo Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    7
    Online trekt het op niks,offline is het zoals pes moet zijn,mooi om te zien hoe de AI soms gaat spelen.
     
  2. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    zijn de keepers ook zo erg in een matchlobby 1 vs 1 tegen een vriend?
     
  3. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dat ligt aan de speelstijl van je vriend.

    Ik kan tegen een maatje prima online games spelen omdat hij net als ik zelden tot nooit placed shots gebruikt, maar zodra een tegenstander dat wel doet weet je keeper niet meer hoe te handelen.
    Dat idee heb ik tenminste...
     
  4. domienr

    domienr Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja zaterdag 1x België Uruguay gespeeld in online divisies :D (4-1 gewonnen)
    Voor derest de gebruikelijke teams getroffen.
     
  5. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben één keer Stade Rennes tegengekomen. Verder alleen maar de topteams.
    Vind het dan ook veel leuker om in myClub met mijn level 1 team online te spelen. Dan kom je geen topspelers tegen, of hooguit eentje op een niet zo hoog level. Veel spelers die lager dan 75 rated zijn en dan haal je de mensen die er niets van kunnen er snel tussenuit.
     
  6. domienr

    domienr Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit weekend weinig tijd gehad om up-to-date te zijn over alle nieuwtjes en ontdekkingen.

    Bron: Twitter Asim Tanvir

    Weinig van gemerkt in online divisies, Courtois pakte gewoon bijna alles :)
    In Myclub al duidelijk gemerkt, maar dacht dat door de teamgeest was..
     
  7. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    In mijn level 3 team heb ik een op zich weinig bijzondere keeper (Toselli) die echt punten voor me pakt. Mijn teamgeest is ondertussen ook al 80+ en ik merk echt verschil. Krijg ook veel minder tegengoals.
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja het is erg warrig, wat er is met de keepers. Op PesFan zeggen ze dat het probleem opspeelt als je lage schoten, knie-hoogte en lager schiet.
    Als je dus niet laag schiet, maakt hij uitstekende saves. Eergisteren nog even met ageQned puur allerlei schoten uitgeprobeerd en daar leek uit te komen dat de keeper meer ballen pakt ( ook lage schoten ) als je op moment van schieten op Y drukt. Een dag later echter had ageQned een slechte verbinding en toen hielp die truc met de Y-knop ook niet. Kortom, mogelijk speelt een goede verbinding ook een belangrijke rol.
    Als je dus tegen Nederlanders speelt en ook nog in een rustige lobby, heb je blijkbaar minder last dan een quick match tegen een Spanjaard.
     
  9. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    placed shots, is dat door op een vd shoulder buttons te drukken als je schiet?!
     
  10. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Yep, R2.
    Als je dat in de 16 gebruikt scoor je praktisch altijd.
     
  11. badfixation

    badfixation Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij of heb ik het dynamische weer, waarin plots er een bui kan vallen, nog niet gezien? Of is dit ergens in te stellen?
     
  12. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Het is geen instelling. Het overkomt je tijdens een wedstrijd. Of niet natuurlijk. ;)
     
  13. badfixation

    badfixation Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je reactie! Al meegemaakt dus? Maakt het niet of je random, dry or rainy insteld?
     
  14. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    HanTerp vindt dit leuk.
  15. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Daar zit ik ook aan te denken, maar Konami meldde dat het geen instelling was. Dus de optie random bepaalt of het vervolgens zonnig of regenachtig wordt. Ik heb zelf in ieder geval meegemaakt dat spelers ineens uitglijden op het veld. :)
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Dat uitglijden is soms ook wel erg overdreven trouwens :p
     
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb de PC Demo even bekeken. Ziet er erg mooi uit (tenminste beter als de 360 versie) Het gras en regen zijn goed zichtbbaar. Ook kan ik ik gewoon full HD spelen met 60 fps!
    Ik heb het idee dat het net wat sneller speelt als de 360 demo. Ik zeg kom maar op met die (Ned)game
     
  18. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22


    Mislukte lob :+
     
    ThomasR vindt dit leuk.
  19. domienr

    domienr Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    4
    Wie heeft hier de teamspellobby ondertussen al uitgeprobeerd?

    PS4 spelers die interesse hebben om deze mode te spelen, mogen mij altijd toevoegen op PSN.
    PS ID: domienr
     
    Go Ahead Eagles vindt dit leuk.
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Bij PES2014 (of 15) had je het probleem dat IEDERE stift erin ging. Hopelijk lossen ze het probleem met de keepers nog wel op, al lijk ik er offline niet veel last van te hebben. Toch jammer dat dit soort essentiele zaken (scheidsrechters, keepers) niet gewoon meteen goed zijn. Dit zou je binnen het team toch snel genoeg zelf moeten opmerken wanneer je het speelt...?
     

Deel Deze Pagina