1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2016

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 10 jun 2015.

  1. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177

    In ML naar t tabblad Systeem endan algemene instellingen daar kun je de speelduur en de moeilijkheidsgraad enzo aanpassen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  2. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Wanneer ik de eerste keer de game opstart krijg ik ook die melding.. Opzich vrij logisch want de game check even over er updates zijn, het vertraagt helaas wel de start-up, maar niet storend vind ik.

    Daarna komt de melding niet meer terug bij mij, althans niet in de 'offline' menu's... Na elke pot multiplayer zou het wel misschien herhaaldelijk terug kunnen komen.
     
  3. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
  4. thanks

    thanks Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    10
    Was eerst begonnen met ajax op top speler niveau. playoffs gehaald en door in de champions league waar ik in de poule zat met, real Madrid, cska Moskou, juventus. Stond in de eredivisie met 20 punten voorsprong op psv. vond het beetje te makkelijk gaan. Ben ik overnieuw begonnen op superster. Nu sta ik in de eredivisie nog steeds bovenaan maar wel maar met 7 punten voorsprong. Playoffs cl gehaald tegen fiortina. Was billenknijpen maar uiteindelijk over 2 wedstrijden 3-1 gewonnen. Nu in de cl met real Madrid, chelsea en een rare ploeg die ik nie ken. Eerste 3 punten zijn binnen. Zelf raad ik iedereen aan om op superstar te spelen
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Tering man, ik ben met Feyenoord een ML begonnen en mij lukt dat echt niet.. Sta nu met pijn en moeite 6e! (inb4 Feyenoord grappen).
    Nu is het wel handig dat die transfers niet door zijn gezet. Kan ik een betere klus afleveren dan Martin :D

    Kramaric gekocht en een Franse linksback, dat is alles wat we nodig hadden :p
     
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik win amper op Top Player dus ik wacht nog even met Superstar.
    Zelf zou ik juist aanraden aan iedereen om passing assistance op 0 te zetten en shooting op advanced, dan is de game direct een stuk moeilijker en imo leuker.
     
    Exionche vindt dit leuk.
  7. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ik vind "Prof" soms al lastig zat... :D
     
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
  9. thanks

    thanks Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    10
    Het klinkt misschien stoer hoe ik het uitleg en dit is voor mij de eerste keer dat ik echt pesfan ben geworden maar superstar is gewoon lastig. Ik heb het geluk dat ik vanaf de eerste fifa speel plus ik ben zelf voetballer plus ben twee jaar lang trainer geweest van redelijk niveau. Dus tactisch sta ik sterk op het veld. Als ik een balletje terug mot spelen dan doe ik dat gewoon.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nu vraag ik me af wat Live update nu doet.



























    We will also be doing minor updates to improve a lot of gameplay aspects that our players have been requesting through our social channels, more news on that soon!

    Thank you for your patience and understanding , and if you have further feedback make sure to drop us a line on our twitter (@officialpes) and our Facebook page!
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2015
  12. domienr

    domienr Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    4
    Han, live update is de vorm van de speler die wekelijks aangepast zal worden. Vormpeiltje inclusief tijdelijke update van de stats
     
  13. proevo

    proevo Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    7
    Op superstar spelen is geweldig,al veel spannende wedstrijden gehad.En de AI speelt het slim.
     
  14. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    ''The Live Updates will not only update the stats of key players depending on their weekly performance, but also allow you to use the fully updated rosters of the team of your choice during online play.''
     
    domienr vindt dit leuk.
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Jezus. Dat is op mijn verjaardag , kijk hoe lang dat nog duurt :lol:


    Kan dus pas over ruim een maand beginnen met ML, wat een tering mongolen. Het is dat het heerlijk speelt, maar eigenlijk zou ik 'm nu meteen moeten omruilen voor fifa.
     
  16. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik ga maar gewoon een ML beginnen, ga niet meer wachten. Eind oktober begin ik dan wel een nieuwe ML ofzo. :+
     
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
  18. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    han weet jij een goede site waar ik kits kan vinden voor nationale teams en bijv. duitse teams om te importeren in ps4? (premier league heb ik al)
     
  19. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Weet iemand hoe je van een trainer een ass.coach maakt in MyClub?
     
  20. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Als je twee trainers hebt, moet je één trainer gebruiken voor je standaardopstelling en de andere voor de defensieve en/of aanvallende variant.
     

Deel Deze Pagina