1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2016

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 10 jun 2015.

  1. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Is het de bedoeling dat mensen jouw reactie lezen? Of gebruik je dit topic enkel als dagboek?
     
    rubenpol007 en Mallakai vinden dit leuk.
  2. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik ben ff weg...

    Maar nog steeds bevat dit forum een paar keyboard warriors die de sfeer weten te verpesten.

    beetje jammer
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  3. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Als iemand een verhaal van 67 woorden schrijft zonder ook maar een keer een puntje of een kommaatje neer te zetten, dan mag ik daar mijns inziens best een kritisch nootje over kraken. Dit kan ik op verschillende manieren doen:
    • Ik kan zijn hond beledigen, dit is de keyboard warrior optie.
    • Ik kan het een 'beetje jammer' noemen dat er op dit forum een paar mensen zijn die niet de moeite nemen om een leesbare reactie neer te zetten. Dat is de moraalridder-optie.
    • Ten slotte is er nog de subtiele hint, mijn reactie vormt daar het perfecte voorbeeld van.
    Dat jij mijn subtiele hint niet kunt waarderen is je goed recht. Evenwel vraag ik me toch af waarom je überhaupt op dit forum komt als de sfeer hier zo slecht is. Je kiest er immers opnieuw bewust voor om mij niet direct aan te spreken, maar om wederom in vage bewoordingen een waardeoordeel te vellen over iets wat jou persoonlijk niet bevalt. Dit vind ik enigszins hypocriet, daar je geen enkele waarde leek te hechten aan het feit dat meerdere leden hun ongenoegen uitspraken over de constante en exorbitante toevoer van reclame voor je eigen website. Dat je op je eigen website iedereen de maat neemt moet je zelf weten. Maar om hier iedere keer de moraalridder uit te hangen getuigt in mijn ogen van misplaatste arrogantie.
     
  4. ruudbosch

    ruudbosch Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    2
    Pfff... daar gaan we weer! :x
     
  5. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11

    niet iedereen is zoals jij , en neem het nou maar voor lief dat er hier mensen op het forum zitten die niet goed met interpuncties om weten te gaan , het is en blijft een forum voor iedereen . respecteer elkaar gewoon met wat die persoon plaatst en ga niet lopen zeiken ! als je er last van heb dan is dat pech voor jou maar respecteer elkaar gewoon .
     
    Dranx, ManoMoker1982 en Yi-Long vinden dit leuk.
  6. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Van het weekend met Nederland wel het EK gehaald en ook weten te winnen... :'-(
    Moet zeggen, met landen teams spelen was behoorlijk tof, heel veel super goed gelijkende spelers!
     
  7. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    spoken like a true keyboard warrior...

    Ik hou van PES, dus ik struin alle fora af. op het moment dat ik hier weer even langs kom, de discussies lees en mensen hun enthousiasme, dan word ik ook weer enthousiast.

    Dan zie ik weer een post van jou. zuurtegraad loopt tot de max. Dat vind ik zo zonde. en ja, daar mag ik iets van zeggen, want de negativiteit start bij jou.

    Je kan er proberen als een intellectueel erop terug te komen, maar het getuigt alleen van een gebrek aan sociale empathie.

    zoals taker1987 al zegt, ga niet zo lopen zeiken. :rolleyes:
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  8. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Zowel jij als taker zeikt over het feit dat ik zeik. Ik ga er niet meer op in. Stuur je dupliek maar via een persoonlijk bericht.
     
  9. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    super

    joe :thumbs:
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Mano, ik snap ook niet waar je je altijd druk over maakt...
    Dankzij jou zitten we weer aan een pagina met gezeik ;)
     
    Stoempfel vindt dit leuk.
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Vindt trouwens iedereen 1 vs 1 online zo idioot snel? Of is het iets specifiek Xbox 1-achtig?
    Dan heb ik het over een lobby profiel-match.
     
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Eerste seizoen Master League achter de rug, 8e geworden in de Ligue 2 met Paris FC.
    Moest nog tegen Paris St Germain in de beker, mooie derby die helaas met 1-2 verloren ging.

    Wat me wel is opgevallen, ik kon de ene wedstrijd met 7-1 winnen om de volgende wedstrijd met 0-4 de boot in te gaan. Er leek echt geen enkele logica in te zitten qua sterkte van de tegenstanders. Tegen Paris SG bv. had ik echt een goede kans om te winnen terwijl ik kansloos was tegen de nr 15 uit de competitie. (weet even de naam niet meer)

    Maar goed, het blijft wel erg leuk die ML!
     
  13. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Tja, als je iets wilt veranderen :cool:

    [​IMG]
     
  14. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    ja soms wel idd!

    wij spelen alleen met mindere teams nu he... dus dan is dat iets minder.

    zijn onze xbox jongens al bij jullie aangeschoven?
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat waren er bij mijn weten twee.
    1. Krintepapje
    2. JEYJ0223

    Waarvan beide zich aanvankelijk opgaven, maar Krintepapje zich wegens druk werk toch maar uit de inschrijving terug trok.
    Jeyj0223 doet wel mee.
    Meer heb ik op je site niet kunnen ontdekken, of keek ik verkeerd?
     
  16. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    ik zal de oude garde ook ff vragen voor je :thumbs:
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Altijd welkom :)
    Het toernooi is nu trouwens al bezig, dus dat is dan voor het volgende toernooi, maar ze kunnen altijd even op Digitaalgras kijken hoe het er toegaat in het Kick-off tournament :)
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2015
  18. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    cool!

    ik moest trouwens mijn link naar het toernooi van mijn handtekening verwijderen, een beheerder was benaderd door 1 van die hyena's.

    zonde, want het kan elkaar versterken.

    heb je al gekeken naar die transfer perikelen? is echt mooi om te zien
     
  19. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Organiseert Digitaalgras ook toernooien voor ps4-bezitters? Ik heb jaren geleden een keer meegedaan aan een 2v2 toernooi, dat was toen erg leuk. Speelde destijds overigens wel op een xbox 360.
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, alleen voor Xbox 1. PS4 wordt al en ruime mate door PESHolland gedaan, daar gaan wij niet ook nog eens tussen zitten. Voor Xbox 1 is juist nog een leemte die moet worden opgevuld ( oh wat zeg ik dat weer mooi ;) ).
     
    ManoMoker1982 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina