1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2016

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 10 jun 2015.

  1. Bedrijfsjurist

    Bedrijfsjurist Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    17
    PES al een tijd niet gespeeld, maar omdat op de PS4 de volledige myclub gratis te spelen is toch maar geïnstalleerd. Wat mij opvalt is dat erin het spel een onrealistische exploot wordt gebruikt door mensen die alleen maar met de lange bal spelen. Hierdoor stapt je verdediging altijd net te laat in. En de accuraatheid waarmee een bal over 50 meter wordt gespeeld is best lachwekkend te noemen. Verre van realistisch. Hoe doet men dit. Ook valt mij op dat iedereen -zodra zij zich binnen de 20 meter van het doel bevinden- op doel schiet omdat de keepers om te janken zijn. Deze laten alles door.
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2015
  2. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Je hebt de essentie van PES 2016 wel te pakken. Keepers zijn trouwens erger dan om te janken. Je kunt net zo goed een vogelverschrikker op doel zetten, die maken zich tenminste niet zo klein mogelijk bij ieder schot.
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Wat die keepers betreft: Je hebt het over MyClub en daar is het inderdaad zo dat zeker in het begin de keepers niet goed zijn. Dan is de teamgeest nog laag.
    Als je een keeper haalt die veel van de eigenschappen van je manager deelt, dan gaat de teamgeest omhoog en zal hij stukken beter gaan keepen.
     
  4. Bedrijfsjurist

    Bedrijfsjurist Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    17
    Hoe zorg ik er ook voor dat ballen in de lucht direct bij mijn aanvaller terecht komen. Vierkantje is het niet het lijkt wel of de tegenstanders online iets anders gebruiken. Maar op de een of andere manier komt het altijd aan.
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Nah niet echt. Ik heb gewoon een keeper van 82 en de teamgeest is hoog, maar nog steeds gaan zoveel onzin ballen erin.

    Sowieso gaan alle ballen die tegendraads worden ingeschoten erin, en je ziet de keeper dan ook gewoon zijn armen niet helemaal strekken.
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Heb je dat ook met de nieuwe patch? Daar zie ik toch wel verbeteringen in hoor!
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja.

    Maar sowieso gewoon online. Ik speel redelijk veel online friendlies, maar elke wedstriijd worden er weer of echte blunders gemaakt of gewoon veel houdbare ballen doorgelaten. Eigenlijk is haast elk schot in de 16 raak, wat gewoon heel jammer is. Daarnaast houden keepers wel weer hele mooi afstandsschoten er prachtig uit, die er dan wel weer in mogen. Het verpest voor mij in ieder geval online het hele spel, wat echt jammer is.

    Tevens vind ik de slidings véél te overpowered. Daar pak je echt alles mee.
     
  8. Bedrijfsjurist

    Bedrijfsjurist Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik snap werkelijk waar niet hoe mensen kunnen zeggen dat PES realistisch is. Het pingpong voetbal en de accuraatheid in lobs zijn twee aspecten die het spel zeer makkelijk maken. Daarbij komt bovenop het keepersdrama. Een laag geplaatste schot gaat er altijd in! Scores van 7-7 zijn meer een gewoonte dan een uitzondering.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2015
  9. Bedrijfsjurist

    Bedrijfsjurist Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    17
    Iemand enig idee hoe de team spirit werkt in myclub. Hoe zorg ik ervoor dat het naar 80 plus gaat?
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Kijk naar de in-game uitleg als je een nieuwe MyClub start. Daar wordt verteld dat de speler en de trainer zoveel mogelijk eigenschappen hetzelfde moeten zijn.
    Als je een speler in beeld hebt, zie je rechtsonder die eigenschappen waar het om gaat. Zie bij Neymar hieronder dus de tactical links. Hoe meer van die kettininkjes rechtsonder, des te meer team-spirit voor zo'n speler.
    [​IMG]
     
  11. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Veel wedstrijden spelen, dan gaat de TS omhoog.
    Ik heb eerst offline toernooitjes tegen de cpu gespeeld om de TS, die heel belangrijk is, omhoog te krijgen.
    Toen ie 95 was ben ik pas online gegaan.
    Gekke uitslagen van 7-7 heb ik nog nooit gehad.

    Edit: de chemistry die een speler met een coach heeft verandert cq verbetert ook na een aantal wedstrijden.
    Dat hangt dan ook weer samen met de TS die dan stijgt.
    Persoonlijk vind ik MyClub echt een hele leuke modus en speelt het online een stuk beter (lees langzamer) dan gewoon 1vs1.
    Mocht je een X1 hebben kun je me altijd toe voegen. Mijn gamertag is TomaShevskyNL
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Wat een wanproduct is dit zeg. Zit in die MyClub maar je wordt doodgegooid met laadschermen die 2-3 minuten duren, als het al niet langer is.
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Heb je soms veel bewerkte shirts/teams? Daarvan is bekend dat ze de laad-tijden erger maken.
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Hij heeft alleen de myclub free download, dus ga er niet van uit.
     
  15. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    het spel vertraagd zo door de free to play release van pes... je wacht 4 x 2 minuten tussen potjes, meer als je contracten moet vernieuwen.

    belachelijk echt, konami :mad:
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Konami is echt een kei in het verpesten van hun eigen initiatieven. Ik vind het zó vreemd. Om een spel als PES te maken, moet je een kei in programmeren zijn, met de bijbehorende intelligentie. Toch snappen ze niet dat ze zich in hun eigen vingers snijden als ze een free to play-pes met zulke langzame wachttijden maken.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Kwam 2K maar met een footie.. Dan hoefde ik geen FIFA meer te kopen.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat hoef je nu ook niet hoor ;)
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Nou met PES 2016 wel..

    Ik ga in 2016 helaas ook PES omruilen voor Fifa, ondanks dat ik ook geen fan ben van Fifa 16.
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    FIFA 16 heeft nauwelijks vernieuwingen t.o.v. FIFA 15 en in de Pro-club mode zitten een hoop irritante bugs en glitches.
    Howel ik die Pro-club mode wel regelmatig speel, vind ik de rest veel minder dan PES 2016.
     

Deel Deze Pagina