1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2016

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 10 jun 2015.

  1. Bedrijfsjurist

    Bedrijfsjurist Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    17
    Gelukkig heeft iedereen zo zijn eigen mening maar ik vind dat PES ver onder het niveau van FIFA zit, op de graphics na. PES voelt zo arcade aan. Ballen die met een afstand van minimaal 30 meter altijd steevast bij de aanvallers terecht komen. Het pressen is een ander hekel punt en de keepers bestaan niet. Wanneer je rond de 15 meter van het doel staat en op doel schiet gaan de ballen er bijna altijd in. Tel daarbij op dat er een serieuze input lag in het spel zit, goed merkbaar bij het verdedigen (online) waardoor het in de verste niet het simulatie voetbal presenteert waar ik als gamer naar opzoek ben. De servers zijn anno 2015 nog steeds traag. Zonde, maar Konami heeft het bij mij afgedaan. Ik denk zelf (persoonlijk) dat het niet lang meer zal duren voordat Konami met de franchise gaat stoppen. Van EA zullen zij nooit meer kunnen winnen.
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2015
  2. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Tja Ea zal altijd winnen ondanks dat ze ieder jaar crap Fifa uitbrengen, vorige week nog Fifa aangezet, niet vooruit te branden dat spel.. Maar goed dit is het Pes topic.

    Ik denk zelf ook dat Konami ermee stopt in een volledige uitgave van PES, dat bedrijf is volledig de weg kwijt.

    Dan blijven er geen footie games meer over, toch raar dat de grootste sport ter wereld zo weinig games heeft.
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dan vergeet je even de voetbalmanager-games. die heb je zat; off-line en on-line.
    Als Konami stopt met de reguliere PES dan heb je kans dat makers van andere sport-games erin duiken, Denk aan de 2K-series.
     
  4. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Oh nee hoor die vergeet ik niet, dat zijn de simulatiegames ( speel CM/FM zelf al 20 jaar) ik heb het puur over de voetbal games zoals je vroeger nog al eens verschillende had met Kick Off, Fifa en ISS, de spoeling wordt steeds dunner.
    Fifa zal alleenheerser worden net zoals Football Manager dat is bij de managergames.

    2K-series zie ik geen voetbal games maken, hoe graag ik dat ook zou willen het zal moeilijk worden voor 2k-series alleen al vanwege de licenties.
     
  5. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Voor de liefhebbers, een redelijk simpel uitleg via twitch over verschillende gameplay elementen van de nummer 3 van het Pesleague toernooi in Amsterdam en D1 speler van Pesholland competitie:

     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2016
  6. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Nooit geweten dat L2 dribbelen :)

    Is er al iets bekend over de nieuwe data pack?
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558


    Zouden ze die ook van Konami kunnen overnemen?
     
  8. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik betwijfel dat L2 dribbelen hoor.. in pes2013 zat het wel, maar nu merk ik geen verschil

    nee geen nieuws nog over de datapack
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Off line... komt die uitleg nog eens terug? Ben benieuwd :)
     
  10. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    ja dat is de rare embedding van het filmpje, hij staat nog steeds bij hoogtepunten Han :)

    klik maar door naar 'hoogtepunten'

    vanaf hier
    PLAKDITINBROWSER: h t t p ://www.twitch.tv/pesholland/profile/highlights
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2016
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Net zitten kijken. Nu heb ik al een tijdje geen PES meer gespeeld en alleen zo nu en dan Pro clubs in FIFA gespeeld.
    Wat me nu na al die tijd opvalt is het extreem hoge tempo. Daar moet Konami toch wat aan doen want dit is echt niet realistisch.
    Die speler speelde erg goed en er valt veel van te leren als je ook zo goed wil combineren.
    Maar die goal die hij de eerste wedstrijd maakte met die LT-dribble waarmee hij door de hele verdediging liep was ook niet realistisch.
    Ook de uitslagen van die gast geven al aan dat de verdediging wel erg verwaarloosd is, ik bedoel, 7-6 ! Wat een korfbal-uitslag. :mad:
     
  12. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Haha die dribble goal deed me een beetje denken aan Younes tegen Feyenoord


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  13. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Konami is niet zo happig op het weggeven van Licenties, maar inderdaad het zou kunnen.
    Dat zou ik alleen maar toejuichen, wordt weleens tijd voor een top voetbal game.
     
  14. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Klasse hoor, de volgende update komt 21 april. Ongelofelijk


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat is geloof ik de update voor het EK landen-teams, is het niet?
     
  16. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ja ook, maar ook de winter transfers en wat schoenen. Moet toch allemaal veel sneller kunnen?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Tsja, ze hebben amateuristische trekjes hè? :confused:
     
  18. thanks

    thanks Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat is dus de reden waarom er veel zeggen, weg met pes... Elk jaar verneuken ze het spel weer
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Het is alleen moeilijk te begrijpen dat ze wèl een technisch hoogstaande game kunnen ontwikkelen om vervolgens zulke stommiteiten te begaan.
    Nonchalance? Desinteresse? Slordigheid?
    Of hebben ze voor de ontwikkeling van het spel wel uitstekende programmeurs en gebruiken ze voor die randzaken zoals DLC minder gekwalificeerd personeel?
    Ik denk het laatste...
     
  20. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik denk dat Konami er geen fuck meer om geeft. MGS, Silent Hills, PES... Het bedrijf slaat een andere richting in. Ik vraag me af hoe lang ze hun hoofd boven water weten te houden.
     

Deel Deze Pagina