1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Pro Evolution Soccer 2018

Discussie in 'Games' gestart door rubenpol007, 17 mei 2017.

  1. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    mochten jullie t leuk vinden mij kan je ook toevoegen Cypraxx_ speel voornamelijk ML maar ben evt in voor een coop pot of 1v1;)
     
    Dranx vindt dit leuk.
  2. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Accepted :)

    Ik ook voornamelijk ML maar zo nu en dan online lijkt me lachen! Heb je toegevoegd.
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Op werkdagen voor 18.00 uur besteld, de volgende dag in huis bij Allyourgames. Net bestelling geplaatst :)
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik zit een beetje de reviews te lezen. Ik word een beetje moe van dat gezever over de licenties. Al die jaren is het zo, het kan gewoon niet anders, zo simpel is het. Dat gaat nooit veranderen helaasch.... Ik snap dat je het aangeeft, als reviewer, maar om het constant als minpunt aan te geven en het in je cijfer te laten doordringen, tja, dat begrijp ik niet zo goed.
     
    Yellow 13 en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  5. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Eensch. Je zou dan net zo goed kunnen zeggen bij FIFA dat ze alle licenties hebben, maar dat ze er zo weinig mee doen. Alle teams lijken op elkaar en de gezichten van de niet Premier League en La Liga zijn vrijwel allemaal generic.
     
    rubenpol007 en Yellow 13 vinden dit leuk.
  6. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Nice! buiten de EU is het spel al uit. Ik zit een beetje op twitch te kijken en moet zeggen dat het er allemaal goed uitziet! Snelheid is volgens mij omlaag en het lijkt erop dat de AI wat sterker is geworden. Ik heb er zin in! Was het maar donderdag avond!
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    En àls je zo graag licenties wilt hebben, dan zijn er zat die er een optionfile van maken.
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, het was bekend dat buiten de EU vandaag uit zou komen. Ik denk zelfs dat, àls je het spel nu hebt, je het nog niet kan spelen vanwege de regio-beperkingen.
    Bol.com is trouwens altijd wel snel. Zo heb ik gisterenavond een headset besteld en ik heb 'm nú al binnen!
     
  9. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Vanmiddag eens rondsnuffelen misschien dat ie al ergens ligt
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik verwacht het niet. Zeker de PC versie niet, die door een code van steam niet eerder actief wordt dan woensdag middernacht.
    Maar ja, misschien de PS 4 of Xbox versie. Mogelijk door een account van New Zealand of zo ;)
     
  11. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Toch maar weer aangeschaft zojuist na de demo even gespeeld te hebben. Wel jammer dat wéér de transfers niet bijgewerkt zijn. Daar koop je het ook gedeeltelijk voor...

    Ga nu even Champions League spelen met Dortmund:

    www.twitch.tv/afca071287
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik kan deze niet in de US PSN Store kopen en spelen met mijn NL account toch? Aangezien de game regio-gebonden is.
     
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Kopen met een US PSN account gaat bij mij altijd prima. Kan dan gewoon met m'n NL account de games spelen.
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Klopt, werkt normaliter ook. Maar omdat ik berichten las over regio-gebonden.
     
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Logisch, patch komt officieel pas de 14e @ launchday.
     
    Ajax*** vindt dit leuk.
  16. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Niet bij nagedacht! Wel jammer dat bijvoorbeeld Bayern niet in het spel zit. Verder speelt het weergaloos, ga zo weer snel verder!
     
  17. T-hond

    T-hond Rampage = Fanboy

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    23
    Als de gameplay van PES daadwerkelijk zo veel beter was dan die van Fifa dan was dit ook niet noemenswaardig geweest. Maar er is een reden dat het overgrote deel van de wereld Fifa speelt en dat zijn echt niet (alleen) de licenties.
     
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Klopt:
    - geld (marketing): neem alleen al de hype rondom de beste 100 spelers in FIFA.
    - exclusieve licenties en deals: ze mogen als eerste bieden op bijv. de Bundesliga en Premier League.
    - naam (FIFA): de naam is wereldwijd bekend.

    Daarnaast weet ik vrijwel zeker dat iedereen PES zou kopen als FIFA geen licenties zou hebben.
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Wat heeft FIFA met mijn post te maken? Volgens mij noem ik die game niet en gaat mijn post daar ook helemaal niet over.

    Ga maar snel naar het Fok! forum om daar met de rest van de zenuwachtige fanboys te discussieren over het waarom PES spelers niet willen begrijpen dat FIFA beter is. Die tijd ligt achter me lieverd.
     
  20. T-hond

    T-hond Rampage = Fanboy

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    23
    Gezien je zeer gepikeerde reactie ligt die tijd klaarblijkelijk niet achter je. Bovendien heb je veel weg van een fanboy op het moment dat je je ergert aan het wat mij betreft zeer terechte kritiekpunt dat de licenties ronduit mager zijn, waarbij in het bijzonder schandalig genoemd mag worden dat de squad updates zo rond Sinterklaasavond een keer verwacht mogen worden. Wat dit met FIFA te maken heeft is bovendien overduidelijk. De licenties zijn immers mager ten opzichte van FIFA, wat ook het referentiekader is in de review waar jij je aan stoort.

    Geloof het of niet, ik sta hier compleet neutraal in. Ik heb twee jaar geleden zeer bewust PES 2016 gekocht omdat ik even helemaal klaar was met FIFA 15 en wat anders wilde. Binnen een maand was ik dit echter volledig zat. En niet omdat de licenties ontbraken, want aangezien ik vrijwel alleen maar de Nederlandse competitie speel bood PES mij met de jupiler league option file zelfs meer licenties dan FIFA. Het was puur de gameplay van PES die mij niet lang kon bekoren waardoor ik na die maand ben overgegaan op FIFA 16 wat ik daarna een jaar met plezier heb gespeeld. De door jullie zelf aangedragen kritiekpunten op de gameplay zoals het ontbreken van overtredingen, de vaak extreem makkelijk AI-tegenstanders en in het geval van PES 2016 dramatische keepers droegen daar onder anderen aan bij.

    Wat ook Jows steeds opnieuw betoogt is dat de hele wereld PES zou spelen als FIFA niet de licenties had die het nu heeft. Dit vind ik een kortzichtige aanname. Daarbij kom ik terug bij mijn oorspronkelijke punt dat er (ook) andere redenen zijn dat het overgrote deel van de wereld FIFA speelt. Jullie doen net alsof PES de gameplay en FIFA de licenties heeft. Maar geloof mij: er zijn heel veel mensen die de gameplay van FIFA verkiezen boven die van PES. En het zijn er een stuk meer dan de mensen die FIFA alleen maar kopen om de licenties.
     

Deel Deze Pagina