1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Pro Evolution Soccer 2018

Discussie in 'Games' gestart door rubenpol007, 17 mei 2017.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Sorry, ik vind je maar een courgette. Soep met aardappels. Gadverdamme. Beetje hetzelfde als PES en FIFA. Gaat ook niet samen
     
  2. T-hond

    T-hond Rampage = Fanboy

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    23
    Je begrijpt het verkeerd. De soep en de aardappels zijn twee verschillende gerechten waar jij tussendoor komt.

    Overigens is aardappelsoep een delicatesse, dat weet iedere magnetronkok. Zeker met wat fijngesneden courgette erin.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558

    Maar PES spelers hebben toch juist objectieve kritiek? Hoe kun je dan een fanboy zijn?
     
    Rampage vindt dit leuk.
  4. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Pes speelt sowieso beter dan fifa
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Okee, nu weer waar het hier om moet gaan graag.
     
  6. T-hond

    T-hond Rampage = Fanboy

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    23
    Altijd fijn als iemand anders de vraag beantwoordt.
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Wat weer het bewijs levert dat er hier fanboys rondlopen die het zelf niet doorhebben.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik heb het over deze post:
    Je verwijt ons kritiek te hebben op de game en noemt ons daarom fanboys als we PES verdedigen tegen FIFA.
    Terwijl je zelf roept dat als je PES niet leuk vindt dat je eigen schuld is en daarom maar FIFA moet gaan spelen.

    Dat vind ik nou vrij simpel gedacht eigenlijk.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  9. T-hond

    T-hond Rampage = Fanboy

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    23
    Mijn punt is toch duidelijk? Als ik lichte kritiek uit op PES word ik voor fanboy uitgemaakt; vervolgens komt iedereen een week later met veel zwaardere kritiek. Was ik dan toch geen fanboy? Of zijn zij met hun kritiek nu nog veel zwaardere fanboys?

    Logisch weergeven:

    Lichte kritiek op pes -> fifa fanboy
    Zware kritiek op pes -> enorme fifa fanboy

    Of

    Zware kritiek op pes -> geen fifa fanboy
    Lichte kritiek op pes -> helemaal geen fifa fanboy.

    Dat ik vervolgens zeg dat ik iedereen volgende week op fifa zie is overduidelijk gekscherend bedoeld. Iedereen in dit topic heeft namelijk overduidelijk niets met de gameplay van fifa, wat de hele kwestie blijkbaar zo gevoelig maakt. Overigens heb ik ook nergens gezegd dat ik dat wel heb. Zoals ik in mijn eerste reactie op Cyrax zei ben ik neutraal. Daarbij komt dat de demo van fifa mij niet kan bekoren. Mijn weerlegging van zijn punt dat ik een fanboy zou zijn werd bestreed hij echter wel met lange reacties (boekwerken), maar niet met argumenten. Dat komt op mij dan weer over als fanboygedrag.

    Dat velen die een lans braken voor pes binnen een week alweer een lijst met kritiek hebben is dan ook ironisch. Wanneer ik dit opmerk maakt dit mij volgens mij geen fanboy, maar oordeel vooral zelf.
     
  10. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Jezus, ik zal nog een keer kritiek geven op PES..
    Game speelt verder wel heerlijk hoor... (serieus!)

    Benteke is een baas! wisten jullie dat al? volgens mij niet.
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, ga maar snel je eigen post bagatelliseren en roepen dat het "overduidelijk " gekscherend bedoeld was. Dat waren al mijn posts over jou ook, en ik ben inderdaad de grootste PES fanboy ooit en daarom post ik ook in het FIFA topic hoe vet PES eigenlijk is en dat alleen vanwege de licenties FIFA wordt gekocht.

    En roeptoeteren over "velen" die een lans braken voor PES en na een week al met een lijst met klachten komen is ook zoiets. Wie zijn die "velen"...
     
  12. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Wel echt super lame dat iedereen online super defensief speelt en met die ene lange bal toch elke keer weet te scoren.......
    Ik wil lekker hoog druk zetten met veel balbezit, "hollandse school" voetbal spelen. Dat word elk potje tering hard afgestraft.

    Voorbeeld:

    [​IMG]
     
  13. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    PES is stom.

    [​IMG]
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik vond jouw kritiek juist heel herkenbaar en terecht (helaas).
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Yep, ik ook. Al vanaf de demo leek het de verkeerde kant op te gaan. Het is een achteruitgang tov PES 2017, zonde.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Nee het verschil is dat jij alleen komt roepen hier zonder de game te spelen, gevolgd door 'beter gaan jullie FIFA spelen!'.
    Dat is gewoon makkelijk een beetje kinderachtig. Kan me voorstellen dat je dan beetje als een fanboy overkomt op sommigen ja.
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Doe niet zo mal joh!
     
  18. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Fifa, PES, NBA2k, VC, coins, pakjes, handel etc. Al die geweldige sportspellen die ik vroeger op dag 1 haalde worden volledig verpest door die online in-game currency praktijken. Ik snap het vanuit hun kant heel goed, er wordt namelijk ontzettend veel geld mee verdiend maar: een eenvoudige lambal zoals mezelf die alleen maar offline wil spelen vindt het in ieder geval maar niets. Career modus + offline vind ik het meest belangrijk en daar wordt sterk op bezuinigd.
     
    RaouLioo vindt dit leuk.
  19. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Wat een gedoe hier zeg. Vinden jullie het spel echt zo slecht? Ik vind het juist heerlijk spelen maar volgens mij ben ik nog de enige hier haha
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Fanboy! Ja man, het spel is echt zo slecht.
     
    Rampage vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina