1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Pro Evolution Soccer 2018

Discussie in 'Games' gestart door rubenpol007, 17 mei 2017.

  1. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Moet wel zeggen, de CPU probeert geregeld een pingel te versieren via een schwalbe...
    Zo'n dingen kan ik wel van genieten, helemaal als het echt opzichtig gebeurd, geweldig! :D_O_
     
  2. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Heb momenteel een behoorlijke doorbraak 'gevonden' als het aankomt op verdedigers die niet doen wat je wilt en soms als gekken volledig uit positie rennen...
    Super Cancel! (RB)+(RT)

    Voorheen dacht ik altijd dat je deze functie alleen kon gebruiken wanneer je aan de bal bent of wanneer je al een input had gegeven voor bijvoorbeeld een pass of schot. Maar je kunt dus ook zo gauw je iemand selecteert gebruik maken van "super cancel" en dan heb je direct veel meer controle over deze speler. Dit resulteert in veel minder nerveuze/onbetrouwbare verdedigers, en als je ook nog gelijk (RT)(jockey) erachter aan gebruik positioneer je de speler echt wel vaak goed om een verdedigende actie juist uit te voeren.

    Is even wennen om deze extra knoppen combinatie aan te leren en op het juist moment in te zetten. Maar het bied mij momenteel wel die vrijheid die ik nodig heb om 'menselijk' te kunnen verdedigen. Mijn verdediging oogt nu al een heel stuk slimmer, rustiger en vooral controleerbaarder zonder dat ik iets met de tactiek of opstelling heb gewijzigd. Top!

    Hoe ik dit heb ontdekt? Mede dankzij onderstaande video:

    Op het kanaal van deze speler zijn nog veel meer zeer nuttige video's te vinden. Soms wel wat langdradig, maar wel heel duidelijk!

    In aanvallend opzicht werkt het ook wanneer je bijvoorbeeld een speler diep stuurt maar deze achter de verdediger dreigt uit te komen met zijn huidige 'standaard' looplijn. Klik dan snel "super cancel" om een nieuwe 'looplijn' aan te nemen, die jij manual kiest, waarna je meetsal een soort van lichaams schijnbeweging maakt. De AI breng je hiermee vervolgens aan het twijfelen waardoor je jezelf alsnog een kans kunt verschaffen om er langs te lopen. :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2017
    Rossi46 en HanTerp vinden dit leuk.
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Heel nuttig, inderdaad! Dan heeft Cyrax toch gelijk dat jij altijd nuttige berichten schrijft ( en ik natuurlijk ;) ).
    Weet je trouwens dat Adam Bhatty had getweet dat er druk aan een patch wordt gewerkt die ook het speler-selecteren corrigeert?
    Dat zou volgende week uitkomen, maar Konami kennende zullen we daar wel een weekje aan toe moeten voegen...
     
    rubenpol007 en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  4. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Nee over die patch heb ik verder geen informatie, ook niet specifiek naar opzoek geweest eerlijk gezegd.

    Laat mij verrassen door de patch, heb momenteel toch genoeg dingen die ik kan oefenen die weinig te lijden hebben onder de cursor-switch. Gevoel voor vrije trappen en corners terug krijgen, leren hoe ik nog beter en diverser voorzetten kan afwerken en stap voor stap werken richting (volledige) 'manual controls'. :)

    Dat de game visueel nu ook zo geweldig oogt op de PC werkt echt motiverend voor mij, iets waar ik mij bij PES 2017 helaas nooit toe heb kunnen zetten...
    (achteraf gezien best wel zonde want qua gameplay was het gewoon goed, maar ik was die brakke ports zat na PES 2016)
     
  5. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Mensen die zin hebben in een potje 1 vs 1 op de Xbox voeg mij toe.

    Sulaymanb
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja en jullie mogen mij ook toevoegen: Op de PS4 wel te verstaan: Hanterp-53\
    Alleen voor PES 2018 trouwens; ik speel geen andere spellen online op PS4.
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Krijg de teams maar niet geimporteerd via de OF. Competities lukt wel, maar de teams mislukken telkens. Heb alles in de Konami/WEPES map staan. Verschillende OF's geprobeerd.

    Juventus blijft PM Black and White, met de juiste spelers. Dat wel.
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Misschien helpt het om het spel opnieuw te installeren en de WEPES map helemaal leeg te maken en dan opnieuw proberen. Ik zit met het zelfde probleem en ga dat nu proberen.
     
  9. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Kan het dan geen foutje zijn in de OF ? Ik wil h'm namelijk ook gaan installeren.
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Kan zijn ja, misschien kan iemand die hem wèl geinstalleerd heeft, het hier posten hoe het moet?
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Lekker dan. Heb nu allemaal teams met overall de keeper op iedere positie. :+
    Hoe reset ik dit?
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Heb ik ook wel eens gehad. Gewoon naar spelers editten gaan en dan komen de spelers weer goed te voorschijn.
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Kan nu ook geen wedstrijd meer spelen. Zodra de wedstrijd geladen is, kom ik direct op Rematch scherm uit. :mad:
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Oh dat komt me onbekend voor. Doe je dit voor de PS 4 of de PC?
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja ik ook! Bij mij geeft hij "laden mislukt, kan < onbekende griekse club > niet importeren naar Griekenland."
    Ik vraag me af of er geen nieuwe Installation guide is, want die ik heb is alleen voor de eerste versie. Ik probeer juist de tweede versie te importeren.
    Ik heb heel PES 2018 uninstalleerd en ook WEPES er uit gegooid en toen weer alles geïnstalleerd. Geen succes!
    WIE HEEFT DIT WÈL GOED VOOR ELKAAR GEKREGEN??
     
  17. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik ging gisteren een pot online doen en toen koos ik ajax en moest ik tegen psg. Waarom vind ie geen gelijkwaardig team?
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het is me inmiddels gelukt. Heb de SAVE map leeggegooid en opnieuw de WEHK OF geimporteerd en nu klopt het wel.
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    De save-map? Hmmm niet aan gedacht... ook eens proberen. Bedankt voor de tip :)
     
  20. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Nu eens kijken of ik dit op de ps4 voor elkaar gaat krijgen. Je zou toch zeggen dat hij bestaande data vervangt en je niet alles eerst moet verwijderen...
     

Deel Deze Pagina