1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Pro Evolution Soccer 2018

Discussie in 'Games' gestart door rubenpol007, 17 mei 2017.

  1. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Gewoon 20e demo downloaden. Voor ps4 heb je geen Plus nodig, op X One heb je wel Gold nodig.
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  2. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ik zou ook wel een beta versie willen
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Als het goed is komt er vandaag nog een option-file uit van PES universe met de nieuwste kits and transfers...
     
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Laatst bewerkt: 20 jul 2017
  5. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Iemand al gespeeld? Ben benieuwd!
     
  6. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Oja, demo dag vandaag, helemaal vergeten! Gelukkig wel een avondje vrij, straks lekker testen, ben benieuwd!
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Even 1 potje de beta online gespeeld (kan alleen maar online), en voelde 'zwaarder' en slomer aan, en had regelmatig het gevoel dat spelers niet altijd deden wat ik wilde, ballen die niet aangenomen werden maar die ze dan langs zich lieten lopen, soms zelfs dat ik wel op pass had gedrukt maar ze alsnog niet de pass gaven, en meteen al 1 gigantische blunder van mijn keeper bij een voorzet waar hij compleet onnodig volledig langs mepte, dus dat is allemaal een beetje zorgwekkend...

    Nu is er altijd een verschil in gevoel tussen online en offline, en ik speel voornamelijk offline, dus kan er verder weinig mee, en kan nu ook niet meer spelen want moet weg en heb morgen de hele dag een bruiloft, maar had verder geen lag ofzo, dus dat werkte, maar het voetbal zelf voelde gewoon niet helemaal lekker aan voor mij. Kan ook wennen zijn, natuurlijk.

    Oh, bij bepaalde dingen zoals corners en uittrappen enzo heb je nu een nieuwe camera-angle, maar ook minder opties (zoals korte corner, wat je dan nu handmatig moet doen met iemand naar je cornervlag laten rennen. Heel irritant.
     
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ook even snel 1 potje gedaan vanmiddag. Wat Yi-Long zegt, het voelt zwaarder aan. Sowieso is het tempo i.m.o. echt goed nu. Je hebt wat meer tijd om beslissingen te nemen en dat komt het spelletje echt ten goede.

    Er was echter wel degelijk lag aanwezig (nu speel ik wel via wifi). Het voelt dus nog niet aan alsof je offline speelt. Cursor change vond ik af en toe een beetje stroef (misschien is dat wel wat Yi-Long bedoelt met dat er ballen langs spelers heen liepen). Wellicht gewenning.

    Ik vond de keepers tot nu toe erg goed, paar goede reddingen al gezien (nog geen blunders iig). Grafisch is het een vooruitgang t.o.v. vorig jaar. Vooral het veld en de animaties. Vanavond misschien maar even een potje met iemand uit NL. Nu werd de verbinding verbroken aan de andere kant van de lijn.
     
  9. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Het voelt idd zwaarder. Tempo is imo perfect.

    Ik vind het erg realistisch spelen. Je lichaam moet goed in balans zijn wil je een goede pass geven. Heb net de meest verrotte passes gegeven, omdat ik gewoon niet goed stond.

    Maar goed, ik wacht wel op de offline demo. PES speel ik nauwelijks online. PES 2016 heb ik meer dan 100 uur offline gespeeld. Tijdje terug nog de platinum gehaald. Moest voor mijn laatste trophies wel online spelen (myclub). En dat was geen fijne ervaring.

    PES 2017 heb ik niet gehaald. Maar dat komt omdat ik tot april nog bezig was met PES 2016. Speel de gratis trial wel bijna dagelijks. :+

    Nu maar afwachten hoe 2018 het gaat doen.
     
  10. JustBlaze

    JustBlaze Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik dacht dat PES zich dit jaar ook op de PC versie zou richten? Niet erg hoopgevend dat er geen PC demo beschikbaar is in ieder geval...
     
  11. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Waren er op de PC problemen als je online speelde dan? Dit is alleen een online demo, zodat ze de verbindingen e.d. kunnen testen. Daar is de afgelopen jaren zoveel gezeik mee, dat ze het vooraf willen uittesten.

    De PC versie is dit jaar verder superieur aan die van de overige versies.
     
  12. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Cursor change voelt echt anders aan dan in 2017, en dan bedoel ik niet in positieve zin. Loopt niet lekker, al wat geklooid met cursor change instellingen maar dat heeft ook nog niet tot een oplossing geleid...
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Die keepers, kom op he. 3 potjes gespeeld en 3 echt lelijke blunders. Dan ben ik er al gauw weer klaar mee.
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    2de potje zojuist gespeeld, weer een bagger keeper, weer fucking slome controls, schieten voelt kut. Not happy. Not happy at all. Als straks de SP demo niet veel beter is dan deze bagger, dan blijf ik lekker een jaartje bij 2017.

    Zware tegenvaller na al die positieve previews.

    Oh ja, scoorde trouwens wel vanaf de middenlijn nadat tegenstander de penalty nam met een keeper en ik dus al aan voelde komen dat hij een panenka zou proberen.

    Die penalty gaf ik trouwens weg door die fucking trage controls. Echt weer die ouderwetse PES frustraties die er eigenlijk helemaal uit waren met 17.
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2017
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Klinkt niet zo best. Ik vind vooral de lag erg irritant. Daarom speelde ik eigenlijk al nooot online, laat staan dat ik er tijd voor heb.

    Ik heb nog maar 1 potje gespeeld, dus ik ga morgen even kijken of ik ook blunderende keepers tegenkom. Eerste potje waren ze bij mij prima. Vond zogezegd de cursor niet prettig.

    XOne of PS4 btw?
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    PS4 versie. Dit lijkt me geen goede manier voor Konami om nieuwe fans te winnen. Kan je matchmaking wel op orde zijn ( is het niet, want zeer langzaam met een tegenstander vinden), maar als het bagger speelt qua gameplay blijft iedereen gewoon bij FIFA.
     
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik wacht de offline demo sowieso even af. Denk dat het ook met de servers te maken heeft. Het is ook weer even wennen. Hopelijk doen ze iig iets met de feedback.
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Ik ook uiteraard, en het hoeft van mij niet eens een betere game dan 2017 te zijn, want 2017 vind ik eerlijk gezegd al vrijwel perfect qua gameplay, maarals ik nu online speel en de AI echt zie inhouden of zelfs stapjes terug zie zetten of een compleet andere kant op zie rennen, waardoor het gewoon weer een frustrerende ervaring wordt, dan ga ik me uiteraard zorgen maken, want ik begrijp niet goed waarom zulke zaken er uberhaupt nog/weer in zitten...

    3de potje dat ik speelde trouwens wel met 2-0 gewonnen, maar het voelde niet lekker/speciaal/verdiend ofzo. De goals waren ook niet speciaal. 1x doorjagen/hakken op een verdediger die iets te traag was waarna ik Neymar 1-op-1 met de keeper zet en die tikte hem binnenkant paal binnen, en de 2de goal een voorzet en kopgoal. Niets bijzonders, niets om trots op te zijn of om blij van te worden, en vooral door die eerdere frustraties gedurende de wedstrijden waarbij je het gevoel hebt dat je vaak geen controle over de bal en spelers hebt, voel je dus ook exact hetzelfde wanneer het dan toevallig wel eens goed valt... en dat gevoel wil je dus niet hebben in een skill-based (en strategy-based) game, dat je verliezen maar ook je winsten meer te danken zijn aan pech/geluk, ipv dat je gewoon beter of slechter speelt dan de tegenstander. Als ik naar persoon B pass en de bal gaat op een vage manier compleet ergens anders heen, terwijl ik weet dat ik goed mikte, dan voelt dat gewoon KUT. En uiteraard helemaal wanneer daar een tegengoal uit voortkomt. En ditto wanneer de tegenstander zo'n 'fout' maakt, want je weet dat het waarschijnlijk meer door de AI/CPU komt dan door de skills van de tegenstander, dus vandaar ook dat je een groot 'meh' gevoel hebt als je dan daarvan profiteert.

    Maar het meest frustrerende is misschien wel dat je spelers gewoon erg sloom reageren op iedere pass of situatie in de box...
     
  19. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ik sluit me volledig aan bij je reactie hoop dat de offline demo beter word en ik had zon goeie hoop na een goeie 2017 ...
     
  20. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Schijnt code van de E3 te zijn. Het wat stroef reageren is bekend.



    Voor wat het waard is...
     

Deel Deze Pagina