Cursor switching met 2 spelers in 1 team tegen de CPU is aanzienlijk verbeterd. Eigenlijk geen één keer gehad dat ik niet een mannetje kon selecteren die ik wilde zijn. Scripting geen last van, misschien dat ik wat vergeeflijker ben. Doelpunten tegen vloeien voort uit falen van mijn kant, verkeerde passjes of verkeerde verdedigingsactie. Niet uit een CPU in god mode. Scheidsrechter heb ik nog steeds mijn twijfels bij, evenals agressiviteit van de tegenstander. Al met al vind ik het nu prima spelen op basis van coop-avondje CL, met Marseille, op top player. Helaas in halve finale gestrand.
Even een vraagje naar de bekende weg... PES heeft nog steeds het licentie probleem t.o.v. FIFA. Op de PC natuurlijk geen probleem en op de PS4 kun je hier blijkbaar ook omheen werken (zie onderstaande video). Daar wordt ook gesteld dat het niet mogelijk om op de Xbox een dergelijke patch te laden. Is dat nog steeds zo?
Wat een top spel ben beetje klaar met Fifa Wie speelt het op de PS4 ? En heeft zin om keer potje te doen
Telkens als ik met een team als bijv PSV speel(waar ik dikwijls mee speel) kom ik continu BARCA en REAL fanboys tegen jammer dat ze dat niet maken zoals FIFA dat doet dat je gelijke tegenstand krijgt zelfde aantal sterren etc
Maar zit er niet een soort filter op? Ik meen me te herinneren van PES 2017 dat je in de competitie-mode kon kiezen voor gelijke tegenstander....?
Ik heb t altijd al gezegd, alles is verpest door die idiote rankings. Zo vaak destijds op de 360 gehad, sta je op Ajax tegen PSV, hop 2 seconden voor je de keuze moet maken toch Real Madrid. En dat gevloek en gescheld van al die kleuters als ze dan nog niet winnen. Nee, ik ga lekker offline.
Ja, kan ik me voorstellen. Allemaal van die kinderachtige ukkies... Dan kan je maar beter mensen van vertrouwde forums in je vriendenlijst zetten.
weetje wat t is ik vind die ML echt top maar op een gegeven moment verveelt dat ook joh endan kijk ik graag eens online speel (bijna) nooit met topteams gisteren 2 leuke potjes met Valencia gehad leuke ploeg hebben die!
Ja dat vind ik ook jammer aan het hele online. Speel zelf ook eigenlijk nooit met de top teams, maar online wordt je dat wel een beetje gedwongen omdat bijna iedereen eem Real en dergelijke kiest.