Ik heb net PES3 voor de PC gekocht en hij doet heel gek. Als ik in het menu zit dan doet hij heel vaag, als ik pijltje naar beneden druk dan reageert ie wat laat om naar beneden te springen, en dan opeens schiet hij 5 plaatsen naar beneden. Oftewel, de toetsen reageren niet goed. En dit probleem had ik bij een vriend van me ook. Die had de demo destijds geinstalleerd. Weet iemand wat ik hier aan kan doen? M'n pc is een P4 2,8 Ghz met 512Mb. Dus hij kan 'm makkelijk draaien.
De demo werkt bij mij ook niet, ik heb Pentium 4 2,2 GHZ en 256 MB. En nog doet die het niet. Pas mijn drivers vernieuwd dus daar kan het ook niet aan liggen. Echt vaag.
Vanaf deze pagina in de Thread van PES4 in het Games Forum wordt uitgelegd hoe je het probleem kan verhelpen http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=34241&page=92&pp=15
PES3 op pc is wel oke... de controls zijn dan wel wat minder dan bijv. voor de consoles, maar verder is ie wel lijp.
Heb gisteren nog pes4 op de ps2 gespeeld vond m geweldig . Ik denk dat ik maar op deze titel wachting en 3 voor de pc links laat liggen
Kun je aub een keer niks zeggen wat niet hier hoort? Enne Undergrounder, als het niet lukt gewoon Konami bellen.
en waar slaat dat op? Hij zegt toch omdat hij deel 4 gespeeld heeft hij PES3 links laat liggen?Is toch niet zo vreemd of :{
Rivanov heeft toch een vraag en dan ga je toch niet patsen dat je PES 4 hebt en dat het leuker is dan PES3?
Hij zegt niet eens dat ie m heeft, hij zegt dat hij hem heeft gespeeld en dat is wat anders... Dan vind ik jouw reactie nog een stuk minder nuttig, laat hem lekker zeggen dat ie m heeft gespeeld en dat ie m op de pc niet hoeft en geef er geen commentaar op geljk
Hij zegt niet dat hij 'm heeft, hij maakt enkel een opmerking dat hij 'm heeft gespeelt, en dat hij liever wacht op PES4, en dus PES3 voor de PC laat liggen. Daarnaast was Rivanov z'n vraag al beantwoord, en daarnaast was z'n opmerking relevant aan de voorgaande 2 posts. EDIT: Damn you Amarant