1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rinus, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Oke mensen hij is verkrijgbaar en in navolging van de vorige, goedlopende threads is hier deel 5 alweer.

    En inderdaad, dit is een gewone kopie van deel 4!

    [​IMG]

    In navolging op deel 2 van de PES 4 thread.

    De voetbalsimulatieserie Pro Evolution Soccer, gemaakt door Konami, komt naar de Xbox. De gameplay van voorgangers in de serie worden al jaren geroemd. Verwachte release november 2004.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Begin September heeft Konami bevestigd dat Pro Evolution Soccer op live speelbaar is. Een must voor de voetbalgame die mogelijk de tot heden onbedreigde toppositie van EA's Fifa serie in gevaar kan brengen.

    Informatie gepresenteerd door Xboxworld.nl
    Pro Evolution Soccer 4 [Deel 1]
    Pro Evolution Soccer 4 [Deel 2]
    Pro Evolution Soccer 4 [Deel 3]
    Pro Evolution Soccer 4 [Deel 4]
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2004
  2. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    yeah morgen komt hij binnen:D
     
  3. Soulrebel

    Soulrebel G-Unit

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    future zone op de beurs heeft em al. Ik ga hem nu ff snel halen.

    en ff gelijk de Ipod U2 edition zoeken. Ik heb het al 3 weken geleden besteld en het blijkt dat geen 1 winkel het hier in NL heeft. Klote apple
     
  4. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraag: zijn de graphics een beetje goed?
    Vallen ze mee of tegen?

    Hoe is de besturing? Geen problemen nog?
     
  5. mini_d

    mini_d Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    wie wil spelen
    gamertag Pro Evo Danny
    hoop snel iemand te zien
     
  6. toetje

    toetje Hardcore 4 life

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond halen.... FRS in Nijmegen heeft 'm hoorde ik net. Mistery Media komt ie morgen pas, maar daar ga ik niet op wachten...
    Beetje jammer dat ik 'm nu niet kan halen, maar ja, heb toch nog genoeg dingen te doen nog.
     
  7. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Even voor de nieuwe mensen hier:

    In dit gedeelte van het forum gelieve geen oproepen te plaatsen met betrekking tot Xbox-Live!
    Graag zou ik meer zien betreffende gameplay, graphics, besturing enz. enz

    Gamertag kan je in je profiel plaatsen zodat hij zichtbaar is voor iedereen.

    Voor de rest, have fun en voeg me gewoon toe!
     
  8. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Tvp-tje + krijgt hem morgen...
     
  9. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem net besteld en geld overgemaakt ;) Hopelijk zaterdag anders maandag :D
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb even off line wat geprobeerd en dat was maar goed ook :)
    Wat ik hier schrijf is de indruk na één partijtje op level 3 en mogelijk kom ik nog op mijn bevindingen terug omdat sommige dingen schijnen te zijn en ik daar later misschien meer zekerheid over heb of het wel zo is of niet. Ook jullie kunnen op hele andere meningen zijn gekomen dan ik. Dan zie ik ze graag in dit topic :)
    Punt één wat voor mij een probleem was, is dat de controller-s héél anders speelt dan de PS2-controller. Grootste verschillen:
    1. De grootte van de controller, waardoor ik mijn wijsvingers op de triggers veel verder naar achter en naar onder moet plaatsen. Dat is vooral lastig omdat ik de cursor-change veel gebruik.
    2. De triggers zijn analoog, zodat ik ze veel verder moet indrukken bij het sprinten. Wèl leuk is dat de spelers sneller lopen naarmate je de trigger verder indrukt. Maar voor een 1-2-tje waar je gewend bent om de schouderbutton slechts licht vast te houden is het een hele omschakeling.
    Grafisch gezien hebben ze het gras echter gemaakt lijkt het... er ligt een soort waas over het veld die suggereert dat je niet òp maar in het gras loopt.
    Het tempo is bij het gewoon dribbelen iets langzamer geworden, maar als je sprint, kan je juist iets harder sprinten, gesteld dat je de rechter trigger helemaal indrukt.
    Ook schieten is iets anders dan op de PS2. Ik had de indruk dat ook de schietknop meer analoog reageert. Je moet langer op schiet drukken om hoog te schieten, lijkt het.
    Ik ben wel even wezen kijken op LIVE, maar alleen hoe de ranglijsten etc. in elkaar zitten. Ik vond het vreemd dat ik nergens kon instellen of ik een ranking match wil spelen of niet; het lijkt altijd voor de ranking te tellen....vergis ik me??
    Ik zag in de manual staan dat je on-line geen toegang kon krijgen tot de geheugenmodule! Kan iemand me vertellen of dat betekent dat mijn formaties on-line elke keer moeten worden ingesteld??? Nee toch?

    Dat was voorlopig wat ik er over kan zeggen. Willen degene die on-line hebben gespeeld, die vragen van mij over LIVE beantwoorden?
     
  11. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Cancellen man! Bij de Free Record Shop ligt ie nu ook voor 50 euro! *Heb ik gehoord*
     
  12. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb PES 4 voor de eerste keer in m'n Xdoos geduwd.

    Dus ik ga naar training-mode, probleempje: Hoe kan ik de handelingen ipv richtingtoetsen met de linker analoge stick doen? Ik moet nu de pijltjestoetsen gebruiken, maar hier kan ik niet mee overweg. Wie kan dit ff checken?
     
  13. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ow dat vind ik vet geef mij die D-pad maar (dat heb ik overgehouden uit de snes periode)speelde topspin daarook mee etc.DAt zal mij dus bevallen.
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Kijk in de button-configuratie... weet niet wat aan de hand is, want ik speel de hele tijd met de linker analoge stick.
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Even gekeken: Je moet inderdaad naar de buttonconfiguration an dan helemaal naar onder gaan. Daar zet je 'left stick' op Move
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    ik heb hem ook net gekocht bij de FRS en ga nu spelen.Ik spreek jullie vanavond later wel _0/
     
  17. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoe is de trainingsmode en wat is daar de bedoeling?
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Die is zeer uitgebreid, waar je al het denkbare kan trainen. Er is zelfs een challenge training, waar je punten kunt verdienen, waar mee je dan weer in de PES shop (options menu) opties kunt unlocken. Bij letterlijk alles staat een uitleg geschreven, dus het is een kleinigheid om dat uit te puzzelen. :)
     
  19. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil ook, maar moet nog anderhalf uur werken...
     
  20. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik kijk net op gcshop en daar staat :

    Pro Evolution Soccer 4 Verzonden

    Dus tot morgen
    :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina