1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rinus, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    BTW het verschil tussen 2 en 3* is veel groter dan die van 3 naar 4 en van 4 naar 5*.... Dus als je eenmaal op 3* gewend bent duurt het niet zolang voordat je op de 5* zit.
     
  2. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gister met Feyenoord tegen NAC...

    Bij 0-0 kreeg ik een hele zwik kansen...veel reddingen van de keeper van nac...en verprutsingen van mij.....

    toen 0-1...voor nac....

    2e helft --> sommige spelers van mij vertoonde vermoeidheids verschijnselen...dus gelijk maar 3 wissels.....

    Opstelling van 442...naar 343 gezet...vol op de aanval...

    In stoppage time de 0-2....klotezooi ;)

    Eerste verliespot in de masterleague op 3 sterren....

    Sta nu op 2 gelijk...1 winst...1 verlies...

    In de beker er ook uit in de eerste ronde...

    maarja het leven gaat door...en zo ook de master leaugue..

    Ik zou nu alleen wel een goeie speler willen kopen...maar dat kan niet midden in het seizoen geloof ik...
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik in de ML Divisie 1 (3 sterren):

    1 Gewonnen
    6 Gelijk (bijna allemaal 0-0 :+ )
    4 Verloren (vrijwel allemaal met 1-0 ofzo :'-( )

    Nog een hoop oefenen dus op 3 sterren! :eek:
     
  4. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij opvalt...ik speel met random weer...

    Het lijkt wel of elke wedstrijd bij mij in de zon gespeeld wordt..

    Ik heb pas 1 pot op een 'soggy pitch'gespeeld om het zo maar te zeggen...
     
  5. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus nog nooit PES gespeeld (wel iets van 4 wedstrijden op PES4 tegen een vriend, maar geen verdere ervaring dus), maar wil wel op 3* beginnen

    is dit te hoog gegrepen gelijk en kan ik dus beter op 2* beginnen?

    hoe wel van een beetje tegenstand.....
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Gister gewonnen op 6* Belgie - Frankrijk. Sneheid van Emiel Epenza (of hoe heet ie) Iemand al de ronaldinhio move gemaakt?
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb weer ook op random staan, en ik speel toch wel regelmatig in de regen! Vind ik trouwens mooi uitgewerkt, de weerkaatsing van de reclameborden, het opspattende water op het veld! *)
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nou, ik heb PES3 op de PC , dus ik had al wel het één en ander PES ervaring. Maar dat is natuurlijk anders als op een console. Op 2 sterren won ik na een tijdje gemakkelijk, ben toen overgestapt op 3 sterren, en zoals je al in paar posts van me hebt kunnen lezen valt me dat nog niet zo mee! Daar moet je écht werken voor je doelpuntjes, wat natuurlijk ook moet! Want dan is de voldoening het grootst als je eenmaal scoort! *)

    Maar ik denk als je PES nog nooit hebt gespeeld, toch maar even op 2 sterren kunt beginnen.
     
  9. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok begin ik wel met 2 sterren en dan zie ik snel genoeg hoe het gaat

    zodra ik de besturing onder de knie heb, zal het allemaal wel snel gaan :)
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad, daarom won ik ook zo gemakkelijk op 2 sterren. Als je eenmaal de besturing kent..dan gaat het snel op 2 sterren!
     
  11. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu 2 wedstrijden gewonnen en 1 gelijk gespeeld in de ML op 3 sterren. Moet je eerste worden om uiteindelijk door te graan?

    En nog iets, je ziet ze na de wedstijd beter worden. Als je verliest gebeurd dat dan ook? en waarom worden er alleen maar een paar spelers beter.

    edit, volgens mij komt het door hun leeftijd :) aangezien alleen de jonkies beter worden
    thx
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2004
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    1ste 2 gaan door volgens mij. Want ik werd kampioen en won de beker in Divisie 2 en toen ik in de stand van Divisie 1 keek zag ik opeens ook Niedersachsen (dacht ik) staan, en die speelde ook bij mij in de 2de Divisie. Dus de 1ste 2 promoveren.
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2004
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Oh guys?

    Voor degene waar ik mee/tegen zal spelen. Ik PRAAT niet veel tijdens het gamen, het is niet dat ik jullie niet aardig vind, maar tijdens het spelen van PES ben ik niet erg spraakzaam. Verder ben ik wel aardig hoor.....
     
  14. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    herkenbaar, bij fifa ging de headset op mute of helemaal geen headsetm, omdat ik altijd in de fout ging zodra ik constant begon te praten

    wordt een stuk minder geconcentreerd als ik praat :)
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja dat zag je wel bij Gameshop Pro Live op TMF. Die mannetjes bleven constant praten om het programma boeiend te houden, maar de speelkwaliteiten leden er wel duidelijk onder! :{
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Overigens, geen review van PES 4 op Gamma en Gamekings.... zou ik het toch bij het rechte eind hebben gehad? Dus dat sommige softwarehuizen (ea, ik noem er zomaar eentje ;) ) betalen voor een review? EA is ook nog eens sponsor van Gamekings.
    Gamma ging zelfs zover dat ze bovenop de normale review van FIFA 2005 ook nog een extra review maakten van FIFA 2005 on-line en niks van PES 4 :mad:
    Gewoon corrupt, die gasten...
     
  17. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe hebben jullie de camera staan?

    Ik op 'wide' uit mijn hoofd....
    De ventjes zijn wat kleiner...maar zo heb je wel meer overzicht over het speelveld...
     
  18. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Een paar pagina's terug beweerde iemand alle truukjes te kunnen incl. de Ronaldihno move............daarna reageerde hij niet meer.
     
  19. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, die is zeker het beste :)
     
  20. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahhhh, net eindelijk die kut Milanezen met Roma te kijk gezet in de league. Op 3*
    De wedstrijd in San Siro verloor ik aan het begin van het seizoen kansloos met 3-0.
    Ik miste toen net nog de nodige ervaring.
    Begin fase was duidelijk voor Roma maar nadat ik even had gepauzeerd om naar de wc te gaan verloor ik het overwicht. Bij één van mijn spaarzame counters werd totti rand 16 neergelegd. Hij neem de vrije trap zelf en Dida tikt hem naast, corner.
    Totti geeft voor en via tomassi komt de bal bij Mexes terecht die de bal voor de grissende handen van Dida inkopt. Tegen de verhouding in 1-0.
    Na die goal was ik nog aan het bedenken of ik door zou gaan drukken of op safe zou gaan spelen. Een moment van onoplettendheid volgde en Schevchenko strafte dat genadeloos af. 1-1. Ik natuurlijk flink balen en tot de rust kwam ik niet meer in de buurt van hun goal.
    De 2de helft begon ik zonder tactische wijzigingen en dat Resulteerde tot hetzelfde spelbeeld als de eerste helft: Milan viel aan en ik had weinig ertegen in te brengen.
    Rond de 60ste minuut had ik geen kans gehad totdat chivu een briljante steekpass op delvecchio gaf, maar stam stond zijn mannetje en joeg de bal het publiek in. Ingooi.
    Tommasi gooit in op de vrijstaande Totti en die speelt af op perotta. Totti is doorgelopen en krijgt de bal terug, maar komt er net niet aan dankzij goed verdedigend werk van Nesta die de bal hard richting Seedorf schiet. Seedorf weet de bal niet te controleren en Perotta kan uithalen. Een heerlijke streep binnenkantje lat brengt mijn Romeinen op voorsprong. 2-1
    Ik besluit meteen om 5-4-1 te gaan spelen met Totti als diepe spits. Deze tactiek pakt goed uit en ik tikte de wedstrijd op mijn gemak uit. AC Milan kwam er niet meer aan te pas en de 3 punten bleven terecht in mijn Stadio Olympico.
    Ik sta nu gelijk in punten met koploper milan maar zij hebben een beter doelsaldo. Gelukkig dat ze inter en juventus nog tegenkomen dus het kampioenschap ligt voor het grijpen.

    Wat een Wereldspel _O_
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina