1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rinus, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michie23

    Michie23 Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel met een ps2 controller, mij hoor je dus (gelukkig) helemaal niet
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559

    Hehe zelfs ik zit te genieten als ik dit lees, want zo intens beleef ik PES4 ook!
    Ik vind het spel zo geweldig, het voetbal gevoel kan echt niet meer beter omgezet worden naar een console! *)
     
  3. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarom staat achter op het doosje dat alle licenties er zijn...
    Maargeen een naam klopt:confused:(ofwel)
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Er staat dat van 5000 spelers de namen kloppen! En van 3 competities alles klopt, dus clubnamen + spelers. Dat zijn de Eredivisie, Serie A (italië) en Primera Division (spanje).
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Had mijn eerste seizoen in de ML op 2* gespeeld en won alles.Dus ik dacht laat ik hem maar op 3* zetten. 1ste wedsrtijd van de devision 1 speelde ik 1-1 gelijk(maar ik had eigenlijk moeten winnen omdat ik 2 100% kansen niet scoorde) de 3 daarop volgende wedstrijden verloor ik met 3-0,4-0 en 5-0 :eek:.

    Ik heb nu mijn tactiek wat aangepast van een super offensief 3-5-2 naar een redelijk defensief 4-3-3.En ik moet zeggen dat werkt heel goed( de 5 wedtrijden met mijn nieuwe tactiek heb ik 4-1,3-0,1-1,2-0 en 1-0 gespeeld)
     
  6. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik dus ook

    Het spel sleept je echt mee in elke wedstrijd die je speelt:
    Het ene moment sta je te springen van geluk na een wereldengoal en het andere moment scheld je een speler de huid vol omdat hij een kans verprutst.
    Echt geen enkele wedstrijd is saai _O_
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2004
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Die wedstrijden met je nieuwe tactiek, zijn dat gewonnen wedstrijden? Of verloren?
     
  8. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga soms ook een beetje uit me pan als ik scoor :p

    Heb alleen moeite met voorzetten vanaf sommige posities, soms schiet ik dan terug naar mijn eigen helgt ipv hoog voor het goal :mad:

    edit; dit keer mikte ik toch echt duidelijk naar de goal toe en hij schiet gewoon de andere kant op :mad:
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2004
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    gewonnen en 1 gelijk
     
  10. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog weinig de single player gespeeld, behalve exebitions. En het verschil tussen 2 en 3 sterren vind ik ook groot..daarna ongeveer hetzelfde allemaal, heb net zo veel moeite als 3 of 5 sterren :9

    Best wel irritant eigenlijk, dat als je een invite krijgt je niet die invite kan accepteren zonder het spel gelijk uit de gaan.
     
  11. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Het is ook balen, maar van Fifa kwam de review ook niet voor, of tegelijk met de release als ik het goed heb. En Konami zijn wat PR betreft niet geweldig bezig. Ik heb mijn review exemplaar zelf moeten kopen. Oftewel, we hebben nog helemaal geen review exemplaar. Nogsteeds niet! Erg slecht.

    Ik kan begrijpen dat dit voor een blad of een TV game programma zou betekenen dat het spel minder grote coverage krijgt. Gelukkig ben ik zo verliefd op het spel, dat ik alsnog de review maak aan de hand van mijn zelf gekochte versie. Hopelijk morgen online!


    //edit: trouwens, het lijkt wel of de Xbox versie iets makkelijker is in de singleplayer? Of ligt dat aan mij? Ik win nu vrij veel en vaak niet zo moeilijk op 4*. Had het ook even op 5* geprobeerd en dat ging ook best goed eigenlijk?
     
  12. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat die wel in gamekings was geweest, vast niet dan |:
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hehe, als je gewoon de mensen doorverwijst naar deze thread dat ze dan ook wel overtuigd worden! :+
    Deze 5 delen zeggen samen net zoveel als een review! ;)


    Nee hoor Marius! Ik hoop dat je review snel online komt te staan zodat ik kan zien hoe jij erover denkt. Al zal dat wel hetzelfde zijn als mij...gewoon een TOPspel! *)
     
  14. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor: Juventus - Milan 2-2 !!!!!!!!!! *kust zijn PES hoesje*
     
  15. XeoN

    XeoN Guest


    Ben aan het trainen.... *)
     
  16. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde tegen iemand die telkens die ronaldhino move of hoe die ook heet uitvoerde..echt irritant :9
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
  18. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    wordt tijd voor die patch ja, is alleen kut als je dan dirty disc krijgt...

    ik vind het wel normaal als je/iemand na 10 min. stopt omdat het niet speelbaar is door lag, maar na 80 minuten is lame, dag quiters _0/
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    En je hebt hem niet eens gevraagd hoe hij dat deed?
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Tja, sad hoor..... Ik heb er ook last van, al 3x....... Ik heb zelf 1x gedisconnect maar dat was in overleg en bij een voorsprong van mij. Het was gewoon niet meer speelbaar. Dat gebeurd ook weleens, en dan moet dat wel even kenbaar gemaakt worden. Lijkt me wel logisch overigens. Heb trouwens nog geen een x gehad dat ik eraf gegooid ben.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina