1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Gaat dat nog gebeuren in de toekomst, of toch maar niet?
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat wil je niet :D .... Haha, nee hoor, het lijkt me lachen als je ook online komt...
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb het er over gehad met m'n vader. En het is 80% zeker dat hij een kabel naar boven trekt. (PC staat beneden, Xbox boven). En ik heb 'm ook al bijna zover dat ik z'n CC nummer mag hebben! :)

    Dus ik hoop dat het niet lang meer duurt :cool:

    Ik gok dat ik in het begin ook wel word ingemaakt, maar ja. Oefening baart kunst zullen we maar zeggen. Tot die tijd blijf ik mooi offline oefenen! Daarin gaat het namelijk steeds beter...
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2004
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Als het doorgaat ben ik hartstikke blij voor je *) , want ik vond het toch een beetje triest dat jij zo toekeek als anderen het over LIVE hadden.
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dan spring ik zelf ook een gat in de lucht! :D

    Ja vind het soms heel erg irritant dat ik zelf geen Live heb. Dan lees ik al jullie geweldige online ervaringen, en dan moet ik maar toekijken. Niet dat de single player snel verveeld, in tegendeel! Die verveeld nooit, maar ik zou zo graag tegen jullie willen spelen. Want menselijke tegenstanders zijn altijd leuker om tegen te spelen dan CPU's! :)
     
  6. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    bedoel je met dat manual selecteren dat jullie met de linker trigger niet zelf de spelers kunt wissselen?


    >rivanoy: het onine spelen is alleen leuk als je eerlijke mensen tegen komt! :mad: en niet in de 90e minuut er mee stoppen!?
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2004
  7. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Op live is dat inderdaad semi-auto ja. Bere onhandig. Maar om eerlijk te zijn ga ik mijzelf geen illusies maken en zie wel wat een patch brengt. Radicale veranderingen (graphics, nieuwe mogelijkheden) zie ik zo niet 1,2,3 worden geïmplementeerd...
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat snap ik, disconnectors wil je altijd zo veel mogelijk vermijden. Maar mischien brengt de patch uitkomst voor jullie! :)
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Die mensen zijn er nog. Gewoon een kwestie van filteren. Ik erger me er ook vaak aan. Zal het zelf ook nooit doen, tenzij ik zoveel last van lag heb dat ik niets meer zie (heb al eens gehad, maar die ander had geen headset, dus dan kan je het ook niet melden).
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik kwam net dit tegen op www.hotbit.nl

    [​IMG]

    €14,99

    Kan ik hier m'n USB Memory Stick ook aanhangen? En dat voor dezelfde doeleinden gebruiken als die Max Drive? Want die Max Drive is eigenlijk ook een USB Memory Stick, maar dan €10,- duurder. Of heeft die Max Drive iets speciaals waardoor ie op de Xbox kan.

    Het zou wel mooi zijn als een gewone memory stick het ook doet, want dan kun je voor €14,95 de nieuwste patches voor PES4 op je Xbox krijgen! :)
     
  11. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren ML 2e seizoen...staat te beginnen..
    met Feyenoord....

    Heb in de voorbereiding 4 oefenwedstrijden geregeld..1tje tegen deportivo..

    Eerst wat training..(aantal spelers steeg)

    Toen tegen deportivo gewoon met 1-0 winnen....

    Ik vond het wel een goed resultaat..
    Ik merk zelf dat ik meer gebruik maak van de rechter stick om te leunen, zodat je de bal makkelijker kan overnemen...

    Ook lukt het me steeds meer, omdat zwarte knop te gebruiken die vrij onhandig zit..

    Had zowaar een mooie dieptepass (bal kreeg ik net over de middellijn), waarbij ik alleen voor de keeper kwam....alleen ik chipte hem net naast.....
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Rivanov, ik zou het niet weten...
    Robu, ik heb hier nog niet van gehoord en ook de manual brengt geen uitsluitsel.
    Bedoel je niet gewoon met LINKS (ipv rechts) tegen je tegenstander aansturen?
     
  13. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Je loopt naast een tegenstander...normaal druk je a...om hem van de bal af te zetten...

    Maar je kan ook doen wat de cpu soms/altijd bij jouw doet..

    en dat is met die rechter stick naar de kant van de cpuspeler bewegen...en vervolgens zie je een schouder naar de tegenstander toegaan, waardoor je hem van de bal kunt zetten...(zo heb ik het ervaren...)

    Of gebeurt ditzelfde ook, als je alleen maar naast de cpuspeler blijft lopen met links?
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2004
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Oh, zal ik vanavond eens proberen. Ik kan er niets van terugvinden in de manual.
    Bedankt :)
     
  15. Epiph

    Epiph Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Stond in deel 5 van het forum. Toch bedankt :)
     
  17. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Het uitvoeren ervan vraagt enig geduld 8)
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Roberto, heb je om een speciale reden het spel "pro eve 4 genoemd in plaats van pro evo 4? :)
     
  19. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22

    er zijn ook zoveel delen he!
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja en daarin 6741 posts :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina