1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31

    Hoe kan je MET 2 spelers de MASTER LEAGUE spelen?! Kan ik dus samen met een maat, beide een team kiezen en dan de MASTER LEAGUE spelen :D ?!

    Of begrijp ik het nu verkeerd :eek: !
    Ik kan dus NIET twee teams kiezen. Zelfs als ik de ere Divisie wil spelen met twee teams. Dus ik en maat dan is dat je kan kiezen met hoeveel spelers grijs. Dus dat kan ik niet veranderen!

    is dit wel mogelijk :D ?! Alvast bedankt!
     
  2. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Als een speler in de Master League zijn carriere beëindigt en hij word herboren als ventje van 17, ziet hij er dan hetzelfde uit en heeft hij dan dezelfde skills?
     
  3. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik speelde altijd met de controller s van ms en deze van trustmaster is iets wat groter dus ik wil nog wel een wat op de verkeerde knoppen drukken maar het begint al te wennen!

    o ik moet weer gaan ik sta met Arsenal inter 1-3 achter en de 2 helft gaat zo juist beginnen!
     
  4. daanvd

    daanvd Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde samen in 1 team.

    Maar kan niet iemand even proberen om snel een african cup op te starten, en dan met 2spelers bij elkaar. Of dit werkt.
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Kan je dat in de player settings niet instellen? Zet je beide gamepads in dezelfde kolom, dus onder elkaar. Als dat niet werkt, kan het niet.
     
  6. daanvd

    daanvd Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja in de player setttings voor de match, of onder de match maakt niet uit.
    Je kan de controller wel verschuiven maar hij blijft grijs zegmaar.

    En het rare is dat dit bij bijvoorbeeld de american cup niet zo is.
    En bij de master league ging het tijd goed, en kan het nu ook opeens niet meer :confused:
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Wil je zeggen dat je met PES 4 (deze versie, dus niet een beta of zo) eerst in deze zelfde ML het wèl kon en nu niet meer? Dat zou een bug zijn die je naar Konami moet sturen.
     
  8. daanvd

    daanvd Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist dit willen wij ook doen, maar willen eerst bevestigd hebben dat iemand anders er last van heeft.

    Wat betreft de master league, het was van de een op de andere wedstrijd. HEt is wél mogelijk om weer een nieuwe met 2 spelers te starten. Maar niet om verder te gaan in de betreffende game.

    ALs 1 van jullie nou even snel zou willen proberen om de African Cup op te starten met 2 players, en of je dan allebei in 1 team kunt.

    Alvast bedankt

    Edit:
    Ik heb het net door een vriendje laten proberen, en die kan dus ook geen 2-speler africa cup.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2004
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    As soon as possible. Maandag even bij Paradigit een UTP kabel kopen, en dan even naar boven trekken. M'n vader wil 'm via de verwarmingspijp omhoog doen, zodat er niet echt geboort hoeft te worden! *)
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Leuk! :)
    Gamertag Rivanov? :)
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat wordt inderdaad gewoon m'n Gamertag. Mischien Rivanov NL.

    Zodat ik meteen herkenbaar ben als Nederlander, maar het is zeker Rivanov want dan herkent iedereen me meteen! :)

    Maar goed, eerst even zien dat ik Live héb, voordat ik het van de daken ga schreeuwen! :+
     
  12. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is snel! En hoe bevalt ie?
    Het is even wennen he, maar dat programmeren is voor ons toch oh zo fijn.
    Ik hoop voor je dat je nu de concurrentie met de anderen aankunt ;).
    Ik heb het spel even weggelegd, speel nu NFSU2, wat toch meer mijn game is.
     
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    speelt best ingewikkeld de knoppen zijn nog wat verwarrend (ik had altijd zon controlles S ) maar het sppel wel leuker nu( ook andere games topspin en crazy taxi)

    dus al met al effe wennen!
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat is heel mooi om te horen Appie! Nou kun je je echte kwaliteiten in PES4 showen! :cool:
     
  15. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    hee daan ik heb ook zo'n probleem..

    ik heb het als ik bijvoorbeeld een league heb opgestart met 2 spelers in hetzelfde team gaat dat gewoon goed.. maar zodra ik hem heb gesaved en afgesloten en ik wil later weer verdergaan met 2 spelers dan kan dat inene niet. het poppetje bij player settings is dan een dubbel en grijs poppetje..

    erg vervelend dus want ik zou dan dus als ik met ze 2en speel gelijk een hele league af moeten maken...

    iemand een oplossing?!?!
     
  16. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij moet je gwoon verder gaan... zelf doe ik het nooit zo, maar ik neem toch aan dat het goed is uitgewerkt.
     
  17. daanvd

    daanvd Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad jeroen dat heb ik ook en is het meest vervelend.

    En wat bedoel je met verder gaan xboxbezitter?
    Ik heb al geprobeerd een wedstrijd uit te spelen, of het daarna wel weer met ze 2én kon, maar geen succes.

    Ook opnieuw saven en loaden werktniet :mad:

    Maar is een mailtje sturen :)
     
  18. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraag, is er ook ergens een lijst met een transferupdate te krijgen op internet?

    heb m vanmiddag gekocht en ibrahimovic speelt nog bij ajax :confused:
    een lijst met alle transfers zou handig zijn, zo speelt bijvoorbeeld eto'o ook nog niet bij barca, bij welke club speelde die eigenlijk voordat ie naar barca ging?

    EDIT: nog ff een vraag, hoe krijg je ooit een vrije trap erin? als er een muur staat en je schiet vol gaat ie over en als je m zacht neemt (linker stick naar achter) dan stuitert ie eerst 10x voordat ie t goal ingaat en dan het de keeper m natuurlijk...
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2004
  19. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    de vrije trap er in één keer in, is verdomd moeilijk. Maar wil je hem der echt in hebben, dan kun je proberen of met B binnenkantje paal te schieten, of gwoon met x en stick naar boven houdend op goal te schieten. Het hoeft trouwens niet in één keer hè ;) Je kunt ook gwoon de bal hard op de keeper in schieten, waarna hij de bal wegstoot en jij de bal alsnog erin kan krijgen door te tikken.
     
  20. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    is jou dit al gelukt! ben benieuwd!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina