Pro Evolution Soccer 4 Live teams.

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door apoc, 1 nov 2004.

1. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    Ik zou wel willen weten met welke teams mensen online gaan spelen met pes4.
    Ikzelf heb geode ervaringen met Arsenal en Real Madrid en ook Barcelona speelt lekker.
    Maar ik kies toch op zeker voor Arsenal.
    Met een paar lichte aanpassingen in de opstelling kan je er namelijk perfect mee uit te voeten.
    Aanvallend voetbal met counters op zn tijd kan eel effectief zijn met arsenal.

Ik vrees alleen dat veel teams online onbruikbaar worden.
    Onderstaande teams zal je meer dan eens tegenkomen denk ik.
    Arsenal, Man Utd, Chelsea, Ac milan, Juventus, Inter, As Roma, Barcalona, Real madrid, Valencia, Bayern M. en dat was het wel.
    Landenteams effe uigezonderd.
    De NL clubs lijken me op zeker online niet geschikt anders was ik wel lekker met feyenoord aan de slag gegaan.

HET IS DUS BIJ PES4 NIET MOGELIJK OM JE MASTERLEAGUE TEAM TE KIEZEN ONLINE OMDAT OPTIONFILES ONLINE NIET GELADEN KUNNEN WORDEN.

2. Afroman

Afroman Becaus i got high

Leuk Bevonden:
    0
    alle teams gaan online hoor, want ik heb de prievew al gezien.
    en deze teams gaan zeker online het zijn namelijk top teams :
    Arsenal, Man Utd, Chelsea, Ac milan, Juventus, Inter, As Roma, Barcalona, Real madrid, Valencia, Bayern M

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    en ajax dan?:D

4. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Is PES4 al uit voor xdoos? Dacht pas eind november?

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Jep pas 19 november

6. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe nice. Wordt hier meteen aangeschaft, heb m op de PS2 gespeeld en vond m geweldig! :D

7. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    de ''grote'' clubs zullen zeker wel veel gekozen worden, maar denk dat ik het toch lekker met mijn cluppie ajax ga proberen, is veel leuker _O_

van chelsea valt ook een erg mooi team te maken, lekker acties maken met robben

8. arrepar

arrepar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uhu maarrem de engelse competitie is toch geen licentie van toch alleen de nederlands, italiaanse en spaanse of alles?

9. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij alleen nederland, Italië en Spanje

en dat vind ik toch wel een heel groot minpunt

10. arrepar

arrepar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ook ik prefereer *) namenlijk de engelse competitie :9

11. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De officele van de teams kloppen niet , maar de spelers wel. Dus dan moet je op Live! gewoon met North london(of iets dergelijks) en speel je wel met Pires, Henry, Bergkamp etc.

12. The Warrior

The Warrior Dutch Destroyer

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is idd wel een beetje gaar :confused: Maar wat jij zegt hè, apoc. Het is toch gewoon mogelijk om met Feyenoord online te gaan spelen als jij dat graag wilt. Je wilt met Arsenal gaan spelen omdat je dan meer kans maakt om te winnen tegen de grotere clubs, maar is het niet een veel lekkerder gevoel om te winnen met jouw geliefde Feyenoord van bijvoorbeeld Bayern?! Lijkt mij wel!!!

Owh en dan nog iets ter betrekking tot de releasedate. Op de XBW-site zelf staat 4 November. Bij de GCShop zeggen ze hem pas om de 19e binnen te hebben ( DAS RUIM TWEE WEKEN LATER!! :confused: ) en hier bij de gamestore om de hoek zeggen ze dat hij 11 november uitkomt en dat ze hem de 13e binnen hebben....WAT IS NOU IN GODSNAAM DE PRECIEZE DATUM!???!

Laatst bewerkt: 1 nov 2004
  13. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    @afroman
    alle teams gaan online hoor, want ik heb de prievew al gezien.
    en deze teams gaan zeker online het zijn namelijk top teams :
    Arsenal, Man Utd, Chelsea, Ac milan, Juventus, Inter, As Roma, Barcalona, Real madrid, Valencia, Bayern

Ik zeg toch niet dat er teams online niet te gebruiken zijn?
    Althans ik bedoel dat ze niet goed genoeg zijn.

En ja warrior dat is wel zo wat je zegt maaaaar....
    Ik heb nu al 6 delen pes kapot gespeeld en weet dat als er twee geoefende spelers tegen elkaar gaan spelen en de een met een team speelt dat aan statistieken gewoon 20 tot 30% beter is dan ga je onbegonnen werk aan.
    De aanvallers van de nl clubs zijn of niet beweeglijk of niet snel genoeg of niet scherp genoeg tegen de eliteclubs van europa.
    Ik vind rankings op live dermate belangrijk en wil niet vaak verliezen dus ga ik slechts bij uitzondering of zonder rankingpunten met mijn feyenoord spelen.

Ik verwacht met deze game toch wel minstens top 300 te halen en dan wordt het toch echt te lastig om dit met ajax feyenoord of psv te doen.
    Maaar ik begrijp je standpunten volkomen, het zou idd meer voldoening geven.
    Maar zie et maar als volgt:
    Als feyenoord of ajax nu van de elite winnen dan is dat spaarzaam en een verassing en vaak gebeurt dat dan 1 op de 3-4 keer.
    Dus dat zou online ook zo of nog erger gaan.
    Leuk voor die ene keer weer maar doe mij maar dat ik gewoon vaak win :D.

14. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    shit, geen engelse namen van clubs?? das dom jah... maarre word wel vet tof.
    denk dat ik met PSV of AJAX ga, allebei vette teams
    jammer van Kezman.... dat diue er niet is...

15. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Ik wil graag met PSV online, maar als ik een sterkere ploeg moet kiezen dan Man.Utd ofzo

16. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heel veel mensen zullen wel Brazilië nemen:)

17. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga met AS Roma voetballen , dat is nou eenmaal mijn club. Totti , Cassano , Panucci , Chivu , Mancini , Tomassi enz. Zullen er ook ladders zijn , met daarbij welke gamer op 1 staat met welke club , dat zou vet zijn.

18. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    eh, ja maar je kan met PSV spelen, want minstens NL, Spanje en Italie zitten in de game met orginele clubs en spelers...

19. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga met mijn RBC Roosendaal online. ;)

20. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0

ja of ajax dus ;)

Deel Deze Pagina