"Pro Evolution Soccer 4" Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ghost14, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    mooie potjes hoor! Ik kon wel nog ff alleen op de keeper lopen terwijl hij affloot...
     
  2. mark8925

    mark8925 Guest

    dat viel mij ook op :9 ;)
     
  3. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    he, gasten, ga PES 4 kopen, waar is hij het goedkoopst???
    denk op internet...
    GCshop mischien??? daar is ie 52 euro ofsow...
     
  4. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    free record shop: 49,95... Wel een beetje verkeerde topic, eej! ;)
     
  5. Jingles

    Jingles -

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Zozo, ik had zonet een penalty serie online tegen michagoort007 die ik pas na 15 penalties van ieder van ons won, haha heerlijk

    Daarna 3 keer tegen stealthstorm, 2x verloren 1x gewonnen terwijl hij veel beter was. Alleen de laatste wedstrijd won hij door een silveren goal omdat ik nog bezig was met de voetbaluitslagen in het echt te checken, echt dom van mij dus.
     
  6. mark8925

    mark8925 Guest

    Tja.. panna .. wat moet ik zeggen :p .. beetje afgedroogd ;) .. twas mn eerste potje, kon je wel merken denk ik de eerste helft vooral ;) ... maarja toch een beetje geflatteerd ;)
     
  7. mark8925

    mark8925 Guest

    kut panna :confused: ... drama laatste 15 minuten van mij :confused: ... maarja heb je iig beter tegenstand gegeven ;)
     
  8. XeoN

    XeoN Guest

    Toenet gewonnen met 3 - 1 tegen een of andere Fransman. Was echt geweldig !
    Ik was Juventus en hij was InterMilan.
    Na een stomme actie van mij met Camoranesi kon hij counteren. Hij scoort 0 - 1.
    Kwerd al snel de verdediging ingedrongen en tot de 80ste minuut roeleerde hij.
    We spreken van de 81ste minuut. Zijn aanval loopt stuk op mijn verdedeging; ik counter en Del Piero scoort 1 - 1 ! Ik sprong echt een gat in de lucht zo blij was ik. Hij gaat terug in de aanval en ik wordt weer in de verdedeging gedrongen. Na een mooi schot van zijn Vieri (op de paal) geef ik de bal een rotschop naar voren. Ik pingel met Del Piero zijn mannetje uit en lob de bal over de keeper !! 2 - 1 yes !
    Maar hij kan nog steeds winnen. Hij is nog steeds beter op het middeveld maar ik zie toch weer een kans om de bal te veroveren en te gaan counteren. Trezequet loopt in het strafschop gebied en wordt neergehaald door zijn verdediger; penalty. :cool:
    Nedved achter de bal en ja hoor, 3 - 1 !
    Hij was vele malen beter dan mij maar ik heb hem toch geklopt. Kheb echt italiaans voetbal gespeelt (counteren).

    Damn, wat was dat een wedstrijd. Ik dacht echt tot in de 80ste minuut dat hij nog een paar keer zou gaan scoren...maar nee....ik scoorde met counteren. :cool: Hij kreeg de bal er maar niet meer in.
    In totaal nog 7 gele kaarten en 2 geblesseerde spelers (Adriano van hem en Thuram van mij. Thuram kon verder, Adriano niet).

    Een wedstrijd die ik me nog lang zal herinneren. _O_
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 nov 2004
  9. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, verder had ik echt een klote PES dag gister, niks lukte, in single player ging het ook niet best :'-(
     
  10. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb me eerste en 2de potje op live gespeeld... eerste stond ik 2-0 voor en leavde hij,, 2de stond ik 1-0 voor maakt hij 1-2 vlak voor tijd :mad:
     
  11. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    GRRR.. irritant.. ik hoor eigenlijk 3 wins te hebben maar er staat er maar eentje door die stomme leavers


    Leavers:

    Firestorm
    Mr FLOORWAX
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2004
  12. XeoN

    XeoN Guest

    Leaven is lame. Maar je komt echt fokking veel Fransen tegen. :confused:
     
  13. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Leaven is zeker lame, maar oh zo verleidelijk.

    Ik ben gisteren afgedroogd met 5-0. Maar Die gast was gewoon vet veel beter. 10 minuten lijken dan wel een uur. Maar goed, gewoon de wedstrijd uitgespeeld op karakter.
     
  14. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ik heb in het begin al aardig wat verloren, en wel gewoon uitgespeeld, en soms als ze dan vroegen nog een potje en ik zei jah, dan kreeg je zo'n verbaasd antwoord :D
     
  15. Crispin NL

    Crispin NL Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    ik verlies alles :D
     
  16. cuppen

    cuppen Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Dadlijk spele op Live??

    Wie heeft dr zin om te spele dadlijk?? _0/

    Cuppen LTC *)
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Potje doen dan?? ;)
     
  18. cuppen

    cuppen Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog effe wachte want k hep m net an mn broertje gegeve die is aant editte _O_

    Mar hoelaat doen we dan? Cyrax?? :{
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Sorry, de post was niet voor jou bedoeld, maar voor Crispin. Ik ben op mijn werk nu, dus ik kan niet spelen nu.
     
  20. cuppen

    cuppen Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    ow
    andere keer dan
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina