Sorry dat er weer een nieuwe thread moet worden geopend, maar ik ben al 1,5 uur aan het zoeken in 8 threads die allemaal 1000000 pagina's hebben. mijn vraag is nu eigenlijk: Hoe krijg je bij de master league nou hoge cijfers, ook al win ik soms met 10-0 ik krijg ze nauwelijks over de 7 ook al maakt mijn spits 4 goals. Ik neem aan dat de verdediging , het middenveld en de aanval verschillende dingen moeten doen om hogere cijfers te halen. en hoe zit het met passing en lopen met de bal? Help aub heb het spel nu al zo'n 2 jaar ofzo, misschien wat korter maar ik ben er tot nu toe nergens achter kunnen komen! Greetzzz
Wat maakt het uit wat voor cijfer ze krijgen? Ik heb trouwens vaak genoeg een acht met mijn spitsen...
2 redenen, 1 ik krijg ze gewoon niet hoger dus ik wil weten hoe dat wel kan 2 Volgens mij groeien ze sneller met hogere cijfers
Heb je een originele versie? Want dat kun je hebben als het een Beta versie is ofzo, dan werkt dat niet helemaal, had ik toen ook, haalde mijn spelers steeds een 1 en soms een 7. Hoge cijfers zijn gewoon voor de statistieken volgens mij, en je kunt er geld mee verdienen als je speler het beste is van de competitie; Master League, D1/D2 cup, Masters Cup of Championship.
nee heb wel de echte op de xbox, ik heb ook wel eens een 8 gehaald, maar veels te weinig, 2,3 keer ofzo. maar het maakt helemaal niets uit qua 'groeien'? een goeie wedstrijd levert niet meer points op dus, ok lekker loos
Hmmm tja een 8 is inderdaad erg zeldzaam in PES4, dacht ik. Heb het lang niet meer gespeeld overigens, dus ik moet diep in mijn geheugen graven. Maar misschien kan het ook liggen aan dat de desbetreffende spits veel kansen heeft gemist of wat fouten heeft gemaakt. en dat ten goede ging van zijn uiteindelijke cijfer.
het ligt eraan hoe goed je met je balbezit omgaat.. ik heb altijd miniMaal een 8 met mijn middenvelders .. ik sta momentell 361 op wereldranglijst van pro evo5 ( xbox live :b: )
waar moet ik op letten dan? foute passes, bal inleveren, lopen zonder rendement? te veel breedte passes? help aub!
Er zijn meerdere threads over Pro Evo 4 waar je terecht kunt met deze kwestie en die hebben geen 1000000 pagina's. Gelieve in deze thread verder te gaan (thread waarin je zelf overigens ook gepost hebt). Closed.