1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Pro Evolution Soccer 5] The Live! Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mars15, 10 okt 2005.

  1. mars15

    mars15 Guest

    Vertel hier je ervaringen over PES 5.
    Een populair spel zal het worden op xbox live net als fifa 2006 nu is. Hier dus geen discussie over welk spel beter is..

    Volgens www.tothegame.com
    UK RELEASE: 14-Oct-2005

    Misschien wat vroeg maar het spel kan toch al snel uitkomen. Praat hier dus als het spel binnen is over de live ervaring.. lag enzo... en de stats..

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    Zullen we gelijk bij het begin een toernooi/league maken ?. Zoals ook deels succesvol was met PES 4. Toen won Frank het toernooi, nee niet de frank van fifa 2006 :+ '

    Hier kunnen dus al gamertags worden uitgewisseld en gepraat worden over een toernooi
     
  2. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Kan nog geen oordeel vellen over het Live gedeelte. Maar haal deze game gelijk. Speel PES4 nog dagelijks.
     
  3. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Voor zover ik weet komt hij pas de 20e.... Maar ik speel pes4 ook nog steeds dagelijks, begin me wel steeds meer te ergeren aan de scheids. Deze fluit vaak zo belabberd... :mad:
     
  4. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet wachten op PES5. Tijdens X05 heb ik de game even gespeeld en het was weer ijzersterk, in tegenstelling tot Fifa 06 op de Xbox 360.
     
  5. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel PES 4 nog geregelt, echt leuk spel, ik hoop dat je meer met spelers kan doen enz. en meer commentaar zou ook leuk zijn
     
  6. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0

    NOuuuuu de Vieze mannen dan kan je je borst alvast nat maken,want het is echt drama bij dit deel.
    Greetz MIlo_0/
     
  7. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Milo NL ;)? Ik hoorde juist dat er dikke verbeteringen zijn. Meer rode kaarten! Door laten spelen en achteraf alsnog geel geven! Geweldig :eek:
     
  8. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    voor mij ernstig nadelig..........:D
     
  9. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik werd gek van dat je door gebroken spelers neer kon maaien voor ze de bal hadden en toch altijd maar geel krijgen... Dit is duidelijk verbeterd hoorde ik :D dus ik heb er al zin in. Kan iemand die 14e oktober uitkomen bevestigen?
     
  10. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb PES 4 sinds gister en heb al een zooi rode kaarten gehad. Als je met deel 5 nog meer rode kaarten krijgt, eindig ik iedere wedstrijd met 6 man O-)
     
  11. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Gebruik de A toets eens om af te pakken ipv rood. Maar er zijn nu eenmaal een paar glitches waar je nooit rood krijgt maar altijd geel. Dat verpest de gameplay echt zwaar, want de helft van de kansen valt af.
     
  12. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem sind januari en ik heb nog amper wat gekregen:p mischien ligt her er ook aan dat jij meer tackelt maar de tegenstanders van mij krijgen bijna nooit wat...
     
  13. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0

    Wat ben jij toch braafO-)
     
  14. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Als je b.v. bij PES4 de verdigers met defence op hoog zet en ze ook een mannetje laat schaduwen. Dan krijgen ze eerder geel / rood voor hun acties. Maar ze zijn wel wat standvastiger. Dus je moet de tackle op het juiste moment inzetten. Een doorgebroken speler die je onderuit loopt (dus niet tackelt) krijg je dan ook in 9 van de 10 gevallen gewoon geel voor. Tackel je toch. Dan heb je meestal gelijk rood.
     
  15. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor het onderuit lopen van een doorgebroken speler krijg je meestal helemaal geen kaart en dat is het frustrerende! En defence op high heeft niks te maken of ze eerder een kaart krijgen.
     
  16. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    de fairplay cup zal ik nooit winnen 8) .
     
  17. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga hem ook direkt halen ik speel ect vaak PES 4 niet dat ik echt super goed ben maar ik voel me gewoon goed als ik er een scoor. :)








    GT: Duo Maxwell76
     
  18. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    zo, ben helemaal klaar met pes4, door het vele spelen gaat zelfs het opstartdeuntje vervelen...ik klik de laatste tijd meer weg dan konami gemaakt heeft. nee nog erger, als die malloot van een tegenspeler met zn herhaling komt, schakel ik mooi over naar de tv zenders totdat ik weer de controler kan pakken. Dus leg pes5 maar op de planken winkels ! ben er klaar voor !!!!

    p.s.
    kent iemand het spel 'total soccer 2000' ? een oude favoriet van me, want hierbij blijft de bal dus niet aan je voeten kleven. Erg moeilijk dus, maar dit is pas 100% zoals het eggie. Dowload het spel eens zou ik zeggen, ff wennen, maar een goal scoren geeft zo'n voldoening
    Info:http://www.iridon.com/games/totalsoccer2000/
     
  19. mars15

    mars15 Guest

    schopt met genoegen deze topic omhoog
     
  20. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    PES 5 loopt goed op xbox live!

    Nauwelijks tot geen lag!:)

    Verder veel uitgebreider als PES4
     

Deel Deze Pagina