Pro Evolution Soccer 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 22 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Post hier alles van Pro Evolution Soccer 5.
    Facts, rumors, pics enz....

    Iemand al enig idee wanneer deze titel verschijnt ? En zou deze ook voor Live beschikbaar zijn ?
     
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Denk dat dit nog wel een jaartje kan gaan duren. Ach we kunnen nooit te vroeg beginnen met opbouwen van een nieuwe PES thread.
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hij zal wel weer rond dezelfde tijd komen als PES4. Oktober/november dus.
    En hij is naar verluidt deze keer ook op de PS2 online te spelen, dus dan is ie op de Xbox natuurlijk wederom via Live te spelen! :cool:
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Hier iig de eerste info uit een interview met Shingo:

    Konami producer Shingo "Seabass" Takatsuka says he's "pretty sure" that Pro Evolution Soccer 5 will be on PS2 Online, speaking in an interview that appeared on Konami's official website this week.

    The series producer also shed some light on the state of the PlayStation Portable version of Winning Eleven/Pro Evo, the team's expectations with regard to next-generation platforms, and the decision to include online play in the Xbox version, which is due out in Europe at the end of November.

    Going online on PS2 would be "quite possible," Seabass says, however there were some things that put the developer off. "In the PS2 service, we have to create our own game servers and that kind of thing so that's why we had to pass on this one. However, we already have PES running in the studio on PS2 Online," he added. "So we're waiting for Sony to construct a better infrastructure for PlayStation and also the users be hooked up on broadband. I'm pretty sure we're going to have [online] in PES5 for the PS2."

    Thinking even further ahead, Seabass described the current climate as "the end of the lifecycle for PlayStation 2," which has limited the team's planning to PES5. Beyond that though, "PES6, we're thinking of next-gen platforms so we're just constructing ideas about that." Seabass reckons that moving to next-gen will open the doors to including much more motion capture and AI data.

    That's all theoretical for now though, as it seems are the team's plans for PlayStation Portable. When we saw Winning Eleven on Sony's games list in Japan, we were definitely excited. But it turns out there's not much to talk about yet. "We've no concrete specs for the PSP version that we could announce at this time," we're told. "We're not holding back the announcement, it's just that we're in the concept development stage to utilise what's best for the PSP handheld game."

    Seabass did admit to some of his ideas for the PSP though, talking about the impact that LAN play could have, although 22 player games will probably have to wait for now, as "the team doesn't believe we can do this on PSP before doing it on a console," even if it's technically possible. There are other options though. "One of the points that I was thinking was, since it's portable, it doesn't have to be the action that's going on. You can take it wherever you like, and configure your Master League teams and that kind of thing. Then, when you go back to your house again, you can play the game. That was kind of the initial idea I had."

    Bron KONAMI site.
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2005
  5. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    ps 2 online? euhm... en het nut daarvan is? aangezien die niet echt meer in de spotlights gaat staan als PES 5 uitkomt enzo...
     
  6. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    PS2 online zit ook op ps3 als je dat bedoelt he ;) Enne, het nut ervan is om online te spelen? Daz keicool, hopelijk zonder lag :D
     
  7. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat ze heel wat te verbeteren hebben tov pes4. zoals al die domme fouten die ze soms maken, er uit halen, want dat slaat gewoon nergens op. kun je wel zeggen, ja dat ligt aan jezelf, en je moet die en die knop gebruiken om te zorgen dat het nie gebeurd, maar dta vind ik bullshit. je moet je fouten weghalen, en nie met een knoppencombo wegpoetsen.

    /edit: en laat er system link in zitten, want dan kan ik ook ns online spelen, en me skills met anderen vergelijken.
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2005
  8. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    pes 5 Xbox2 !!!
     
  9. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke fouten?? Kan je iets duidelijker zijn (voor mij tenminste ;) )
     
  10. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    nou die ballen die van je voet afspringen, of dan rennen ze 5 meter door, terwijl je andere kant op wilt. k vind de AI ook best klote. ze snappen nie zo goed hoe ze moeten dekken, of vrijlopen soms. ook het TEAMSSPEL is nie goed, ze begrijpen elkaar niet. ze doen allemaal individuele dingen, waardoor je soms krijgt dat ze elkaar in de weg lopen, of niet diep gaan ofzo.
     
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Slechte keeper AI. Slecht comentaar. Als je penalty's moet nemen wissel je soms ineens van teams. Pes4 kent zeker teveel bugs. Blijft ondertussen wel een topgame. Als ze bij deel 5 de bugs verwijderen en system-link optie erin doen komt alles goed :)
     
  12. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat heeft alles met de skills van de speler te maken hoor.
    Je noemt nu allemaal fouten die of komen door de skills van de speler, of door fouten van jou.

    Dingen die ik verbetert zou willen zien zijn;
    - Beter commentaar, want dit is niet al storend, maar het kan beter.
    - Meer licenties
    - Uitgebreidere Leagues (zoals een HCE die je met Amster Cup, Champions League/UEFA Cup kunt spelen etc.)
     
  13. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ook willen dat je de ability's en curv stats in de ml kan veranderen, en spelers maken (net zoals in pes 4 maar dat je ze dan ook in een club zetten)
     
  14. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten ipv de Master League het net als bij FIFA doen, dus je kiest een competitie waarin je speelt (bijvoorbeeld Primera Division) en dan speel van daaruit de nationale beker en Champions League. En dan wel over meerdere jaren en dat je je spelers kunt trainen enz. en dat je ondertussen nog van club kunt wisselen.

    Dat lijken mij nou goede verbeteringen (en natuurlijk de bugs van PES4 eruit!)
     
  15. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Agentsmith...OUWE topicstarter!!! ;)

    Groeten Ronnie
     
  16. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    ben het helemaal met je eens O-)
     
  17. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Busted door een Moderator van het dvdforum }:]
     
  18. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    nou wil jij me dan eens haarfijn uitleggen hoe ik kan zorgen dat ze WEL vrij gaan lopen op de goede manier e.d.??alvast heeel erg bedankt
     
  19. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    verschillende spelers hebben verschilllende stats en plaatsen waar ze goed in zijn, je hebt spelers jmet een ster achter outside, of reaction, die heel goed in reactie naar een gepassde bal bijv.
    response is ook goed, hoe hoger response bij een speler, des te sneller gaan ze wat doen bij balverlies of winst enzo

    dus elke speler hebt verschillende kwaliteiten, net zoals tussen Davids en bijvoorbeeld V. Nistelrooy (de een is een middenvelder die van hot naar her spring met veel response, Ruudje is een echte goalgetter en staat vaak goed voor een aanval om de bal in het net te krijgen...)
    zo goed??

    ook kan je naar instellingen gaan en zeggedn waar spelers heenmoeten rennen bij balwinnst en balverlies...
     
  20. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    hou eens zwartte knoppie in?
    en paas dan met geel?

    maaare volgens mij gaat deze topic net zo hard als z,n vorige broer

    wanneer komt deel 2 :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina