Is die op de 360 veel leuker dan die op de vorige xbox? Heeft iemand misschien beelden ofzo. Ik zit er over te twijfelen om de 360 te kopen, maar ik speel meestal alleen pro evo. Dus dan moet die wel echt leuker zijn dan die andere, anders heb ik er weinig aan.
Euhm, ik begrijp je vraag niet helemaal. Maar er is op dit moment maar één Pro evolution Soccer 5. Namelijk de Xbox versie. Echter is deze ook te spelen op de Xbox. Maar verder verschillen ze totaal niet van elkaar ! Wil je echt een vernieuwing, dan zul je op PES 6, voor de Xbox 360 moeten wachten. ZIe: PES 5 Topic En PES 6 Topic
misschien bedoelt ie of het er beter uitziet en met de bumperknoppen anders speelt..? mrja volgens mij maakt het niet zoveel uit dusss..mrja PES 6 !SCHIJNT! niet op de gewone xbox te komen (lijkt mij wel) dus maybe kun je dan nu alvast een X360 kopen
Niks aan toe te voegen. Heb je vraagjes over welke PES dan ook, [sear]zoek[/search] dan naar het juiste PES topic. Volg de twee bovenstaande links en je komt goed terrecht. Een nieuw topic is vrijwel overbodig, deze gaat dan ook dicht.