1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    [​IMG]


    Informatie:

    Uitgever: Konami
    Ontwikkelaar: Konami
    Genre: Sport (voetbal)
    Release: Reeds verschenen

    Licenties:
    Officiele licenties zijn er voor:

    Eredivisie
    France Ligue 1
    Premiera Division
    Serie A

    Het gros (90%) van de Internationale teams is voorzien van een officiele licentie (nu ook Nederland met officiele kits en namen).

    Verder:

    Echte spelersnamen van clubs in de Bundesliga en Premier League (alleen de namen van de league en de teamnamen moet je aanpassen). Hier is op ik dacht PesInsight een lijstje van te downloaden. Met een half uurtje heb je alles gehad.

    Verder zijn er nog veel rest of world clubs die de officiele licentie hebben, zoals FC Porto, FC Kopenhagen, etc. etc. compleet met kits.

    Echt alles is te editen in PES6. Zelfs de namen die de commentator moet zeggen. PES5 bijv. had geen officiele namen van het Nederlands Elftal. Van Nistelrooij was Von Nistelraum.

    Bij Man Utd. klopte het wel en werd hij ook Van Nistelrooij genoemd.

    Met de editor kun je dan aangeven dat Von Nistelraum commentaarnaam veranderd in Van Nistelrooij, je wijzigt zijn naam tekstueel en op de achterkant van zijn shirt en je hebt Van Nistelrooij in het Nederlands Elftal staan.

    Maak je daarover geen zorgen. Je kunt shirts die geen reclame hebben zelfs voorzien van shirtreclame, door dit uit te kiezen, of door zelf iets te tekenen.

    Er schijnt trouwens een apparaat te zijn waarmee je dingen naar de 360 kunt kopieeren. In dat geval zou je dus wel een optionfile kunnen releasen.

    met dank aan Jows...heeft ie paar dagen geleden gepost!



    XBW Gamepage:
    http://archief.xboxworld.nl/game/1333/pro-evolution-soccer-6/


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Trailers
    Franse review + gameplay footage

    Reviews
    IGN

    Overige threads
    Deel 1
    Deel 2
    Deel 3
    Deel 4
    Deel 5
    Deel 6
    Deel 7
    Deel 8
    Deel 9
    Fifa 2007
    Fifa 2007 [Deel 2]
    PES vs Fifa

    *buigt
    Deel 10 \o/

    Startpost overgenomen van Goiz, die hem overgenomen heeft van freakyoliver :thumbs:
     
  2. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel tien \o/
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Yay deel 10! Als ik m'n xbox 360 weer terugheb ga ik dit spel kapot spelen. :D
     
  4. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik mijne heb ga ik hem kapot spelen \o/
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ga dan een potje tegenover mij spelen. :)
     
  6. daantjuh_15

    daantjuh_15 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    ey ff een vraagje, als ik op de pc die demo hiervan download..en ik speel gewoon een potje..dan hoor ik helemaal geen commentaar of iets...is dat in het volledige spel ook zo?
     
  7. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Alleen als je het commentaar uitzet
     
  8. daantjuh_15

    daantjuh_15 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar ik heb bij die demo nergens aangezeten, hoorde gewoon geen commentaar..
     
  9. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    in de demo van pes6 is geen commentaar gestopt, in de volledige versie op pc of xbox360 heb je allebei commentaar
     
  10. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan bij pes6 tog geen spelers naar een andere club zetten met transfers enzow ??
     
  11. Hanzo187

    Hanzo187 Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Bartolik (Basturk echte naam) is ook zeer goede speler. zijn punten gaan snel omhoog en je kunt em ss amf en cmf zetten d8 ik.
     
  12. Gerard Way

    Gerard Way Guest

    Nee dat kan niet
     
  13. Hanzo187

    Hanzo187 Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    trouwens ( mischien al in eerdere topics behandeld) maar hoe zit het nou met die freezes worden die echt opzettelijk gedaan??? weet iemand hier iets meer over?

    (wat mij persoonlijk opviel is dat ze vaak wegrenden van hun eigen helft met verdedigers als ik aan het aanvallen was.)
     
  14. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Net een nieuwe ML begonnen met het nietige Cagliari. Ik sta nu na 4 wedstrijden wonderbaarlijk genoeg op plek 1; ondermeer AS Roma al met 3-1 verslagen.

    David Suazo doet het goed.. 9 uit 4!
     
  15. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet mogelijk om spelers te verhuren? Ik wil Nguyen en Aissati graag verhuren aangezien ze jong zijn en niet (Aissati soms) spelen.

    In deel 4 was 't wel mogelijk dacht ik:):
     
  16. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, alleen als de andere clubs dat willen.

    maar kijk dat bedoel ik nu je kunt niet eens verhuren het moet levendig worden actie in de ML net als bij de manager mode van fifa ik haat fifa maar de mager mode is veel en veel beter dan bij ML.

    Manager mode : je krijgt bericht van de suporters ( Welke speler ze willen ofzo)
    Reclame borden
    je kunt spelers verhuren,huren,verkopen
    Die technische staf.

    Misschien nog veel meer,

    maar bij pes6 vind ik het wel beetje makkelijk gedaan die ML|:-

    Daarom speel ik nu gewoon eredivisie is bijna gewoon het zelfde alleen geen spelers kopen.

    Geef Jullie Meningen :___________________:)
     
  17. DonJordi

    DonJordi The don himself

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind gewoon dat de manager mode net als bij fifa gedaan moet worden dat je gewoon spelers kan kopen en verhuren en van clubs kan verwisselen.
    Ook verwachtingen van bestuur en supporters en als spelers te weinig spelen dat ze weg willen.
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je een omhaal moet maken? Of is er geen speciale manier voor en moet je gewoon geluk hebben? Want ik heb het al vaak geprobeerd, maar hij kopt gewoon steeds. Zelfs als ik met mijn rug naar het doel sta en de bal dan krijg kopt ie nog met zijn achterhoofd -.-
     
  19. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb paar keer omhaal gemaakt,
    je moet vrij staan van je directe tegenstander denk ik en dan nog goed staan met je rug naar de goal.
    Maar tis vooral geluk als je er eentje maakt :p
     
  20. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Geluk hebben inderdaad. Met je rug naar de goal moet sowieso, misschien moet je ook nog iemand hebben die genoeg techniek heeft om het te kunnen doen, maar dat weet ik niet zeker. Het is wel raar dat ie gewoon met z'n achterhoofd kopt..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina