1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 7

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 1 mei 2007.

  1. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    PES 2008​

    [​IMG]

    Uitgever: Konami
    Ontwikkelaar: Konami
    Genre: Sport
    Release: 4e kwartaal 2007


    Algemene Info:

    XBW Gamepage


    Screens:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    Filmpjes
    n.n.b
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2007
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Veel weten wij er niet over nee. Ik hoop wel dat ze de masterleague en de graphics omhoog zullen schoppen.
     
  3. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Belangrijkste in de nieuwe versie is:

    - Betere textures
    - Betere presentatie en muziek
    - (nog) meer vrijheid
    - Niet altijd de thuisploeg laten beginnen, tossen dus
    - Geen 1e helft 0-1 stand en tweede helft 1-0 stand.
    - Volledige edit-mode terug
    - Snellere keepers
    - Aangeven dat spelers warm moeten lopen alvorens je ze kunt wisselen
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Leuke/Goeie ideeën Jows. :) Zelf zou ik ook wel iets willen zien waarmee je online een speler van plaats kunt laten wisselen. Natuurlijk geld dit ook offline, maar bij online moet je altijd op start drukken en wachten tot de bal uitgaat etc.
     
  5. Ajacied410

    Ajacied410 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Die gaat ik zeker kopen dan..ben nu echt definitief overgestapt van de fifa serie naar de PES serie..heb nu 2 miskopen gedaan dit jaar met fifa2007 en uefa cl..deze vielen me zo tegen dat ik deze games echt nooit meer koop.

    Hoop dat de PES 7 graphics wel wat mooier worden..want daar loopt PES wel in achter..maarja als ik dan de keuze moet maken tussen gameplay met veel competities of mooie graphics..doe mij dan maar het eerste maar..heb je tenminste ook de nederlandse competitie..die is voor mij toch wel het belangrijkst in de game
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Oja, en de vrijetrappen mogen wel wat makkelijker. :eek:
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Vrije trappen mogen IETSJES makkelijker, maar ook niet te makkelijk. Bij Fifa 2007 bijvoorbeeld (zeker de versie op de xbox) is het té eenvoudig.
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Hopelijk passen ze het verdedigen wat aan. In pes 5 kon ik redelijk goed verdedigen, en kreeg ik niet zoveel goals tegen. In pes 6 vind ik het extreem moeilijk om 1 vs 1 te verdedigen.
    Verder mogen inderdaad de graphics beter, en mogen er een boel schoonheidsfoutjes weg gehaald worden.

    Ander punt waaraan ik mij mateloos irriteer is het feit dat een verdediger even stil blijft staan wanneer je met je cursor van speler wisselt. Dus bij een counter heeft de aanvallende partij daarbij een groot voordeel. Tevens zie ik verdedigers soms dingen doen wat je van een goed pes deel niet verwacht. Lucht dekken, gaten maken om het vooral niet lastig te maken om te scoren voor de tegenpartij e.d.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2007
  9. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Bij de versie op de pc vliegt meer dan de helft erin. Ik zou blij zijn als Adriano veel minder sterk gemaakt wordt; kaarten beter toegepast; keepers beter; keepers eerder rood krijgen; makkelijkere vrije trappen; betere grafix; edit mode; betere mode voor wegtrappen/eigen doelpunt voorkomen, dat is nu soms niet mogelijk terwijl het makkelijk zou kunnen; meer stadions.
     
  10. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Wat ik vooral wil met de extra vrijheid is dat ik zelf naar de bal moet rennen (wat je nu hebt als je beide triggers ingedrukt houdt). Ook zou ik het prettig vinden wanneer je je speler de diepte ik kunt sturen, vooral bij een counter.

    Vind de flankspelers vaak een beetje traag reageren. Ook wil je soms een steekpass geven naar de flank, maar dan passed de speler de bal erg zacht naar voren. Zou fijn zijn als je toch een beetje de snelheid moet aangeven door de knop lang of kort in te drukken.
     
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Pass-systeem van pes6 begrijp ik sowieso maar half. Heb vaak dat een CMF vrij loopt, maar dat de bal na een gedekte spits wordt gespeeld, terwijl ik toch echt richting de CMF stuur. Maarja.. ik kan zo wel even doorgaan :9 Pes 6 is wat mij betreft een opwarmertje voor pes7, wat hopelijk de echte next-gen pes gaat worden.
     
  12. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    jazeker, hier mist een hoop, ik hoop ook dat de after match analyses weer terug komen om te zien wat en hoe de spelers hebben gepresteerd. de verdediging moet echt helemaal op de slop want ze maken soms echt hele fouten waardoor de aanvaller zo door kan lopen naar de keeper. het is idd heel irritant dat een speler bij een cursorwisseling even blijft stilstaan, maar ik hoop ook dat er veel meer opties in het spel komen op buiten het veld om het spel aantrekkelijker te maken (stadion bouw mode??), edit functie moet natuurlijk terug, tenzij Konami met om de maand met updates komt ofsow waarbij nieuwe spelers worden toegevoegd, spelers beter/slechter worden gemaakt enz.
    Ook het transfersysteem moet worden nagekeken. Nu is het zo hoe hoger het salaris, hoe hoger de vraagprijs, maar er word niks gekeken naar toekomstige potentie enz. (voorbeeld is dat ik nu Arveladze bij AZ voor 11000 punten kan laten vertrekken naar Sevilla, terwijl hij maar liefst 34 is!!) een oudere speler moet minder waard worden naarmate ze ouder worden en dus minder potentie hebben, en contractduur moet ook meebekeken worden (hoe langer contract, des te hoger vraagprijs). ook moeten contracten voor het einde van het contract moeten kunnen opengebroken worden om te verlengen.
     
  13. Fritzs

    Fritzs Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Het belangrijkste is een 2 tegen 2 online optie op 4 verschillende dozen.....

    Dat zou echt super zijn!
     
  14. Mystic2010

    Mystic2010 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt dat ze de besturing wat fijner maken. Hiermee doel ik vooral op het kappen, wat haast onmogelijk is op de 360. In vergelijking met de PS2 versie is de besturing flink minder naar mijn mening. Dat is eigenlijk het belangrijkste voor mij, want ik heb toch meer lol met de acties die ik op de ps2 kan maken dan op de 360. Daarnaast moeten die keepers niet als een kip zonder kop het doel uitrennen. Meestal gaat het wel goed enzo, maar vaak gaat het ook zwaar mis. Dan heb je totaal geen controle over het laten stilstaan van de keeper ipv dat deze naar buiten gaat rennen.
     
  15. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Komt omdat je de knop harder induwt. Zachtje duwen en hij speelt hem gewoon naar de mid.
     
  16. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ben al blij als dr een 2vs2 optie komt met 2 dozen. 4 dozen is te kut dan gaat et nog harder laggen dan et nu al doet. Er moeten gewoon eens dedicated servers komen.
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Heb mijn twijfels, maar het zou kunnen :9 Ben (helaas) niet echt skilled met pes6. Maar dat pes 6 het matigste pes deel is dat ik heb gespeeld, is wel duidelijk.
     
  18. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    en nog is ie goed :9
     
  19. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit mogen ze van mij wel aanpassen:

    - betere master league
    - betere besturing
    - betere A.I
    - betere keepers
    - meer licenties
    - meer stadions
    - meer clubs/nationale teams
    - meer competities
    - betere edit mode

    Dit is het wel zo'n beetje:9
     
  20. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Zonder dat ik deze topic heb doorgelezen, hier mijn punten:

    - Volledige Edit-mode terug;
    - Meer stadions;
    - Betere keepers! Op de lijn zijn ze meestal fantastisch, maar als ze uitkomen dekken ze de hoek dramatisch slecht af;
    - Cijfertjes terug. Zelf vond ik dat altijd iets leuks om te zien, maar kan het ook begrijpen dat het voor sommige nutteloos is, kwestie van smaak;
    - Indien mogelijk meer licenties. Zelf ondervond ik er weinig lat van in PES6, toch is het leuk om met de échte namen te spelen;
    - De A.I. wat opkrikken, ik zie graag wat meer slimmigheidjes van de computer!
    - Dat veld van Nou Camp vind ik echt dramatisch. Het lijkt wel modder, mag van mij ook wel wat aan gedaan worden.
     

Deel Deze Pagina