pro evolution soccer evolution nou weer wel???

Discussie in 'Algemeen' gestart door Renegades NL, 24 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    pes nou weer wel???

Mensen ik heb net kotor gehaalt bij frs :). Toen ik effe met die gozer zat te lullen over games. zei de dat ene pes "evolution" op de xbox aangekondigt was, deze maakte gebruik van xsn. Ik heb hem verteld over x03 dat dat gelul was maar hij zei dat er nu een pes evolution uitkwam. Had net kotor gekocht en was helemaal uit mijn bol en daardoor ben ik helemaal vergeten te vragen wat zijn bron was.

Hebben jullie iets hier nog over gehoord???

Beetje vreemd nu ik er over na denk pro evolution soccer evolution ????? hij zal wel pes 3 bedoelen

Laatst bewerkt: 24 sep 2003
  2. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
  3. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja die gozor heb ik daar ook op gewezen, maar volgens hem ging het nu toch door. Zal ik anders effe zijn nummer opzoeken in tel.boek Hij is namelijk is zijn eetje daar :). kunnen mensen hem effe bellen. nee hoor doe ik nie

4. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Bel hem zelf, als hij de game in zijn releaselijst heeft staan weet je genoeg. Maar ik ben bang dat hij ook alleen maar die geruchten heeft gelezen en heeft gemist dat het niet waar was.

5. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
  6. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Don Juan, doe nou niet alsof je een modje bent en maak niet zo'n loze post
    Ontopic: Hij staat iig niet in de releaselijst van Tothegame(ook niet onder Winning Eleven), dus ik geloof er niet veel van

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zoals door velen geconstateerd er loopt al een thread over deze Fake Game Release

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina