prob hd tv

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door KeeperKim, 4 jan 2006.

  1. KeeperKim

    KeeperKim Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik heb dus deze philips tv (37PF7320) en dacht dat ik nu zeker in hd kon spelen met men xbox360 maar nu blijkt dat ik de kabel die meegeleverd werd met het premiumpack niet kan gebruiken allé die hd dingen he. Gewoon via scart gaat het natuurlijk wel. Is dit normaal en is er een manier om toch op hd te kunnen spelen want dat moet volgens mij met deze tv toch zeker lukken ? Misschien moet ik nen andere kabel ofzo kopen?

    Mvg,

    Keeperkim
     
  2. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens de gegevens die ik gevonden heb over deze tv moet die gewoon een componentingang hebben en horen die 3 kabels erin in te passen die op de HD kabel zit van je xbox 360!
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2006
  3. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt geen echte component ingangen zie ik in de hanleiding van philps over deze tv
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2006
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Strakke tv, pics?
     
  5. KeeperKim

    KeeperKim Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik heb enkel 2 x scart, dvi, en dan zo nog aan de zijkant geel, rood, wit en s-video. Ik zit echt met de handen in het haar. Dan geefde een pak geld aan tv en blijkt da ni te werken :confused:
     
  6. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    ow oke das mooi...dat je dvi hebt die moet je dan gebruiken alleen zal je dan denk een verleng stukje nodig hebben!Als dat niet bij de tv zit. Ik ben namelijk opzoek naar een hd beamer en bij sommige gebruiken ze namelijk de dvi ingang voor de hd apparaten die je dan erop wilt aansluiten!Weet nog niet precies hoe het werkt dan!
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2006
  7. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie pagina 12 van die handleiding voor wat ik bedoel
     
  9. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
  10. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk moet jij een vga kabel kopen. diene van xbox360
     
  11. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb je dus niet perce nodig...zoals je ziet bij zijn tv...via DVI werkt het namelijk ook alleen heb je dan een connector nodig!

    Die oplossing is er ook en dan een vga - naar - dvi stukje er aan zetten en je bent ook klaar!
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2006
  12. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt wel meer problemen he.
     
  13. KeeperKim

    KeeperKim Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe ja :p nu zo tussenstukje voor van dvi naar vga te gaan heb ik (was meegeleverd). Dan zou ik gewoon dieje vga kabel voor den xbox moeten kopen en dan werkt het normaal?
     
  14. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja das is voldoende..kan je namelijk ook op je tft aansluiten en dan kan je ook hd gamen dus dan herkent je tv als tft scherm opzich het zelfde alleen groter beeld :D
     
  15. KeeperKim

    KeeperKim Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Merci mannen voor de snelle reacties._O_

    En dan die witte en rode fiches steek gewoon in die ingangen aan de zijkant ?

    Wat ik ook wel raar vind, ik heb nog een kabel meegekregen met een rode, groene en blauwe fiche en aan de andere kant zo'n fiche precies voor in pc te steken.(vga denk ik) Dit snap ik ni, ze geven een kabel mee met dezelfde fiches als die kabel van de xbox en ge kunt die toch nergens in diejen tv steken?
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2006
  16. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    ow je bedoelt dat de stekkertje allemaal male zijn dus met een pinnetje...kijk dat is dus hetgene wat ik hierboven bedoelde... ja das wel raar aangezien bijna alle ouput male is..je kan wel weer van die losse connectors krijgen female naar female denk dat je dan als je er 3 koopt zo'n 3 euro kwijt bent bij de lokale av boer.. inplaats van geloof 30 euro voor een vga kabel!
     
  17. KeeperKim

    KeeperKim Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga dan maar eens gaan zien voor dieje vga kabel, dan steek ik dieje doormiddel van dat tussenstukje in den dvi en dan die 2 andere fiches voor het geluid steek ik gewoon in die rode en witte ingang aan de zijkant?
     
  18. Celius

    Celius Guest

    Gewoon in de SCART-aansluiting doen en dan de stekker van de SCART-kabel die in je Xbox 360 steekt i.p.v. TV op HDTV zetten *)
     
  19. KeeperKim

    KeeperKim Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je dat ik dan gewoon dieje componentkabel kan gebruiken dieje standaard bij da premiumpack zat ? Maar die kleuren komen dan toch niet overeen?
     
  20. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    je hebt enkel 2 x scart , S-Video , PC Connector. Je hebt echt die componenten inganen nodig, of je zou het via deie pc connecter moeten doen.
    Dan zal je dus zo'n VGA-kabel moeten hebben, of hoe die ook heten.
     

Deel Deze Pagina