Ok ik heb live vanaf de release,en kheb nog nooit problemen gehad met connecten of weet ik wat. Nu kan ik sinds eergisteren niet meer connecten,maar ik kan met men providor wel op internet (Belgacom ADSL). Ik doe alles net hetzelfde als vroeger,en hhij doet het dus niet. waar er normaal DNS servers configured moet komen ,daar zegt ie dathij ze niet vind. als ik ze invul zoals op het blaadje staat van me providor,doet 'ie het nog niet!! help me please!!!!!!!!!!! greetz
weet hier niet veel van maar zet ze eens op automatic misschien dat ze de dns server veranderd hebben ofzo??
welke provider heb je ? we hebben echt meer info nodig ... zou je dit in de centrale topic van jouw provider willen posten ... dan blijft de kennis op een plek ... en dan kunnen andere ook over jouw probleem mee praten ... mocht je een andere provider hebben dan aangeven in de centrale index ... stuur mij dan een pm en dan heropen ik deze topic ... met de juiste provider
ik heb de centrale topic voor Belgacom gevonden ... post tevens dan daar je setup .... directe verbinding/ router/ ics ... enz ... voortaan ook een iets duidelijker titel kiezen thnx Fardo