prob: systeem bericht

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door sonnyke87, 26 sep 2004.

1. sonnyke87

sonnyke87 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg soms deze melding (onderaan).
    ik heb nochtans geen waarschuwing of zo gehat, en alles staat goet in mijn webbrouwser (firefox)
    en her raare is dat ik het alleen krijg bij bepaalde thread's en niet bij allemaal...
    wat kan ik er aan doen om het te fixen? of ligt het aan xbw zelf?
    alvast bedankt xbw bezoekers _0/

_O_ms xbox_O_

Systeem Bericht

sonnyke87, je hebt geen toegang tot deze pagina. Dit kan betekenen dat je geband bent. Standaard duurt een ban 48 uur. Denk je dat er een fout is gemaakt? Neem dan contact op met het beheer, waarin je vertelt wie je bent (hoe je heet op het forum, wat je IP-adres is) en sinds wanneer je niet meer op het forum kunt komen

1. Controleer in ieder geval eerst je e-mail. Er kan een waarschuwing binnengekomen zijn van het beheer. Het kan zijn dat dit bericht niet voor jou bedoeld is, bijvoorbeeld als je een proxy gebruikt. Dit los je dan op door de proxy uit te schakelen:
    2. Internet Explorer (Engelse versie): Tools -> Internet options -> Connection -> LAN Settings -> 'Use a proxy server' uitvinken. Internet Explorer (Nederlandse versie): Extra -> Internet opties -> Verbinding -> LAN instellingen -> 'Een proxy server gebruiken' uitvinken.

Log Out Home

2. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent niet gebannd, omdat je nog een tread kan maken(kan toch niet als je gebanned bent). Het is denk ik dat je hebt proberen te posten in een tread van een moderator of een admin!

greetz wooly

edit:/ deze ban melding heb ik ook gehad toen ik wou posten op een mod of admin tread, verder ben je niet gebanned!

3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    het kan zijn dat deze thread's inde green mile zijn. hierin heb je pas toegang asl je 3 maanden bent geregistreerd

4. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Dat probleem heb ik ook.:confused: Wat is het voor onzin dat je 3 maanden geregistreerd moet zijn om een thread in de green mile te mogen bezoeken.:mad:

5. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kan je threads in the Green Mile zien als je korter dan 3 maanden geregistreerd bent? En hoe kan je admin/mod threads bekijken? Niet lijkt me. Zou wel cool zijn, volgens mij gebeuren er rare en perverse dingen in dat modhokje!

6. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Wat zijn green mile threads??

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    The Green Mile is een off-topic hoekje van XBW forums, waar je in kan komen als je 90 dagen geregistreerd ben.

8. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom kan je er pas inkomen als je 90 dagen geregistreerd bent :confused: :mad: .

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Omdat het niet de bedoeling is hier enkel te komen om een beetje off-topic te praten. Het is en blijft ten slotte een xbox forum. Wanneer je 3 maanden actief bent, weet je (hopelijk) enigzins de regels en blijft ook de green mile nog een beetje netjes.

10. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Zo bijzonder is het niet hoor, en ik zou je er niet op verheugen want dan zal 't tegen vallen. Maar er zijn wel een paar leuke thread's bij :+

11. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet zo dat ik mij er op ga verheugen. Het is alleen k*t dat je bepaalde threads niet kunt lezen. Je ziet ze wel staan, maar kunt ze niet openen. Nu ik weet hoe het zit vind ik het wel prima zo.

Edit:
    Dat is een goede rede.

Laatst bewerkt: 27 sep 2004

Deel Deze Pagina