Ik heb die pc van de Aldi van laatst en daar zat ook een 5.1 geluidskaart in.. dus ik die boxjes er ook bij kopen, wat blijkt. Bij bijvoorbeeld call of duty werkt het surround prachtig maar ik hoor alleen bass als er uit de center geluid komt als er dus voor me iets ontploft hoor ik wel de subwoover maar als er achter iets ontploft alleen de rear speakers zonder Bass.. eigenlijk zou je toch altijd bass moeten horen?
in de taakblak heb je een blauw icoontje met wat geel en Daar klik je op dan krijg je een prograamatje voor je met tabbladen en dan ga je naar luidspreker test en daar staat verwissel centrum met subwoofer die moet je aan vinken en dan is het klaar
Daar heb ik al heel wat mee zitten stoeien.. maar vink ik die aan dan verdwijnt de subwoover helemaal uit het geluidsbeeld. Jij hebt wel overal bass geluid bij?
ja en heb hier ook een medion wel al helemaal verbouwd mmaar toch zet anders je subwoofer een verder open
bij mij werkt het wel prima; een beetje met de opties geleuterd en was het gelukt. maar ik neem aan dat alle boxen wel gewoon werken.
Dus als jij achter je een ontploffing hoort dan hoor je ook gewoon dikke bass :d zou je paar screens willen toesturen met je instellingen en misschien hoe je je boxen hebt aangesloten (misschien dat ik iets over het hoofd zie). als het me dan lukt kijk k ff of ik wat leuks voor je heb om op te sturen
hey dat is vreemd ik heb een heel ander proggie.. kun je mij die misschien mailen? (han@xboxworld.nl)
als je die prog hier boven al heb gekregen is de reactie een beetje zinloos zo niet, kijk dan effe hier onder zo moet het lukken;
Ik heb ze geinstalleerd.. en wou dat ik het nooit gedaan had, nu heb ik totaal geen 5.1 meer en als ik de driver wil deinstalleren start hij automatisch mijn computer opnieuw op
Het is weer goed, maar het bass/center verwisselen maakt niet uit: Vinkje op uit: bass alleen als geluid van voren komt Vinkje op aan: Totaal geen bass