Probleem: Aansluiten van meerdere consoles op HDTV

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kenman, 24 feb 2006.

1. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een mooie xbox360 en een mooie LCD tv. Wanneer een Revolution of PS3 uitkomt zou ik die naast mijn 360 willen aansluiten. We weten allemaal dat de componenten aansluiting een must is voor het weergeven van mooie nextgen graphics. Maar de meeste HDTV's hebben een enkele componenten aansluiting. Wat gaan we doen: Iedere keer stekkertjes verwisselen of nog een HDTV aanschaffen? Weet iemand de oplossing?

2. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan je ook op die PC-input stopen, maar die zit volgens mij ook niet standaart op elke HDTV.

3. Kenman

Leuk Bevonden:
    2
    Precies, die heb ik daarentegen wel, maar die shijnt toch weer een mindere kwaliteit te geven dan de componenten aansluiting. Vroeger met de scart aansluitingen, kon je van die tussenstukken/splitters kopen, maar volgns mij bestaan die nog niet!

4. venom87

venom87 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox 360 geeft rare kleuren als ik 'm op HDTV aansluit (alleen rode en groene).
    Als ik mijn advanced scart aansluit op 'n RGB scart op mijn normale tv zijn de kleuren ook heel raar, op een normale aansluiting daarentegen niet.

Zou iemand mij please hiermee kunnen helpen? of is mijn Xbox 360 gewoon niet goed?!?!?!

5. Master Perfect

Master Perfect Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je HDMI of vga hebt kun je die ook gebruiken en anders koop je gewoon een switch.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    revolution ondesteund geen HDTV .... dus je kan die gewoon in de scart ingang plaatsen

7. Kenman

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt Revolution is geen probleem. Heb net gelezen dat de PS3 gebruik maakt van de HDMI aansluiting (raar want componeneten aansluiting is kwalitatief beter dacht ik). Wat Masterperfect bedoelt met een switch....... geen idee, wat houdt dit in en waar kan je hem aanschaffen, kun je een link geven?

8. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    geen probleem he
    xbox360 component
    revolution via scart
    ps3 via hdmi

9. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Als of ze dit van tevoren gewoon wisten 8)

10. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Anders kan je altijd nog een component switch kopen. Kosten ongeveer €40, en dan heb je 1 uitgang, en 3 ingangen geloof ik.

11. venom87

venom87 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor Tao_Tek,

Nee niet zoiets, hij geeft gewoon niet alle kleuren door ofzo. Als ik de advanced Scart heb aangesloten op 'n scartaansluiting die RGB ondersteund dan zijn de kleuren meer bruinachtig, op een andere scartaansluiting is het normaal. Met de kabel die bij het premium paket zit zend het alleen maar rode en groene kleuren door (dus geen geel/blauw/etc) als ik het aansluit op een HDtv (als ik het kabeltje ook op HD etc heb gezet).

PS. sorry, misschien in vaag nederlands getypt maja :p

Deel Deze Pagina