ik zal wel niet zo slim zijn maar heeft iemand wat tips hoe ik het door het eerste level van rainbow six kom vooral vanaf de kerk er gaan er elke keer wel een paar dood. en als er een je van je teamleden dood is kan je dan nog wel dat level uitspelen
Als een van je teamleden dood gaan dan zijn die er gewoon weer hoor als je aan een volgende missie begint. Als je zelf dood gaat dan zal je overnieuw moeten beginnen. En oja, laat je teammates altijd voor je lopen en deuren openen. Laat hen maar lekker doodgaan i.p.v. jezelf.
Je kunt gewoon doorspelen. Als je perse je teammaten levend mee terug moet brengen, dan merk je het meteen als er eentje is afgeknald. Dan stopt je game
Ja je kan het nog uitspelen zolang jezelf maar in leven blijft. Als je bij de kerk komt staat er een sniper in de toren schiet die eraf, dan rechts om de hoek staat er een op het balkon. Volgens mij is het dan buiten veilig. Ga nu naar de kerk, deur open, staat niemand achter dacht ik. Ok laat nu je mannetjes binnenvallen on zulu bij de deur links. Zelf ga je rechtdoor de duer door. Hierachter is een ruimte met een soort doek waardoor je in de kerk kan kijken. Het is hier donker, dus als je stil bent merkt niemand je op. Aan het einde van de kerk op het altaar zit de hostage (niet killen dus..) Nu zie je iets rechts van het altaar een vijand staan, schiet deze neer (in het hoofd liefst) en laat tegelijkertijd je team leden binnen vallen. Ren naar binnen en ga gelijk rechst de vrij open gang in aand zijkand van de kerkruimte, maar pas op hier komt een vijand naarje toe rennen dus wees snel en schakel hem uit. Kijk nu weer links de kerk in of er nog vijanden zijn die het je teamleden moeilijk maken. Je kan zelf natuurlijk ook een flash granade of je teamleden gebruiken als je binnnen valt. Save in ieder geval voordat je dit alles doet. Na deze actie moet je nog een hostage bevrijden, dit is de tweede moeilijkere opgave, dus je kan nu gerust al 1 of 2 saves verbruikt hebben.
bedankt voor de snelle reaktie,en ja ik denk dat ik te veel zelf wil doen.ga ik toch wat meer aan me maten overlaten ,maar wat een spel en wat een geluid
geluid is waarschijnlijk wel het mooiste ja.. jheb meestal de neiging om al opniew te beginnen al is een van me teamleden dood. heel iri maarja btw soms zijn je maatjes wel een beetje dom hoor. bijv zit k ergens om een hoekje te staren en ik had regroup nog aan staan. gaan ze met ze allen voor me neus lopen zodat ze lekker in open veld staan. weg teamleden
Moet je ook geen regroup doen he. doe gewoon hold voordat je ergens gaat staan snipen. Maar soms heb ik ook dan zeg ik hold en dan lopen ze gewoon naar de gevaarlijkste plek waar ze nou juist NIET moeten holden...
Als je in dat gebouw naar beneden gaat ga je niet door die deur achter die tafel maar loopt je rechtdoor, daar is ook een deur en die open je, links van je staat dan die kerk.. Voor de deur staat iemand en die kill je dan pak je die snipe en aan de zijkant van die kerk staat nog iemand en die pak je ook... Daarna laat je je team het werk doen
ik ben in level 2 eindelijk, nu het komt er toch wel op neer dat je in de stijl van splinter cell speelt dat deed ik op het begin ook veel te snel .Je teamleden zijn niet al te slim vind ik